کد خبر: ۱۳۴۵۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: هاشمی رفسنجانی در دوران هشت ساله کارگزاران نشان داد به هیچ عنوان تاب منتقد را ندارد و به طور چکشی با این موارد برخورد خواهد کرد.

به گزارش 598، ابوالفضل چمندی، دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه آرایش انتخاباتی با حضور گسترده طیف‌های سیاسی و حضور تمامی سلایق اولین گام پیروزی برای مردم و نظام را محقق کرده است اظهار داشت: انشاءالله حماسه سیاسی در سال 92 و در خرداد ماه توسط مردم نیز شکل خواهد گرفت.

وی افزود: اما مسئله با اهمیت که جنبش دانشجویی خود را موظف می‌داند آن را تبیین کند شاخص‌هایی است که بایستی رئیس‌جمهور آتی آنها را داشته باشد و هیچگونه بازگشتی به عقب نداشته باشد و آمدن هاشمی رفسنجانی یک بازگشت به عقب محسوب می‌شود. از ابتدای انقلاب تاکنون دولت‌هایی که بر سر کار آمدند نقاط قوت و ضعف متفاوتی داشتند اما همگی سیر صعودی برای رسیدن به آرمان‌های نظام و انقلاب را طی کردند. به همین دلیل حضور هاشمی را نه تنها مایه پیشرفت کشور که آن را یک عقبگرد در تمام حوزه‌ها می‌دانیم.

چمندی با تاکید بر اینکه آمدن هاشمی یعنی بازگشت به اقتصادی که تورم 50 درصدی را به مردم ارائه کرد و به جای برقراری عدالت در طبقات مختلف جامعه شکاف طبقاتی را افزایش داد، افزود: در دولت هاشمی رفسنجانی ثابت شده است که فضای بسته‌ سیاسی شکل گرفته بود که هیچ گونه انتقادی به دولت پذیرفته شده نبود و آمدن هاشمی رفسنجانی در سال 92 در تناقض با دموکراسی در ایران خواهد بود.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به فضای بسته سیاسی در دولت سازندگی تصریح کرد: هاشمی رفسنجانی در دوران هشت ساله کارگزاران نشان داده است که به هیچ عنوان تاب منتقد را ندارد و به طور چکشی با این موارد برخورد خواهد کرد. در دولت هاشمی رفسنجانی و حتی در عرصه آزادی سیاسی، پذیرش نظرات جمعی و نخبگان انقلابی محقق نخواهد شد و دولت وی به حلقه کوچکی محدود خواهد شد که به خواسته‌های مردم انقلابی ایران و نظرات جمعی نخبگان هیچ توجه نخواهد کرد.

وی افزود: یک سوال اساسی برای افکار عمومی وجود دارد و آن این است که چطور کسانی که در دولت دوم خرداد، هاشمی را منافی برقراری آزادی سیاسی می‌دانستند و مقالات تندی علیه وی می‌نوشتند، حال با گفتمان وی وحدت می‌کنند و شاهدیم که علنا رئیس‌دولت اصلاحات کنار شخصیتی قرار می‌گیرد که بسیاری از نظریه‌پردازان جریان اصلاح‌طلب وی را در این دوره قبول نداشتند.

چمندی با اشاره به دروغ بزرگ اصلاح‌طلبان تاکید کرد: این وضعیت نشان می‌دهد که دوم خردادی‌ها هشت سال تمام برای مردم یک نمایش مسخره و دروغینِ دموکراسی اجرا می‌کردند و بایستی من‌باب این دروغ بزرگ که تنها در جهت کسب قدرت در قوه اجرایی کشور گفته شد از مردم عذرخواهی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۰
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مسیخا
FRANCE
۱۲:۴۱ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
بصیرت بعضیا منو کشته ! معیشت مردم رو نگاه کنید نه یه مشت آماری که معلوم نیس از کجا میارین
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
امدن هاشمی یعنی کاهش فساد اداری رشد عمران و ابادانی
پاسخ
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
حتی اگه بشه 50% بازم مردم راضی خواهند بود. چون از 50 از 200 کمتره!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
بنظرتون الان تورم چند درصد هستش که ادعای خوبتر از هاشمی رودارین ؟ الان که تورم بیش تر از 47 درصده ! احمدی نژاد خیلی شاهکار کرده که ازش دفاع می کنید ؟ متاسفم براتون
مختارید نمایش ندید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
شما درست میگید الان تورم منفی داریم برید جمع کنید عاقل باشید
پاسخ
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۸:۲۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
با این تخریبها تخم کینه و جرقه اغتشاش دارد توسط خودی ها زده میشه بعد هم کی بود کی بود بی بی سی بود را تو بوق میکنند تکلیف رسانه های خارجی معلومه اما شما چرا؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۱ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
تورم 50 درصدی منهای هیچ حمایتی و بدون هیچگونه کار عمرانی من نمیدونم خدا به عوض همه چیز به این آقا اعتماد به نفس داده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۱ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
آمدن هاشمی یعنی بازگشت تورم ۵۰درصدی
خدا را شکر پس وضعمون از الان بهتر میشه چون فعلا تورم بالای 60% است دستپخت عزیزان کمی شور شده
پاسخ
ناشناس
UNITED KINGDOM
۲۲:۲۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
شرم کنید از این همه دروغگویی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
سلام نه که الان تورم 50 درصدی نداریم ؟؟؟؟
برادر جان تخریب نکن . آینده و تاریخ بهترین معلم است در مورد شما آیندگان چه خواهند گفت؟؟/
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها