کد خبر: ۱۳۴۴۳۷
زمان انتشار: ۲۱:۳۳     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
علی پروین که این روزها مسیر لواسون- شیخ بهایی را روزی یکی دوبار پیموده، اصلا دوست ندارد سرمربی پرسپولیس از کانال دیگری انتخاب شود.
اینکه چرا نام منصور ابراهیم زاده هنوز به عنوان سرمربی پرسپولیس اعلام نشده دلیل ویژه ای دارد. ابراهیم‌زاده که این روزها در کربلا به سر می‌برد، با تماس‌های تلفنی پرسپولیسی‌ها بالاخره تسلیم شد و به صورت تلفنی با پرسپولیس تمام کرد.


او اگر چه مطمئناً هنوز با پرسپولیس به صورت رسمی قرارداد نبسته اما می‌توان از الان منصور ابراهیم‌زاده پرسپولیسی دانست همان طور که محمد رویانیان در برنامه ورزش و مردم، خبر را در پشت صحنه آنتن به بهرام شفیع گفته بود.


اما این همه داستان نیست. پرسپولیسی ها و کمیته فنی، نظر موافقی به انتخاب ابراهیم زاده ندارند و می خواهند یک پرسپولیسی عهده دار این سنت باشد؛ یکی مثل حمید درخشان که اجماع نصفه و نیمه ای رویش هست ...


در این زمینه به خصوص علی پروین به شدت با انتخاب ابراهیم زاده مخالف است و البته دلایل خاص خود را هم در این زمینه دارد؛ از جمله اینکه این سرمربی اصفهانی نمی تواند تیم را جمع کند. پروین پارسال هم با انتخاب ژوزه موافق نبود و قصد داشت خودش با درخشان تیم را در اختیار بگیرد.


اگر محمد رویانیان اسم ابراهیم زاده را اعلام کند، لابد فکر همه چیز را کرده است و البته فکر جواب به دلخوری های کمیته فنی ای که به هیچ وجه اسمی مثل ابراهیم زاده از آن بیرون نیامده است!
سايت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها