کد خبر: ۱۳۴۱۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
گل محمدی بهترین نتیجه را گرفته واگرباشگاه اصول حرفه ای داشته باشد باید قرارداد گل محمدی را تا دو،سه سال تمدید کند.

به گزارش 598 به نقل از سایت گل-با این که مدتها است از فینال جام حذفی می گذرد اما حرف وحدیث درخصوص شکست پرسپولیس همچمنان ادامه دارد. خیلی ازپیشکسوتان ونیمکت نشینان این تیم شمشیر را از رو برای گل محمدی بستند اما عباس آقایی بازیکن سایق تیمهای پرسپولیس و پاس و سپاهان  با حمایت از این مربی گفت بهتراست مسئولین پرسپولیس یک قرارداد 2،3 ساله با یحیی امضا کنند چرا که فقط او درفصل آینده می تواند همراه پرسپولیس موفق شود.

به عنوان بازیکنی که سابقه حضور در پرسپولیس را داری نظرت در خصوص اتفاقاتی که برای این تیم افتاد چیست؟

_اول ازهرچیزی باید بگویم یحیی درپرسپولیس واقعا خوب نتیجه گرفت اگر بخواهیم حساب کنیم اومینیموم در هر بازی دو امتیاز کسب کرده که بیلان ایده آلی برای گل محمدی است. به نظرم علیرغم اینکه گل محمدی خودش تیم را نبسته بود و یک تیم در به داغان را تحویل گرفته بود خیلی جسارت کرد که بالا سر پرسپولیس ایستاد هرکسی جرأت چنین کاری را نداشت او واقعا شهامت به خرج داد و کاربزرگی کرد. گل محمدی انسان بی حاشیه و آرامی است ، متأسفانه وی درجام حذفی با بدشانسی مواجه شد هرچند پرسپولیس دو بازی سینگین را با پیروزی پشت سرگذاشت اما مقابل سپاهان پرسپولیس درضربات پنالتی جام را ازدست داد و این چیزی از ارزشهای یحیی کم نمی کند.

دراین چند وقت اخیرگل محمدی خیلی مورد انتقاد قرارگرفت ؟

_آنهایی که ادعا دارند پرسپولیسی اند باید از گل محمدی و رویانیان حمایت کنند، سردار برای پرسپولیس سنگ تمام گذاشت و هرکاری که لازم بود را انجام داد. عملکرد رویانیان مانند کاری بود که حبیب کاشانی درروزهای حضورش در پرسپولیس انجام داد اما واقعا خیلی ها درخصوص یحیی بی انصافی کردند.

قبول داری ارنج وتعویض های گل محمدی چندان خوب نبود؟

_شما نمی توانید بگویید ارنج گل محمدی خوب نبود،یک مربی تمام فکروذکرش این است که بهترین ارنج را بچیند.چطورتا قبل ازفینال ارنج او خوب بود وهمه به به وچه چه می کردند اما بعد ازسپاهان از همه چیز ایراد گرفتند.

خیلی ها می گویند نوروزی نباید اولین پنالتی را می زد؟

_چه می دانید نوروزی درتمرینات چطورکارکرده! شاید او درتمرین بهترین پنالتی زن تیم بوده وازلحاظ روحی مربیان صلاح دانستند او اولین پنالتی را بزند.مگردردنیا بهترین بازیکنان پنالتی خراب نمی کنند؟!همین مارادونا مگرپنالتی خراب نکرد؟ نباید اینجوری درمورد گل محمدی حرف بزنیم درمورد ارنج و تعویض حتما خود گل محمدی جواب قانع کننده دارد ونباید بعضی ازپیشکسوتان وبازیکنان چشم بسته او را مورد انتقاد قراربدهند.

به نظرشما ترابیان بهترنبود درچند بازی آخرپیشنهاد پرسپولیس را قبول نمی کرد؟

_درمورد ترابیان فقط می توانم این را بگویم که او هیچ نیازی به فوتبال وپولش ندارد.او اگرپیشنهاد پرسپولیس را قبول کرد به اصرار گل محمدی بود وقتی کسی نیازمالی نداشته باشد نیتش فقط کمک است.شخصیت ترابیان برای همه شناخته شده است.

خیلی ازپیشکسوتان وقدیمی ها ازفرصت سواستفاده کردند وعلیه گل محمدی موضع گرفتند!

_متأسفانه دراین موقعیت بعضی ها می خواهند خودشان را مطرح کنند وقصد دارند با حرف زدن برای خودشان تیم پیدا کنند وفکرمی کنند ازدانش و بارفنی بالایی برخوردارند. این آدمها چرا تیم ندارند؟حتما درآن حد نیستند که بخواهند درجایی مشغول به کارشوند.اما گل محمدی تیم داشت و درصبا هم خوب نتیجه می گرفت،پرسپولیسیها رفتند دنبالش واو را به این تیم آوردند اما متأسفانه آن آقایانی که تیم نداشتند وجایی نبودند علیه یحیی موضع گیری کردند.اینکه بخواهند فقط بخاطر ضربات پنالتی گل محمدی را بکوبند حرفه ای نیست.حرف من این است منتقدین برای یک ثانیه خودشان را جای گل محمدی بگذارند،متأسفانه آنها فقط دنبال این هستند که بقیه زمین بخورند وچون تیمی ندارند خودشان را جا کنند.

یکی ازاین منتقدین رهبری فرد است؟

_به این کاری نداریم که منتقد فوتبالیست خوبی بوده یا خیراما رهبری فرد اگرمی خواهد انتقاد کند باید کارشناسانه چنین کاری را بکنند ،مثلا درخصوص خط دفاع که پست خودش بوده اظهارنظرکند هرکسی باید جایگاه خودش را بداند وبعد انتقاد کند،کسی که می خواهد انتقاد کند باید مربی باشد وبه وظایف یک مربی اشراف داشته باشد.یک مدیرمی تواند ازمدیرانتقاد کند ویک بازیکن خوب می تواند درمورد پستی که درآن حضورداشته انتقاد کند یا حرف بزند.

گل محمدی بهترین نتیجه را گرفته واگرباشگاه اصول حرفه ای داشته باشد باید قرارداد گل محمدی را تا دو،سه سال تمدید کند.

خیلی ازنیمکت نشینان مانند معدنچی بعد ازپایان جام حذفی علیه گل محمدی مصاحبه کردند؟

_این بازیکنان اگرراست می گویند وخیلی شهامت دارند همان موقع که گل محمدی مربی بود ازاو انتقاد می کردند اگردلیل آنها این است که اگرآن زمان جو تی مبه هم می خورد الان نیز چنین کاری را انجام دادند.البته عملکرد این دسته ازبازیکنان مشخص است.بازیکن بیست وپنجم یک تیم که درجایگاهی نیست که خودش  را به بازیکنان ستاره برساند چنین صحبتهایی را می کند تا از قافیه عقب نماند.آنها فقط قصد تخریب دارند اگر راست می گویند راه حل نشان بدهند نه اینکه بکوبند.

وحال صحبت ازحضورمربیانی مانند درخشان،پیروانی ومایلی کهن درپرسپولیس؟

_هیچ چیزجز لابی نمی تواند سرمربی آینده پرسپولیس را مشخص کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها