کد خبر: ۱۳۴۴۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۱۰ خرداد ۱۳۹۰
مهران موزونی
حامد بهداد بازیگر جوان سینما ، در دشنامنامه ای سرتا پای بازیگر نقش مختار را گل (gol) گرفته است. صرفنظر از اینکه عرب نیا مستحق این ابراز لطف بهداد بوده است یا خیر و صرفنظر از اینکه بهداد تا حدودی در خصوص ضعف های مشهود ایفای نقش مختار سخن به گزاف نرانده است ، نکاتی چند را باید به خود حامد متذکر شد :

جناب بهداد؛

برای وجهه بازیگری شما خوب نیست که در نوشته کذایی تان که پر از کف دهان است ، پیش چشم خلق (بییندگان فیلمهای ایرانی) این گونه معرکه گرفته و تسویه حساب شخصی و صنفی را علم کنید و از آن گذشته با وجود چند قسم حضرت عباس و دم خروس در افاضاتتان ، به موازات هجو فریبرز عرب نیا ، خودتان را نیز ضایع کنید.

راستش را بخواهید این قلم ، نه شما را بازیگر محبوب خویش می داند و نه عرب نیا را بازیگری قابل.

اما حقیقت آنست که پس از بازی خیانت بارتان در  فیلم زیر زمینی و غیر قانونی بهمن قبادی تصمیم داشتم تا با نوشتن مطلبی شما را مورد تفقد ویژه!! قرار دهم لکن هربار به خود گفتم : (( تازه کار است و ناپخته . روزی می رسد که این جوانک مشهدی به ناجوانمردی خویش در حق ملت ایران پی برده و از امام هشتم (ع) طلب شفاعت در درگاه خدا کند.))

 
اکنون ادبیات دلنشینی!! که خطاب به هم صنفی تان به خرج داده اید مرا بر آن داشت تا نکاتی را به شما گوشزد کنم تا شاید آویزه گوشتان نمایید.

شما در شقشقیه ای که خطاب به عرب نیا پرتاب!! کرده اید او را به ادب دعوت نموده اید که فی نفسه امری است نیکو.

 اما چگونه این تناقض را پاسخ می دهید که در جواب " مجنون خواندن" شما ، سونامی دشنام و توهین را روانه حریف نمایید؟ فکر نمی کنید ما بینندگان و خوانندگان این نبردِ تن به تن ، در حالی که شاهد و ناظر تمرین آزادی بیان شما دو فوق ستاره!!  هستیم ، ناچاریم قضاوت خود را داشته باشیم؟

سوال : آیا کسی که مورد یک دشنام (مجنون خواندن شما از سوی عرب نیا) قرار گیرد و در پاسخ با دادن 51 دشنام و توهین در نامه ای 49 خطی به مفاحشه (بده بستان فحش) با طرف مقابل ادامه دهد مجنون نیست ؟
 
به همان قداستی که برای سینما و تلویزیون قائل شده اید ( اگر راست می گویید) قسم؛ که بنده نه از شما خوشم می آید و نه از بازیگر نامناسب نقش مختار.

 مثال سوزن و جوالدوز را که شنیده اید؟

شما در نامه تان برای سینما و تلویزیون واژه "مقدس"  را بکار برده اید.

مطمئن هستید که از سلامت مزاج برخوردارید؟؟

شما با بازی در فیلم گربه های قبادی و پذیرفتن نقش یک گربه ، تا توانستید اسباب هجو نظام مقدس جمهوری اسلامی را در جشنواره های اروپایی فراهم کردید.

راستش را بخواهید بازی شما را در آن فیلم که دیدم به دوستان گفتم : حامد بهداد در این فیلم " خودش" را بازی کرده است ، او دقیقا همین شخصیت را دارد و گمانم عرب نیا نیز شخصیت حقیقی شما را از همان فیلم استخراج کرده است.

اما حقیقت غیر قابل انکار آن است که شما دروغگویی بیش نیستید. سینما و تلویزیون نظام را مقدس خطاب می کنید لکن در نقش یکی از گربه های قبادی برای دشمنان این مرز و بوم خوش رقصی کرده و به چهره ی نظام و ملت ایران پنجول کشیدید.

در خطی از خطوط دشنام نامه تان به فریبرز ، باز هم نظام  را به سانسور کردن فضای فرهنگی متهم کرده اید.

شرم نمی کنید؟؟

وای بر جواد شمقدری ، که از پسِ بازی خیانت بارتان در فیلم قبادی ، اجازه بازی در فیلم های مجوزدار کشور را داده و شما را به جوایز جشنواره فیلم فجر نواخت.

TakeDel.Com | بالاترین برگ ایرانیان
 
شما در میانه دعوای صنفی خودتان با عرب نیا ، برای متولی رسانه ملی و یا وزارت ارشاد نرخ تعیین می کنید و آنها را مورد حمله قرار می دهید؟

صد البته وقتی ارشاد در دیزی سینما را برای کسی باز بگذارد که افتخار گربه جشنواره های خارجی بودن را یدک می کشد ، ثمری بهتر از این دشت نخواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۲ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
وقتی خانم کارگردان گفت که مردم عقده ای هستند با مخالفت زیادی روبرو شد ،ولی در موارد متعددی نطرش قابل اثبات است.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۶ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
ممنون خوب نوشتي بهداد يه جورايي خيلي به خودش دسته گل ميده فقط تويه سريال كه پرستويي توش بود خيلي خوب بازي كرد يا ازش بازي گرفتن و ديگه بيخودي معروف شد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۸ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
عرب نیا در سومین حضورش در برنامه هفت واقعاً بسیار کارشناسانه و دلسوزانه به عنوان یک مسلمان و ایرانی سخن گفت. بیان فساد عمیق سینما توسط بازیگر سینما از برکات روشنگری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها