کد خبر: ۱۳۴۵۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
كاپيتان تيم ملي سه پیشنهاد از تیم های اماراتی دارد و با شرایط فعلی اش خیلی راحت می تواند به یکی از این پیشنهاد ها پاسخ دهد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ اوج گیری دوباره جواد نکونام به غیر از اینکه در بازی های پایان فصل لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت های استقلال در این رقابت ها کمک زیادی کرد می تواند در آستانه سه دیدار فوق العاده حساس تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی خبر خوبی برای کارلوس کی روش باشد.


با این حال در آستانه یک بازی باقیمانده تا پایان فصل برای بازیکنان استقلال، بسیاری از آنها در تیررس رقبای داخلی و البته تیم های عربی منطقه قرار گرفته اند که جواد نکونام هم یکی از آنهاست.


در حال حاضر نکونام سه پیشنهاد از تیم های اماراتی دارد و با شرایط فعلی اش خیلی راحت می تواند به یکی از این پیشنهاد ها که قطعا رقم قراردادهای شان از استقلال و هر تیم دیگری از لیگ برتر خودمان بالاتر است پاسخ مثبت دهد.


یادمان نرود نکونام قبل از رفتن به اسپانیا و اوساسونا هم مدتی در امارات بازی کرده است. جواد حدود 8 سال قبل با قراردادی یک میلیون دلاری به الوحده پیوست که البته برای این تیم فقط یازده بازی انجام داد. کاپیتان تیم ملی بعد از آن با قراردادی سه ماهه به مبلغ 350 هزار دلار راهی شارجه شد و در این تیم هم تنها 15 بازی انجام داد تا اینکه بالاخره به لالیگا رسید و شش سال در یکی از بهترین لیگ های فوتبال دنیا حضور داشت.


نکونام قبل از بازگشت به ایران با پیشنهاد دو میلیون یورویی الغرافه قطر مواجه شد که از آن گذشت تا شاید به عشق پدر و خانوده اش آبی شود. او حتی در نیم فصل لیگ اخیر و در حالی که حتی از حضور در استقلال خوشحال نبود با پیشنهادهای خوبی از کشورهای عربی منطقه مواجه شد اما در نهایت ماندنی شد و با استقلال قهرمان شد.


حالا و بعد از اوج گیری نکونام در استقلال او مشتریان زیادی پیدا کرده و تیم های اماراتی خواستار به خدمت گیری او هستند و حتما پیشنهادهایی که به او شده چشمگیرتر از آن یک میلیون دلاری است که 8 سال پیش جواد را به آن سوی آب های گرم خلیج فارس کشاند!


در چنین شرایطی باید دید علی فتح الله زاده که بابت رضایتنامه و قرارداد نکو مبلغی حدود یک میلیارد و نهصد و پنجاه میلیون هزینه کرد چگونه می تواند جواد که حالا هم خوشحال است هم راضی از ماندن در استقلال را برای تمدید قراردادش متقاعد کند. شاید برای رسیدن به جواب باید تا بعد از بازی های مقدماتی جام جهانی صبر کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها