کد خبر: ۱۳۵۶۶۳
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
نماینده سابق اصلاح طلب مجلس و از حامیان هاشمی رفسنجانی، گفت: هاشمی امروز بسیار سر حال و گشاده رو بود و از هواداران و مردم خواست که آرامش خود را حفظ کرده چرا که مهم اصل نظام و انقلاب است.
محمد محمدرضایی، با اشاره به دیدار عصر امروز برخی وزرا، استانداران سابق، نمایندگان ادوار مجلس، روحانیون و چهره های سیاسی با هاشمی رفسنجانی، گفت: آقای هاشمی رفسنجانی در این دیدار بسیار سر حال بوده و با گشاده رویی با مهمانان برخورد کردند.

نماینده سابق اصلاح طلب مجلس و حامی هاشمی رفسنجانی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز، با بیان اینکه در این نشست 100 نفر حضور داشتند، افزود: آقای هاشمی رفسنجانی عدم احراز صلاحیت خود در انتخابات را ناشی از یک اشتباه دانست ولی تاکید کردند که مهم حفظ نظام و کشور است.

وی با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی اعلام کرده است که به اصرار نخبگان جامعه و جمع زیادی از حامیانش در انتخابات ثبت نام کرد، افزود: آقای هاشمی در این جلسه در خصوص اعتراض به عدم احراز صلاحیتش نکته ای بیان نکرد.

وی اضافه کرد: بر اساس اخبار و اطلاعات واصله قبل از اعلام اسامی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس بعد از ثبت نام هاشمی رفسنجانی از ایشان خواستند که انصراف دهد اما هاشمی در جواب به آقای لاریجانی گفته است که من نه انصراف می دهم و نه به رأی شورای نگهبان اعتراض می کنم. من بنا بر تکلیفی که داشته ام ثبت نام کرده ام.

محمدرضایی گفت: آقای هاشمی ضمن اشاره به برخی تهدیدات دشمنان خارج از کشور، به ویژه طرح هایی که در دستور کار سنای آمریکا قرار دارد، مردم را به حفظ آرامش دعوت کردند و تاکید کردند که مردم نباید مأیوس شوند.

نمایند سابق مجلس افزود: در این جلسه مجید انصاری نیز سخنرانی کرد و تعدادی از اعضای ستاد هاشمی نیز به بیان نظرات خود پرداختند و با هاشمی رفسنجانی خداحافظی کردند.

همچنین در این جلسه محمد رضا خباز نماینده ادوار مجلس به نمایندگی از نماینده های ادوار سخنرانی کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
رفسنجانی همواره مورد تایید حضرت امام بود بااینکه امام با دیگران اختلاف داشتند. ایشان نه تنها دزد نیست بلکه زمینهای خودرا که قبل ازانقلاب خریده بود قبل و بعداز انقلاب به دانشگاه وحوزه علمیه و وزارت بهداشت و اموزش و پرورش اهدا کرد.
پاسخ
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
ای کاش اقای هاشمی جواب بیگانگان را در خصوص طرفداری از ایشان می دادند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۱
۰
خامنه ای زنده باد هاشمی پاینده باد
پاسخ
اميد
United States
۱۱:۳۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۱
۰
دشمنان هاشمي بايد بداند هاشمي در قلب ملت ايران جا دارد هاشمي شهيد زنده و يار رهبري است .
پاسخ
اهورا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
سلام من شخصا نمی تونم بگم کی صلاحیت داره یا نه اما اگر گذشته و کارهای قبلی آقای رفسنجانی رو مرور کنیم میتوان فهمید بهترین گزینه بودند و دلیل رد صلاحیت ایشان به خاطر سن اصلا منطقی نیست چون همه چی دست خداوند است
پاسخ
سجاد
China
۱۴:۴۸ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
مگه همین آقای هاشمی نبودن چندوقت پیش به حضرت آقاعرض کردن سرک آدمی در سن من درانتخابات هم خلاف شر وهم خیانت به انقلاب؟پس چیشدیهواحساس تکلیف کردن؟باباخودتی.بابا1پات لب گور توکه واسه این انقلاب انقدزحمت کشیدی چراتیشه از ضدانقلاب گرفتی به ریشه انقلاب میزنی؟خدابه دادت برسه.برو از رهبرانقلاب معذرت بخواه...
پاسخ
سجاد
China
۱۴:۵۵ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
مگه همین آقای هاشمی نبودن چندوقت پیش به حضرت آقاعرض کردن هر آدمی در سن من درانتخابات هم خلاف شر وهم خیانت به انقلاب؟پس چیشدیهواحساس تکلیف کردن؟باباخودتی.بابا1پات لب گور توکه واسه این انقلاب انقدزحمت کشیدی چراتیشه از ضدانقلاب گرفتی به ریشه انقلاب میزنی؟خدابه دادت برسه.برو از رهبرانقلاب معذرت بخواه...
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
چرا حرف مفت میزنه مردم هیج وقت مایوس نبوده و نیستند
پاسخ
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۵ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
از آقای هاشمی چیزی جز این انتظار نمیرفت
آقای هاشمی با این کارش خودش رو توی دل مردم تا ابد زنده وجاودانه نگه میداره
پاسخ
شاهد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۶ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
به به آقای تکلیف مدار

88 تکلیف شما براندازی نظام بود
92 چه تکلیفی داشتی
پاسخ
اسفندیار رفیعی کشتلی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۸ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
آقای لاریجانی درموقعیتی نبود که از جانب مردم حزب ال..ازهاشمی بخواهد انصراف دهد تاخانم هاشمی باین واسطه از واژه از اوخواسته شد انصراف دهد را مصاحبه کنداگرچه تشخیص شورای نگهبان براساس قانون بوده ولی خوب بود این فرد تائید میشد تا بار دیگر کاهنان معبد توسط ملت تحقیر میشدند وطعم تلخ شکست تحقیرآمیز را تا بن استخوان به او چشاندند.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
سلام
واقعا که بعضی مردم چه دم دمی مزاجن البته مزاجشون دست خودشون نیست وکسانی که مزاج اونارو تنظیم میکنن میدونن چطور یه زمان از هاشمی عالیجناب سرخپوش بسازن و با فرسوده کردنش اونو به این روزی بندازن که دست از آرمانهاش برداره و حالا که آماده شده برای بهره برداری سوار بنز مشابه ورود امام بیارن وثبت نامش کنن ودر بی بی سی بزرگش کنن و بگن انگار امام وارد شده و وقتی تایید نشد در صدای آمریکا بگن هر انقلابی فرزندان خودشو میخوره اما در ایران انقلاب پدرش رو خورد. اما امروز دیگه بجز عده ای اندک مردم راه خودشونو پیدا کردن وفریب این کارهارو نمیخورن و با کمکی که شورای نگهبان کرد شانس اون عده اندک پر هیاهوی سال 88 ازبین رفت و مردم با خیال راحت انقلاب رو به یاری خداوند بزرگ ازین پیچ تاریخی حساس به سلامت عبور خواهند داد و به صاحب اصلیش آقا امام زمان تحویل میدن.
پاسخ
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
http://safiranenour.ir/?p=1773
یادداشت/حزب الله سایبر باید هزینه ی نوشتن نامه ی تحمیل گرانه را زیاد کند.
پاسخ
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۶ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
۱
۰
یه بار تو عمرمون دیدیم 598 از هاشمی رفسنجانی خوب نوشت
پاسخ
مجتبی بایروند
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
۱
۰
با سلام خدمت یگانه سردار دلسوز ومیراث حقیقی انقلاب
بی شک خاطره دوران ریاست جمهوری باصلابت شمادر ذهن همه مردم ماندنی است افکار وعمل جسورانه وبه جای شمانشان از تجربه ودل دریای شما دارد خواهشمندیم در این دوران سخت وبر تنش ما ملت ایران را تنها نگذاریدوبا کمک رهبر فقید انقلاب بار دیگر با تدبیر عالمانه خود ایران راسر بلند از این امتحان الهی به جهان بشناسانید امید ما شمائید ما را رها نکنید.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها