کد خبر: ۱۳۴۵۷۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
مسعود پزشکیان از کاندیداهای انصرافی در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کهولت سن آقای هاشمی افزود: من اصلا قبول ندارم مدیریت یعنی بیست ساعت کار کردن چون یکی از تعاریف مدیریت این است که یعنی کار را توسط دیگران انجام دادن رئیس دولت اصلا برازنده این نیست برود در یک استان بنشیند نقشه استان را بکشد پس استاندار را برای چی گذاشته است. در این دنیایی که الان مدیریت انجام می شود برود در یک روستایی که بگوید اینجا راه بکشند شاید از نظر عوام خیلی چیز خوبی باشد ولی از نظر علمی مسخره است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، مسعود پزشکیان از نمایندگان اصلاح طلب مجلس که چندی پیش با قصد کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را کرده بود و با آمدن حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی انصراف داد سخنان متفاوتی را در خصوص میزان ونحوه فعالیت رئیس جمهوری بیان می دارد. خبرنگار پارلمانی 598 در گفتگویی کوتاه با ایشان به بررسی آراء و نظرات وی در خصوص آقای هاشمی و فعالیت های دولتی پرداخته است.

مسعود پزشکیان در خصوص حضور آقای هاشمی در رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری اظهار می دارد: حضور آقای هاشمی در انتخابات باعث یک شور و شوق دیگری شد و علی رغم اینکه تا لحظه آخر نیامده بود وقتی آمد در بازار هم تاثیر داشت و در رسانه و گروهها و جناها نیز تاثیر داشت خود این جریانات معادلاتشان را بهم ریخت به نظر من خود همه اینها می تواند در  ایجاد حماسه سیاسی موثرباشد و فقط انتظار این را داریم آن دسته از افرادی که در جهت  مخالفت و موافقت حرف می زنند روند اخلاقی و قانونی را و چارچوب های اعتقادی را رعایت کنند و اگر نقد می کنند نقد علمی کنند اگر تبلیغ و تایید می کنند تایید علمی کنند.



نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کهولت سن آقای هاشمی افزود: من اصلا قبول ندارم مدیریت یعنی بیست ساعت کار کردن چون یکی از تعاریف مدیریت این است که یعنی کار را توسط دیگران انجام دادن رئیس دولت اصلا برازنده این نیست برود در یک استان بنشیند نقشه استان را بکشد پس استاندار را برای چی گذاشته است.

وی گفت:  کسی که هواپیما را بالا می فرستد کار خاصی نمی کند نشسته فقط مانیتورها را نگاه و کنترل می کند در این دنیایی که الان مدیریت انجام می شود برود در یک روستایی که بگوید اینجا راه بکشند شاید از نظر عوام خیلی چیز خوبی باشد ولی از نظر علمی مسخره است از نظر علم مدیریت معلوم است که نقشه راه را چه جور می توان کشید که یک دفعه نقشه می کشند بعد به مجریان می گویند بروید کار انجام دهید و سیستم را نظاره می کنند نه اینکه یک مدیر ارشد برود در روستایی بگوید اینجا جاده می خواهد جاده بکشید این اصلا غیر علمی و غیر کارشناسی است اینکه بنشینید در یک استان و بعد بگویید در یک سفر ما پانصد الی هزار تا پروژه امضا کردیم نتیجه این می شود که دریایی از تعهدات ایجاد کرده باشیم که منابعی برایش وجود ندارد و توقعات هم در جامعه ایجاد کردید.

پزشکیان تصریح نمود:کشور را باید با سیاست و برنامه درست و بعد نظارت در برنامه جلو برد و مجریها آدمهایی هستند که نشستند عملیات می کنند و اگر سیستم نظارتی را درست کنیم با سیستم نظارتی کارشناسان ارشد همه چیز را کنترل می کنند بالاخره جلسه دولت هفته ای یک بار دو بار وجود دارد البته ما که در دولت بودیم تصور می کنم آن جلسات خیلی از مطالبش قابل حذف بود و می شود در جلسه آن را مطرح نکرد در دنیا مثلا رئیس جمهور آمریکا یک ماه تفریح خودش را انجام میدهد و بیشتر از وقت اداری هم کار نمی کند و دنیا را هم کنترل می کنند اما ما 24 ساعت در حال دویدن هستیم و یک مملکت را یک شهر را نمیتوانیم کنترل کنیم، گیر ما کجاست؟

کاندیدای انصرافی انتخابات ریاست جمهوری افزود: آنها مرخصیشان را میروند تعطیلاتشان را هم دارند به تفریح خودشان هم میرسند و دنیا را هم کنترل می کنند ولی ما 24 ساعته میدویم و یک شهر را نمیتوانیم کنترل کنیم؟ گیر کجاست؟ این ادبیاتی که فکر کنیم مدیر باید همه جا برود و همه کارها را بکند باید دید در کدام رفرنس علمی نوشته اند و در کجای دنیا این کار را میکنند که ما میخواهیم آن را انجام دهیم فقط این برای کارهای است که ما می خواهیم در این مملکت انجام دهیم.

وی بیان داشت: رئیس جمهور باید نظارت کند و سیاست گذاری نماید برنامه مینویسد و برنامه اش را نظارت میکند مجلس هم نظارت میکند اما مجلس نظارت بر قانونی که نوشته میکند رئیس جمهور نظارت بر برنامه ای که داده می کند یک ارزیابی درونی داریم و یک ارزیابی بیرونی داریم مجلس از دولت به عنوان یک ارزیاب بیرونی عمل میکند و معنای این حرف این نیست که دولت از خودش ارزیابی نداشته باشد. در درون دولت هم وقتی دولت از یک وزارت خانه میخواهد ارزیابی نماید ارزیابی دولت از وزارت خانه یک ارزیابی بیرونی است و وزارت خانه هم از خودش ارزیابی میکند که ارزیابی درونی است و بعد هم یک سازمانی بر همه ی اینها ارزیابی میکند. شما میدانید که در خودسازی میگویند مشارطه مراقبه محاسبه، یک آدمی با خودش شرط میگذارد در طول روز مراقبت میکند و شب هم محاسبه میکند و دلیل نمیشه که در اداره هم از آدم مراقبت نکنند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴۸
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۷ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
افرين به علم شما كه از صدقه سر مردم مي شويد وزير و كيل ولي از نظر علمي نشست وبرخاست با مردم محروم و روستايي مي شود مسخره
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۱ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
کاملا تایید میشه
پاسخ
عباس شمس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
سفر رئیس دولت به روستاها از نظر علمی مسخره است. خوب من که خودم کاملا تابع علم هستم. هر مسأله علمی باید یک reference داشته باشد. دوست دارم بدانم reference این صحبتهای آقای دکتر کجاست.
یک وقت نگید خودم که خنده ام میگیره. یک پزشک و نظریه پردازی در زمینه مدیریت. شاید referenceشون حاج آقا باشه که ...
پاسخ
تقدیم به مدیران علمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۷ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اون چیزی از لحاظ علمی مسخره است که رییس جمهور بشینه تو نیاوران. استانداران هم به صورت پروازی به زن و بچه شان در تهران سر بزنند، سفر کیش بروند هیچ جاده و امکاناتی هم در روستاها ایجاد نشود و اسمش را بگذارند مدیریت علمی. مرده شور این مدیریت علمی را ببره که نتونسته تو چهار تا روستا جاده آسفالته بکشه که ششمین رییس جمهور ایران بخواهد شخصا این کار رو بکنه.
رییس جمهور به این خاطر مجبوره کارهای علمی بکنه که مدیریت علمی گند زده به مملکت.
پاسخ
عدالت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
آقای پژشکیان نظرتان درباره امام علی (ع) که مانند مردم و در کنار مردم کار می کرد چیست ؟
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
متاسفانه اکثر مدیران کشور ، تیمی کار نمی کنند و اصلا کار تیمی را بلد نیستند . مهم داشتن دانش لازم برای کار گروهی در راستای اهداف تعریف شده است که ارتباطی به سن ندارد و من موافق آقای پزشکیان هستم. در این میان رئیس جمهور باید بیشترین قابلیت را در کار تیمی داشته باشد و خودش آنقدر خرد و وقت داشته باشد که یار گیری مناسب برای تشکیل تیم ها را داشته باشد، از تیم ها بشنود، ، پیشنهاد تیم ها را بخواند ، مشورت تیم ها را داشته باشد، و در نهایت کمترین وقت را برای تصمیم گیری مناسب صرف نماید نه اینکه خودش بیل در دست بگیرد. مدیریت خوب مترادف با صرف وقت زیاد نیست ، اگر چنین باشد مدیر خود مشگل دارد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۰
بنيانگذار اكيدسو: رفتن به روستا مسخره نيست ،اين ناكارآمدي دولت مردان حال و گذشته ما در قوه مجريه و مقننه در بخشي از وظايف ذاتي آنهاست كه امروز براي باور مجدد ايدئولوژي انقلاب در مردم دست به اينگونه رفتار ها مي زنم بر دولت آقاي احمدي نژاد نقد است ، ولي تاريخ قضاوت خواهد كرد .
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۴ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
سلام :
آقای پزشکیان رسیدگی به امورات وبازدید از معضلات و لمس واقعیت های هموطنان در شهر و روستا نه تنها مسخره نیست ، بلکه از خصوصیات بسیار نیکو و پسندیده مسئولین مخصوصاً اگر از طرف عالیترین مقام اجرائی و تیم همکار ِایشان باشد .
هنوز از زمان وزارت شما زمان زیادی سپری نشده ، اما جای تعجب دارد چطور شما بعضی مسائل را فراوش شده می پندارید ؟
به یکی از جملاتی که در یک خبر نامه درج گردیده است توجه کنید البته مربوط به وزارت شما میباشد :
"به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس آزمون دستیاری 82 که از یکسال پیش با مطرح شدن تخلفات مختلف آن از جمله خرید و فروش سوالات، ارتباط طراحان سوال با داوطلبان و گم شدن تعدادی از سوالات قبل از برگزاری آزمون دستیاری به پاشنه آشیل وزارت بهداشت تبدیل شده بود، این بار نیز با رد هرگونه تخلف در برگزاری این آزمون از سوی وزیر بهداشت مواجه شد".
من بقیه آنرا در این جا درج نمیکنم .
اما خاطرم هست و همیشه برایم بعنوان یک مطلب بیاد ماندی در ذهنم خواهد ماند که در یکی از نطق های پیش از دستور توسط نماینده مجلس ( و احتمالاً در ارتباط با صلاحیت شما بود ). یکی از نمایندگان آن وقت در مجلس ، جمله ای با این مضمون ادا نمود که :
بنده اگر چه به آقای پزشکیان علاقه شخصی دارم اما ایشان کاری کرده اند که من شرم دارم آنرا بیان کنم ، ( البته من نمیدانم منظورشان شما بودید یا یک پزشکیان دیگر، ولی در ارتباط با آزمون در وزارت بهداشت صحبت مینمودند )
این مطلب را که در رابطه با نطق قبل از دستور نماینده مجلس وقت نوشتم ، گویای یک واقعیت است که اگر قرار است بابت یک عملکرد مسخره صحبت شود ، باید هردو موضوع فوق الذکر را مقایسه کرد و بعد نظر خواست که کدام مسخره است . البته باید بعضی ها فکر میکنند که خیلی مسائل را خیلی ها یا نمیدانند و یا فراموش کرده اند . اما بعضی وقت ها هم "
هربیشه گمان مبر که خالیست
شاید که پلنگ خفته باشد .
پاسخ
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۴ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
و مثل شما که معلوم نیست این علم مدیریت رو از کجا اوردید به مستضعفین کاری نداشته باشد
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۱۵:۴۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
((سفر رئیس دولت به روستاها از نظر علمی مسخره است))
چون شما خودتون مسخره هستید روستایی ها را آدم حساب نمیکنید چه برسه به شهر وند ایران
ایران فقط تهرون انهم شمال تهرون با چند نور چشمی
پاسخ
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
مدیر یت از نظر شما احتما لا در اتا ق ها ی مجلل و با شکو ه و مبلمان اخر ین مد با تجهزات الکترو نیک نشستن و با چند کلمه و حرکت و دستو ر به سر اسر کشو ر مدیریت کردن و لی جنا ب پز شکیان این سیستم شا ید در ارو پا جو ا ب دهد و لی در کشو ر ما با این و سعت و اد م ها ی گو نا گون و این همه کا ر عقب ما نده پا سخگو نیست و با ید با 20 سا عت کار در شبا نه یعنی بصو ر ت جها دی و نظار ت شخص رییس جمهو ر صو ر ت گیر د تا این همه عقب ما ند گی جبران شو د
پاسخ
mostafa
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۳ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
ok.......... pezeshkian.... fagat takhrib nakonim........
پاسخ
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۹ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
عجب پس امام خامنه ای که میرن از نزدیک با زلزله زدگان دیدار میکنن کار اشتباهی کرده؟؟؟ من یه رفسنجونیم این اقای هاشمی تو جوونیشم از بالا به ماها نگاه میکرد زمانی که به رفسنجون سفر میکرد مردم خود شهرش به استقبالش نمیرفت اگه مردم این اقا رو دوس داشتن ایشون با عصا هم شده اینور اونور میرفت هاشمی در دلها جایی نداره الانم اگه یه چند نفر دارن ازش حمایت میکنن چون شرایط اقتصادی خستشون کرده فک میکنن اگه رای بیاره وضع بهتر میشه غافل از اینکه هبهتر که نمیشه هیچ از بقیه چیزا هم میفتیم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اشكالي ندارد، اينجوري فكر كن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
وبلاگ حامیان کرمانشاهی دکتر جلیلی به لحظه به روز می باشد/
دکتر سعید جلیلی: در تبلیغات آخرت خود را با دنیای دیگران خراب نکنید.
www.saeed-jalili-ker.blogfa.com
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۹ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
زمان دولت خاتمی که شما وزیر بودی چه مدیریت صحیحی داشتی؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۴ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
برای ما نگاه از نزدیک مهم هست نه حرف شما آقای پزشکیان
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۸ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
طبیعی است که یک تجدیدنظر طلب، سفر رییس جمهور به روستا را غیر علمی بداند...
پاسخ
عادل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
من هم میگم مسخره است یک دکتر پزشک در مورد مدیریت اظهار نظر کنه ؟مثل اینکه یک دکترای مدیریت درباره یک بیماری بخواد نظر بده .
پاسخ
زینب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۳ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اره مردم مدیر میشن که کار نکنن یعنی از مزایاش همینه دیگه
خوش باشید -
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
مسخره خودتی مردک
پاسخ
Man
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۸ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
نوبر بهار بود!!!! با همین مدیریت بود که آقای پزشکیان برای خودشان در تبریز هر کاری کردند و دیگر دانشگاههای علوم پزشکی کشور در دوران وزارت ایشان فقط درجا زدند.
پاسخ
انصاف نیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۱ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۱
ضمن احترام برای آقای دکتر پزشکیان و قطع نظر از برخی گزاره های درست در خصوص مدیریت آقای دکتر ما باید از افراط و تفریط بپرهیزیم نه آنقدر از مردم دور شویم که درد آنان را درک نکرده و فقط از گذر گزارشات ببینیم آنچه می خواهند ببینیم و نه آنقدر به جزییات وارد شویم که کلیات سیاستها و برنامه ها بر هم ریزد بیاد داشته باشیم فضای افراط و تفریط و حتی زدگی از آنان احساسی و غیر معقول می باشد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
لرد بازی را کنار بگذار رییس جمهور وظیفه دارد از همه استانها بازدید کند و روند کار استان را از نزدیک مشاهده کند
پاسخ
علي آقا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
جناب پزشكيان استفاده از تئوري هاي منسوخ غربي تقليد است و تقليد كردن براي عاقل كاري مسخره است!!!
البته ناكارآمدي هاي الگوهاي مديريتي غرب هم قابل توجه است.
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۲ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
معلومه شما که درد بی پولی و فقر نکشیدید نمی توانید بفهمید مردم فلان روستای دور افتاده چه می کشد تو تهران بالا شهر راحت خونه میلیاردی داری من تو شهرستان مریض و بیکار چه می دانی ما انقلاب کردیم مسولین راه امام علی را بروند
پاسخ
علی علیپور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۳۹ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
با سلام و تحیت؛ آیا نظر کارشناسی این نماینده محترم با سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب در جهت تأیید سفرهای استانی رئیس جمهور منافات ندارد؟!
پاسخ
اعتصام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۱ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
سلام
چرا نظرمو انعکاس ندادید؟
پاسخ
متین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۸ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
ازنظرعلمی؟

علوم مدیریت اسلامی یا غربی؟

شایدایراداتی واردباشداما مسخره انگاشتن اقدام رییس جمهور بی انصافی مطلق می باشد ......نگید این حرفهارو...
پاسخ
علی یک روستایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۹ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
خیلی خیلی ببخشید معذرت می خواهم این حرف آخر مسخره است .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۸ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
برو بابا
پاسخ
akbar
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۱ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
این جماعت اعتقادی به پرداخت یارانه ندارندواصلا روستائیان را آدم حساب نمی کنند
همیشه به فکر جیب خودشانند
پاسخ
lمحمد جواد عرب قهستانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۲ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اولان خط خوطوط این اقای دکتر مشخصه که دونبال رو کدام حزبه واز بدو دولت نهم مدام شعار مخالفت سر دادن ومتعصفانه چشم بسته قضاوت کردن گناه بزرگیست
پاسخ
احمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۴ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
امام خامنه ای:آمریکا در انتخابات ایران کاندید دارد!!!
رهبر انقلاب در دیدار مردم در اردیبهشت ماه در باب انتخابات ریاست جمهوری پیش رو از اهداف دشمن پرده برداشت و پس از بیان اینکه دشمن ابتدا سعی میکند مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کند به نکته قابل تاملی را گوشزد کردند که نشان میدهد آمریکا برخی نامزد ها را در جهت منافع خود میبیند.

بخشی از بیانات در دیدار مردم با رهبر انقلاب در تاریخ 1392/02/25

هدف جبهه‌ى دشمنان شما، نقطه‌ى مقابل هدف شما است. شما كه در انتخابات شركت ميكنيد، دنبال يك فرد اصلحى ميگرديد كه بتواند كشورتان را با همين سرعت، بلكه بيش از اين، پيش ببرد؛ هم در عرصه‌ى مادى، هم در عرصه‌ى معنوى. شما دنبال انتخاباتيد، براى اينكه كسى يا كسانى، دولتى، رئيس جمهورى بتواند عزت شما را بالا ببرد، استقلال شما را عميق‌تر كند، وضع زندگى شما را بهتر و مرفه‌تر كند، گره‌ها را باز كند، اميد و شور و شوقى در كشور به‌وجود آورد؛ اما دشمن شما درست بعكس، مايل است انتخاباتى انجام بگيرد - حالا كه بنا است انجام بگيرد؛ البته اگر ميتوانستند كارى كنند كه انتخابات انجام نگيرد، آن كار را ميكردند؛ اما حالا كه بالاخره چاره‌اى ندارند و انتخابات انجام خواهد گرفت - كه براى آينده‌ى كشور اين محسّنات را نداشته باشد؛ بلكه كشور را به سمت وابستگى، به سمت ضعف، به سمت عقب‌ماندگى در صحنه‌هاى گوناگون حركت دهد؛ كشور را به عقب بكشاند، به عقب براند؛ آنها هدفشان اين است. پس دو تا هدف در مقابل هم قرار دارد: هدف ملت ايران، هدف جبهه‌ى دشمنان.
هدف ملت ايران چگونه تأمين خواهد شد؟ با دو عامل، اين هدف تأمين ميشود: يك عامل اين است كه انتخابات، انتخابات گرم و پرشورى باشد؛ افراد زياد شركت كنند، مردم با شور و شوق شركت كنند، بيايند پاى صندوقها. دوم اينكه اين انتخابات منتهى شود به انتخاب يك انسان شايسته‌ى وارسته‌ى باعزمِ مؤمنِ انقلابىِ با همت جهادى. با اين دو چيز، مقصود ملت ايران حاصل ميشود.
مقصود دشمن چگونه حاصل ميشود؟ مقصود دشمن با اين حاصل ميشود كه انتخابات اولاً سرد برگزار شود؛ مردم بى‌رغبت باشند، عده‌ى كمى شركت كنند، يك عده‌اى بگويند: آقا چرا شركت كنيم؟ فايده‌اش چيست؟ ما نميخواهيم بيائيم. اينها دشمن را خوشحال ميكند. ثانياً نتيجه‌اى كه از صندوقها بيرون مى‌آيد، نتيجه‌اى باشد كه دولت را، به تبع دولت، ملت را به سمت وابستگى بيشتر، به سمت تبعيت بيشتر، به سمت قرار گرفتن در سياستهاى دشمنان قرار دهد؛ دشمن اين را ميخواهد.
پس ببينيد، صحنه روشن است

فیلم را در لینک زیرببینید
http://mostazafin.tv/latest-video/video/238_namzad-amrika
پاسخ
ملایری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۶ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
درود بر شرافت شما جناب دکتر پزشکیان عزیز !
پاسخ
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۴ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
لابد امیرالمومنین علیه السلام که همواره تو کوچه پس کوچه های کوفه میگشت تا شاید یکی به کمکش نیاز داشته باشه، این مسئله رو از نظر علمی بررسی نکرده بوده! پیغمبر اکرم هم که همیشه با برده ها و فقرا نشست و برخواست داشته لابد حواسشون نبوده!
خباثت تا به کجا؟؟؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۸ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
ایشان درست می گویند.مدیریت درست همین است. استراحت، کسب ثروت،کسب قدرت،دوری از قشر مستضعف و...امثال احمدی نژاد هم چیزی جز همان فرقه ی انحرافی نییستند و باید به هر قیمتی که شده حذف بشوند! ...به هر قیمتی!...
پاسخ
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۵۰
۳
آقای دکتر! شمایی که اینقدر به علم بها میدهید همین قدر به ارزشهای دینی هم توجه دارید؟!
دکتر ! بله نظر علمی شما درست! اما اینکه رییس دولت و حاکم در حکومت اسلامی در روستایی قابل دسترس باشد یک ارزش بسیار والاست و خوب شد که انصراف دادید. یه مقدار بیشتر روی ارزش های الهی بیندیش!
درست است که نقد بسیار به دکتر احمدی نژاد وارد می شود اما این نمی تواند دال بر چشم بستن به خدمات کثیر او شود. خصوصا سفرهای استانی از نقاط عطف د.لت نهم و دهم می باشد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
سلام بر این فرزند قهرمان آذربایجان
محمدحسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
چیزی که ایشان می گوید همان مدیریت غربی است که اساسا ما با آن الگو مخالفیم. نتایجش را هم دیده ایم.
در حالی که سفر های استانی جزو بهترین اقدامات دولت در دور زدن بوروکراسی بود و رهبری هم از آن به جد دفاع کردند.
پاسخ
مهسا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
عزیزم هرکس نسبت به عقلش حرف میزنه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۶ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
حق با شماست مدیریت یعنی سواری کشیدن شما از مردم.نه بیست ساعت کاکردن.و اما مسخره تو هستی که خودت را ادم فرض میکنی.اقای پزشکیان بد نیست خودت را به پزشک نشان بدی
پاسخ
منتظر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
جناب آقای دکتر گندکاری های شما در تبریز هنوز پاک نشده لطفا شما هیسسسسسسسسسس
آش هر نخود
پاسخ
معلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
به نظر من استاد دانشگاه باید 20 ساعت کار کند و مابقی را مطالعه کند ولی یک مدیر اجرایی باید تا جایی که به او نیاز است کار کند مانند یک سرباز در جبهه . به نظر من آقای دکتر شما اگر اظهار نظر نکنید سنگین تر هستید.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
غربزدگی که شاخ و دم نمی خواد
دکتر؟ تاثیر عاطفی می دونی یعنی چه ؟
پاسخ
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
خوب شد که رد صلاحیت شد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
اقای پز شکیان مردم از نظر شما فقط سا کنان تهران و شهر ها ی بزر گ هستند و بقیه هیچ!!!
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۰۸ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
همیشه دولت باید دردست تعداد محدودی مدعی دست بدست شود آقای هاشمی کسی دیگر راقابل نمی داند!!!!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها