کد خبر: ۱۳۴۱۵۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
هواداران تیم الشباب امارات به شدت نسبت به عملکرد تیمشان در بازی مقابل استقلال ایران معترض شدند.

* حدود ٢ هزار ايراني در جايگاه هميشگي ايراني ها در ورزشگاه هاي اماراتي حضور دارند و پرشور استقلال را تشويق مي كنند. البته نيم ساعت قبل از بازي الشبابي ها با بلندگو وارد عمل شدند و صداي ايراني ها را به حاشيه بردند. البته ايراني ها كه تعدادشان كمتر از تماشاگران تيم ميزبان نيست، كم نياورده اند ولي صداي بلندگو و ريتم عربي اش ناجور بالاست!


* نكته جالب در گرم كردن يك ساعته استقلال، حضور ميثم بائو در زمين بود. بائو با آي دي كارت و لباس تيمي، از داخل زمين تمرين ١١ نفر اصلي را تماشا كرد و با مربي ها، بوستاني و عالمي و نوشادي يكسره مشغول بحث بود.


* همسر و دختر امير قلعه نويي در وي آي پي بازي را تماشا مي كنند. مهدي تاج هم به همراه علي فتح الله زاده، در قسمت ويژه نشسته اند.


* ورزشگاه زيبا اما خالي است. هوا هم براي يك مسابقه فوتبال فوق العاده است. استقلالي ها خوش موقع به دبي آمده اند.


* يكي از خوانندگان لس آنجلسي هم در وي آي پي حضور دارد. او سال هاي سال است كه فوتبال را جدي تعقيب مي كند.


* علی فتح الله زاده پس از اتمام نیمه نخست دیدار الشباب و استقلال به رختکن رفت و به بازیکنان روحیه داد.


* مشوقين پرشور الشباب حداكثر سي نفرند اما بلندگو و اركستر ليدر اصلي جاي همه كار مي كند. به خصوص كه او يكسره مي خواند.


* با گل ساموئل قسمت ايراني ورزشگاه به آسمان رفت. به جز اين نيمكت استقلال هم جشن مفصلي در فاصله دور از حلقه شادي بازيكنان گرفت. شادي خانواده سرمربي استقلال و همسر مجتبي جباري كه در ورزشگاه حضور دارد هم ديدني بود .


* هاشم بيگ زاده بعد از دريبل دو مدافع الشباب در حركتي عجيب توپ را به بدن نفر سوم كوبيد تا به محض برگشت مورد لطف قلعه نويي قرار بگيرد.


* شبابي ها بعد از خوردن گل، به هيچ وجه از تشويق ها كم نكرده اند. هواداران ايراني هم با شدت و حرارت استقلال را تشويق مي كنند.


* مصدوميت عمران زاده فرصتي براي مرور تاكتيك ها بود. مجيدي و نكونام و بعد مجيدي - قلعه نويي، جباري اكبرپور و بقيه. نتيجه اين تايم أوت يك موقعيت گل براي استقلال است.


* با به ثمر رسيدن گل دوم قلعه نويي حاتمي را جانشين اكبرپور كرد. او قبل از ورود فرزاد به زمين به او تأكيد كرد مدافعان شباب را شديدا اذيت كند! او كه آرام و شارژ بود اكبرپور را هم وقت خروج از زمين شديد تحويل گرفت.


* حرص و جوش بخشي از حرفه قلعه نويي است. او در يك صحنه بعد از نگه داشتن توپ توسط بيگ زاده در محوطه خودي، با فرياد از او خواست كار راحت تر را كه بازي رو به جلو و روي زمين است انجام بدهد. همين طور فرزاد حاتمي كه با فرياد قلعه نويي در جاي خودش قرار گرفت.


* فرهاد مجيدي بعد از گل همه را كنار زد و خود را به پشت دروازه شباب رساند و مقابل پله هاي جايگاه برادرش فرزاد را در آغوش گرفت. اين لحظه اي بود كه ايراني ها فرياد مي زدند سه تايي هاش.


* با گل سوم استقلال نيمه عربي ورزشگاه خاموش شد و بلندگوي گوشخراش به مرخصي رفت. البته اين سكوت با گل دوم شباب دوباره شكست و آقاي بلندگو بازگشت!


* اگر يك عكاس دوربين را روي قلعه نويي مي كاشت، جايزه سال را مي گرفت. بازهم هاشم!


* گل تماشايي خسرو حيدري كار را تمام كرد. حالا مي شود استقلال را در بين ٨ تيم نهايي ديد. با اين گل شبابي ها شروع به ترك ورزشگاه كردند.


* در دقایق پایانی مسابقه هواداران ایرانی طرفدار استقلال شعار« الشباب مع السلامه» سر دادند و بدین شکل تیمشان را صعود کرده دانستند.


* پس از شکست 4 بر 2 تیم الشباب مقابل استقلال، طرفداران تیم الشباب به شدت از عملکرد تیمشان در مسابقه با استقلال انتقاد کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها