کد خبر: ۱۳۵۳۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
عضو مستعفي کميته داوران گفت: من مشکلي با آقاي اصفهانيان رئيس کميته داوران ندارم و اگر او بخواهد هر کمکي که از دستم برآيد براي ارتقاي داوري کشور انجام خواهم داد.
مسعود مرادي در خصوص گلايه‌هاي فريدون اصفهانيان از وي اظهار داشت: آقاي اصفهانيان پيشکسوت داوري است و به عنوان رئيس کميته داوران احترامش بايد حفظ شود، بنده و آقاي فنايي هم اگر از سمت خود در کميته داوران استعفا داديم به خاطر اين است که آيين نامه داوري با وجود اينکه ماه‌ها از تصويب آن مي‌گذرد اما هنوز به مرحله اجرايي نرسيده است.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: ما در جلسات کميته داوران شرکت مي‌کرديم اما در اين بين با وجود تصويب آيين نامه کميته داوران در حدود 6 ماه است که هنوز اجرايي نشده است و تنها آيين نامه اي محسوب مي‌شود که در فدارسيون فوتبال تصويب شده اما هنوز به هيئت‌هاي ابلاغ نشده است.

مرادي خاطر نشان کرد: آقاي اصفهانيان به عنوان رئيس کميته داوران زحمات بسياري کشيده است تا آيين نامه اين کميته تصويب شود چرا که بدون اين آيين نامه خود آقاي اصفهانيان براي کار بلاتکليف بوده است. اما الان اين آيين نامه مصوب شده و بايد اجرايي شود.

وي در خصوص اينکه فريدون اصفهانيان به عنوان رئيس کميته داوران اعلام کرده تا پايان هفته جاري آيين نامه داوري به هيئت استان هاي ابلاغ خواهد شد گفت: الان ماه‌ها است اين هفته و آن هفته مي‌کنند، نمي‌دانم مشکل چيست اما خود آقاي اصفهانيان با توجه به اينکه در کميته داوران حضور داشتند، حتما از اين موضوع باخبر هستند.

مرادي اضافه کرد: با تصويب آيين نامه هر فردي در کميته داوران و دپارتمان داوري مسئوليتي پيدا مي‌کند و کارها بر اساس يک شرح وظيفه انجام مي‌شود. در گذشته خود آقاي اصفهانيان در انجام امور بلاتکليف بود اما چارچوبي که در آيين نامه براي رئيس کميته داوران و اعضاي آن و همچنين براي دپارتمان داوري و اعضاي دپارتمان تعيين مي‌کند باعث مي‌شود امور به شکل مطلوبي برسد.

وي افزود: اگر آقاي اصفهانيان مي‌خواهد ما در کميته داوران به او کمک کنيم که مطمئنا هم همينطور است بايد مجموعه فدارسيون هم مايل به همکاري با ما باشند و مشکلي براي حضور در کميته داوران نداريم. هدف ما ارتقاي سطح داوري کشور است و من هم به عنوان يک مدرس بين المللي فعاليت مي‌کنم. هيچگاه به دنبال کارشکني نبودم.

مرادي خاطر نشان کرد: اميدوارم با اجرايي شدن آيين نامه گردهمايي و جلساتي با مسئولان داوري کشور داشته باشيم تا راهکارهاي مناسب براي ارتقاي سطح فني داوران تعيين شود و ما داوري‌هاي بهتري را در مسابقه‌هاي ليگ برتر و همچنين ساير سطوح شاهد باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها