کد خبر: ۱۳۴۷۶۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
انقلاب اسلامی شاخص هایی فراتر از آن چه در ذهن کروبی می گذرد را خواستار است
هنوز برای ما و تمامی ایرانیان این سوال پابرجاست که براستی هدف شما از قیام در سال 57 چه بوده است؟ اگر به دنبال ارتباط با آمریکا و اسراییل بودید (موضوعی که در سال 88 از سوی پدر شما و میرحسین موسوی مورد توجه بود و بسیاری از هواداران شما به دامن دشمن و انگلیس و آمریکا پناه بردند) که رژیم شاهنشاه آریا مهر! این امکان را برای شما مهیا ساخته بود؛ پس چرا قیام کردید؟
فرزند ارشد مهدی کروبی که از همراهان جنبش سبز به شمار می آید و در فتنه 88 نیز خود را از جمله سربازان پدر معرفی می کرد، در نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری مدعی شده است: «آیا ملت قیام کردند که سازمانی غیراخلاقی تر از ساواک، امنیت کشور را در دست گیرد؟»

به گزارش بولتن نیوز، محمد حسین کروبی فرزند ارشد مهدی کروبی یکی از سران فتنه 88 با تمجیدی تلویحی از ساواک در این نامه آورده است: «ساواک در دوران رژیم سابق بارها به منزل جد مبارز و پدر مجاهدم حمله کرده بود، اما این حملات برای یکبار نیز به ضبط اموال شخصی و خانوادگی آنان منجر نشده بود؛ و بنا به نقل متواتر مبارزین قبل از انقلاب، ساواک هیچگاه اقدام به ضبط اموال شخصی مخالفین سیاسی نمی نمود. ماموران امنیتی ساواک حداقل شأنی برای خود قائل بودند و به حوزه خصوصی افراد وارد نمی شدند اما گویا برای مأمورین امنیتی کنونی حد و مرز مفهومی ندارد.»

شاید محمد حسین کروبی به خاطر نداشته باشد که ساواک رژیم شاه چگونه ناموس ملت ایران را مورد تجاوز و تعرض قرار می داد، چه کسانی را ترور می کرد یا سر به نیست می کرد و در زندان های طولانی و همراه با شکنجه نگهداری می کرد و مجبور به تبعید در خارج کشور می کرد و اطرافیان مبارزان انقلابی را مورد آزار قرار می داد و از ادامه کار و شغل آنها جلوگیری می کرد.

این نکته خود علامت سوالی است در ذهن مبارزینی که در زمان انقلاب ناموس و جان و مال خود را بر کف دست گرفتند و به پای آرمان های امام راحل ریختند! که چرا با خاندان کروبی متفاوت از دیگران عمل می کرده اند. شاید از همان زمان، ساواک و رژیم شاه با پدر مجاهد و جدشما مهربانتر از سایر مردم بوده است!

اما لازم است بار دیگر به محمد حسین کروبی یادآوری شود که ملت ایران به چه دلیل قیام و در سال 57 انقلاب کردند. زیرا ملت ایران تنها برای رهایی از ساواک قیام نکردند. بلکه برای مقابله با قدرت طلبان، حاکمیت قانون و عدم سوء استفاده  افراد صاحب نفوذ و آقازاده هایشان قیام کردند و حال اگر کسانی مدعی سهمی از انقلاب هستند و آقازاده هایشان به قانون گریزی مشغولند و نتیجه یک انتخابات را نمی پذیرند و شبهه تقلب را مطرح و طرفداران خود را به خیابان می کشند و کسب وکار و زندگی مردم را دچار مشکل می کنند .... باید منتظر برخورد قانون باشند و ملاک حال افراد است و اگر کسی فعالیتی در قبل و بعد از انقلاب داشته است نباید حالا سهم خواهی کند و به عدم اقبال مردم در انتخابات اعتراض کند و حاشیه سازی و هزینه سازی برای همان انقلابی کند که مدعی است برایش مبارزان زیادی تلاش کرده اند و شهدای بسیاری خون را هدیه کرده اند...

اگر جد مجاهد و پدرجنابعالی برای رهایی از ساواک قیام کردند و به دنبال آرامش و آسایش بودند، لازم است بدانید ملت ایران در سال 57 قیام کردند تا به جمهوری اسلامی رای دهند. به نظامی رای دهند که اسلام در کالبد آن دمیده باشد نه اینکه فساد و فحشا در تار و پود نظام رخنه کرده و قانون گریزی حاکم شود. ملت ایران قیام کردند نه برای رهایی از چنگال ساواک، بلکه برای کسب امنیت و برابری همه افراد جامعه در مقابل قانون.

آقای کروبی، ملت ایران برای کسب امنیتی قیام کردند که شما و پدر مجاهدتان بهمراه میرحسین موسوی در سال 88 آن را از ملت ایران گرفتید و به آن خدشه وارد کردید و چهره داخلی و بین المللی نظام را به گونه ای دیگر معرفی کردید...

جناب آقای کروبی فرزند ارشد شیخ مهدی کروبی؛ شما و پدرتان در سال 88 امنیتی را از ملت ایران گرفتید که در سال 57 برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به همت امام راحل  و یاران ایشان تلاش های بسیاری صورت گرفته است.

هنوز برای ما و تمامی ایرانیان این سوال پابرجاست که براستی هدف شما از قیام در سال 57 چه بوده است؟ اگر به دنبال ارتباط با آمریکا و اسراییل بودید (موضوعی که در سال 88 از سوی پدر شما و میرحسین موسوی مورد توجه بود و بسیاری از هواداران شما به دامن دشمن و انگلیس و آمریکا پناه بردند) که رژیم شاهنشاه آریا مهر! این امکان را برای شما مهیا ساخته بود؛ پس چرا قیام کردید؟



اگر هم به دنبال آزادی بودید (تعریف آزادی به معنای بی بندوباری) که باز هم در رژیم شاهنشاه آزادتر از نظام جمهوری اسلامی بودید و بازهم باید پاسخگو باشید که چرا قیام کردید؟!

محمد حسین خان کروبی؛ اگر امروز کسی قرار است پاسخگو و طلبکار باشد، این ملت ایران هستند که از شما، پدرمجاهدتان، پدربزرگ ارجمندتان (بدلیل تربیت فرزندی چون مهدی کروبی)، میرحسین موسوی و سایر هم مسلکانتان که در سال 88 هزینه های زیادی را به پای انقلاب و نظام گذاشتید، طلبکار هستند!

طلبکار هستند چون امنیتشان را به حراج گذاشتید

طلبکار هستند چون ثبات انقلابشان را در سیاست خارجی به خطر انداختید(به حمدالله و با عنایت امام زمان نتوانستید هیچ خدشه ای در آن وارد نمایید)

و طلبکار هستند به دلیل تمام خونهایی که در سال 88 ریخته شد

آقای کروبی؛ شما و خانواده تان امروز باید در مقام پاسخگو قرار بگیرید نه اینکه اجازه چنین جسارتی را به خود بدهید که طلبکار ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی نیز باشید!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
میلاد
POLAND
۲۱:۰۴ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
سنگ پااااااااااااااااااااا!!
اون موقع چند سالت بود پسر کوچولو؟! تو از سازمان مخوف امینت رژیم شاه چی میدونی پسر کوچولو؟ حالیته چی میگی؟! حق بابات الان اعدام بود نظام و مردم خیلی دارن با شماها مدارا میکنن! اونم فقط و فقط بخاطر همون سوابق اوایل انقلاب!‌وگرنه آیا شما انقلاب کردید که بابات بزنه در گوش همسر شهید و همسرانشون رو زندانی کنه؟!‌به چه حقی همچین حرفی زدی؟ با چه روئی چنین حرفهایی ابلهانه ای زدی؟!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها