کد خبر: ۱۳۵۳۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدير باشگاه دبيري تبريز با گلايه از فردوسي‌پوردر مورد دلسرد کردن بخش خصوصي در فوتبال گفت: باتمام مشکلات پيش‌رو اما با شمسايي نخستين قهرماني را براي تبريز به ارمغان مي‌آوريم.
افشين دبيري اظهار کرد: نهايت تلاش ما تشکيل تيمي مدعي قهرماني در ليگ برتر با حضور نفرات شاخص تيم ملي و بدنه اصلي تيم فصل قبل است که پس از نهايي شدن قرارداد وحيد شمسايي تمرينات تيم براي فصل جديد آغاز خواهد شد.

وي، در مورد اهداف آتي باشگاه دبيري گفت: اميدواريم با تکيه به تجارب فصل گذشته و تحقق هدف باشگاه که قرار گرفتن در بين چهار تيم بالاي جدول با تمام ناملايمتي‌هاي فصل گذشته بود، بتوانيم با تعاملي بهتر و با حضور نيروي جوان‌تر و با حوصله‌تر که آقاي فرزين دبيري به جاي اينجانب در مديريت باشگاه است، نخستين عنوان قهرماني را براي فوتسال تبريز به ارمغان آوريم.

مدير باشگاه دبيري تبريز تصريح کرد: با نظر گرفتن دوستي چند ساله با آقاي وحيد شمسايي و جلسات متعدد براي هدف‌گذاري فصل آتي در زمينه جذب بازيکن جديد و کادر فني، اميدوار هستيم هر چه سريع‌تر قراردادهاي داخلي منعقد شود.

وي تاکيد کرد: با توجه به انگيزه بالا و تجارب چند ساله وحيد شمسايي به عنوان مربي بازيکن و شناخت کافي از استعدادهاي با انگيزه فوتسال، اميد است بتوانيم به نحو شايسته به اهداف از پيش تعيين شده خود دست يابيم.

دبيري خاطرنشان کرد: تمام تلاش مديريت باشگاه دبيري تبريز حمايت از کادر فني تيم و مهيا کردن بهترين شرايط ممکن براي تيم در فصل آتي بوده و با اتحاد و تعامل بين مديريت باشگاه، کادر فني و بازيکنان تيم و هواداران خونگرم شاهد سالي پرباري براي اين مجموعه خواهيم بود.

دبيري، در مورد اتفاقات اخير فوتبال تبريز و حکم صادره کميته انضباطي گفت: متاسفانه در سه سال اخير شرايطي براي فوتبال تبريز پيش آمده که هر سال تيمي مورد اجحاف قرار گرفته است.

وي در اين مورد تاکيد کرد: دو فصل گذشته تيم گسترش فولاد تبريز بعد از اعتراضات فراوان در آخرين لحظه به ليگ برتر راه نيافت و بعدها به اقرار مسئولان وزارت ورزش و جوانان تخلفات صورت گرفته تيم مقابل مسجل و بعد از آغاز فصل گذشته اثبات شده بود.

دبيري افزود: در فصل گذشته نيز با توجه به حضور تيم ماشين‌سازي در اکثر فصل در صدر جدول و بازي‌هاي سالم اين تيم همچنين رقم خوردن شايستگي‌هاي ماشين‌سازي در مستطيل سبز، متاسفانه در در وقت‌هاي اضافي آخرين بازي و با حق‌کشي‌هاي متعدد از طريق ساير تيم‌ها از جمله برگزار نشدن همزمان بازي‌هاي تيم‌هاي مدعي صعود و بازي کرده بازيکن سرباز در تيم حريف، شاهد عدم صعود تيم ماشين‌سازي به ليگ برتر شديم.

وي يادآور شد: اعتراض به مسائل پيش آمده به کميته انضباطي و مراجع ذي‌صلاح و عدم نتيجه‌گيري و نيز با توجه به اينکه شخص آقاي فردوسي‌پور برنامه 90 به دنبال روشن شدن اين مسائل و احقاق حق اين تيم قديمي نبودند، نهايتاً منجر به کناره‌گيري باشگاه دبيري از حمايت تيم ماشين‌سازي شد و متاسفانه اين فصل نيز شاهد سقوط اين تيم فوتبال تبريز به ليگ دسته دو کشور بوديم.

دبيري خطاب به مجري برنامه 90 گفت: آقاي فردوسي‌پور با تمام احترامي که به شما قائل هستم، بابت دلسرد کردن بخش خصوصي در فوتبال از شما گلايه دارم.

وي تصريح کرد: در برنامه هفته گذشته فردوسي‌پور چند بار از کنار کشيدن تيم‌هاي بخش خصوصي مثل آلومينيوم هرمزگان و ساير تيم‌ها به راحتي و با اشتياق سخن گفت و موجب دلسردي افرادي که از جيب خود براي ورزش هزينه مي‌کنند، شد.

دبيري گفت: آقاي فردوسي‌پور زماني شما مي‌توانيد به فشار سنگين وارد به بخش خصوصي پي ببريد که يک فصل مسئوليت تيمي را بر عهده داشته و متوجه هزينه‌هاي جاري و روزانه همچنين مبالغ قراردادهاي بازيکنان و مربيان تيم شويد.

مدير باشگاه دبيري تبريز اظهار کرد: متاسفانه غرور کاذب ايشان را فراگرفته و در برخوردها به خصوص در مورد فوتبال آذربايجان با تبعيض رفتار کرده‌اند، خاطره بدي از وي در ذهن اکثر هواداران آذربايجان حک شده است.

دبيري گفت: مجري برنامه نود بعد از صعود تيم شهرداري تبريز به ليگ برتر، موجب سقوط اين تيم به يک رده پايين‌تر شد و حالا اين پرسش مطرح مي‌شود که چرا سال گذشته براي ماشين‌سازي و دو سال پيش براي گسترش فولاد هيچ اقدامي انجام نداده و در مورد ضايع شدن حق اين دو تيم سکوت کرد؟

وي با بيان اينکه آقاي فردوسي‌پور رفتار شما دلسردي هواداران فوتبال آذربايجان را به همراه داشته است، افزود: اميدوارم با وجدان خود خلوت کنيد و به اين مسائل و رفتار خود بيشتر فکر کنيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها