کد خبر: ۱۳۳۸۶۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
خدمات ویژه یک شرکت مخابراتی برای کاربران تلفن همراه حكايت از آن دارد كه مشتريان مي توانند sms بزنند و به صورت زنده با نکونام و کریمی حرف بزنند.

جام ورزشي؛ همراه اول با ارسال پیامک به کاربران به آنها اعلام کرده که با ارسال عدد 111 به یک شماره که آنها مشخص کرده‌اند، این کاربران می‌توانند با علیرضا منصوریان، علیرضا نیکبخت، جواد نکونام، علی کریمی و محرم نویدکیا به صورت زنده صحبت کنند. اتفاقی که اگر درست باشد می‌تواند با استقبال هوادارن آنها روبه‌رو شود و درآمد قابل توجهی را نصیب همراه اول کند.


با این کار کسانی که دوست دارند با بازیکن محبوبشان صحبت کنند خیلی راحت می‌توانند با ارسال یک پیامک با بازیکن محبوبشان صحبت کنند و دیگر لازم نیست برای چند دقیقه حرف زدن با آنها تا سر تمرین بروند.


علیرضا نیکبخت نيز این موضوع تایید کرده است: «این مسئله درست است. مدیران همراه اول حدود 2 ماه پیش در این باره با من صحبت کردند. من هم شرایطم را به آنها گفتم و به توافق رسیدیم. کارهای مقدماتی در این زمینه انجام شده است و انشاالله به زودی قرارداد نهایی منعقد می‌شود.»


این که چطور این بازیکنان راضی شده‌اند این مسئله را قبول کنند هم عجیب است. آنها احتمالا باید چند ساعت از وقتشان برای جواب دادن به هوادارنشان بگذارد. با این حال نیکبخت حاضر نشد پاسخ روشنی به این مسئله بدهد: «قضیه خیلی مفصل‌تر از آن است که الان بشود در مورد آن صحبت کرد. انشاءالله اگر قرارداد نهایی را امضا کردیم، مفصل در مورد آن صحبت می‌کنم.»


او گفت که هنوز مشخص نیست که چه رقمی از قرارداد با همراه اول به دست می‌آورد: «ما هنوز در مورد رقم قرارداد با همراه اول حرفی نزده‌ایم. این سیستم قرار است از هفته آینده راه‌اندازی شود و به زودی در مورد رقم قرارداد هم مذاکره می‌کنیم.»
تماشا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها