کد خبر: ۱۳۳۸۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
عباس زاده، شاکری، خلیل زاده و کریمی چطور بازیکنانی هستند؟

جام ورزشي؛ هرچندقرمزها هنوز موفق نشده‌اند که بازیکنی را به صورت رسمی در اختیار بگیرند اما محمد رویانیان از مذاکرات تمام شده‌اش با 3 بازیکن و شک در مورد امضای قرارداد با یک بازیکن دیگر خبر داد. او اعلام کرد که پرسپولیس مراحل مذاکره با محمدعباس‌زاده و یونس شاکری از لیگ دسته اول و شجاع خلیل‌زاده از لیگ برتر را نهایی کرده و یعقوب کریمی معطل گرفتن رضایتنامه‌اش است.


بر اساس شنیده‌ها به غیر ‌از کریمی پرسپولیس رضایتنامه عباس‌زاده را ازنساجی مازندران گرفته و قرارداد داخلی را با او امضا کرده وضعیت در مورد یونس شاکری و ابومسلم هم همین طور است شجاع خلیل‌زاده بازیکن آزاد است و قرارداد داخلی‌اش را امضا کرده و در این بین فقط ماجرای یعقوب کریمی به خاطر مذاکرات غیر‌حرفه‌ای پیچیده شده. اما این بازیکنان در چه پستی بازی می‌کنند و خصوصیاتشان چیست؟


نام: محمدعباس‌زاده
سن: 25
پست: مهاجم
باشگاه: نساجی
گل زده: 18
پاس گل: -


18 گلی که عباس‌زاده زده او را بهترین مهاجم و آقای گل لیک کرده. مهاجمی که قد وقواره مناسبی دارد و البته جنگنده بازی می‌کند. اولیگ یک را با 3 بازی بدون گل شروع کرد اما موتور گل‌زنی‌اش که شروع به کار کرد نهایتا 26 بازی را با 18 گل به پایان رساند. عباس‌زاده در این فصل 3 بار دبل کرده و یک بار هت تریک. او در این فصل دسته اول تقریبا با هر مدلی گل زده. از فرار عمقی و تک به تک شدن بگیر تا ضربه نهایی در شش قدم و شوت از راه دور. مهاجم نساجی به دلیل علاقه‌های شخصی والیبال هم بازی می‌کند و شاید به هم دلیل پرش‌های خوبی دارد. او در این فصل 4 گل با سر زده که انگار ویژگی‌اش هم هست. گل‌هایی که همگی در سانترها جلوتر از دروازه‌بان پریده و توپ را قطع کرده. او در یک مصاحبه‌ای گفته بود که می‌خواهد یا پرسپولیس یا تیم دایی بازی کند. برای او فارسی صحبت کردن راحت نیست و شاید به همین دلیل مصاحبه کم می‌کند وحتی در برنامه میدان تلوزیون مازندران هم حاضر نشده. مهاجم احتمالی پرسپولیس چپ پاست و بعد از گل زدن عادت به پشتک واروو زدن دارد. او آمادگی بدنی قابل توجهی دارد و با توجه به علاقه کی روش به بازیکنان آماده شاید بدشانس بوده که یک سال دیر به لیگ برتر می‌اید.


نام: یونس شاکری
سن: 23
پست: مهاجم
باشگاه: ابومسلم
گل زده: 11
پاس گل: -


او با اینکه هنوزسن زیادی ندارد سابقه بازی در لیگ برتر هم دارد. یونس شاکری دو فصل قبل با فجر سپاسی به لیگ یک سقوط کرد. او به همراه مربی‌اش غلام پیروانی در تیم ماند که بتواند تیمش را بالا بیاورد. شاکری قد بلندی دارد و ضربات سر را خیلی خوب می‌زند. او در نیم‌فصل لیگ برتر به استقلال بسیار نزدیک شده بود و قرار بود به جای امین منوچهری به استقلال بیاید. ظاهرا قلعه‌نویی بازی او را پسندیده بود هرچند که در نهایت ایمان موسوی به استقلال آمد و شاکری در ابومسلم ماند.


نام: شجاع خلیل‌زاده
سن: 23
پست: مدافع
باشگاه: مس
کلین شیت: 13
کارت زرد و قرمز: 8 و 1


مدافع مورد علاقه کارلوس کی روش. او در همه رده‌های ملی بازی کرده و به خاطر فیزیک مناسبش مورد علاقه سرمربی تیم ملی هم قرار گرفته. او سال قبل پدیده فصل روزنامه تماشا بود و امسال هم جز ترکیب اصلی بهترین بازیکنان. او با 8 کارت زرد و یک کارت قرمز خشن‌ترین بازیکن لیگ برتر است. از ویژگی‌های مهم او می‌شود به تعدا گل‌های خورده پایین مس‌کرمان اشاره کرد. خلیل‌زاده رهبر خط دفاعی تیمی بود که فقط 4 گل از استقلال با مهدی رحمتی بیشتر خورده. البته تاثیر شهداد نژاد و میاتوویچ دروازه‌بان‌های مس را نمی‌شود در این امار نادیده گرفت اما مس در روزهایی که او مصدوم بوده گل‌های زیادی خورده است. او اول فصل قبل از پرسپولیس و سپاهان پیشنهاد داشت اما در مس ماند.


نام: یعقوب کریمی
سن: 22
پست: هافبک
باشگاه: نفت
گل زده: 10
پاس گل: 8
یکی از موثرترین بازیکنان لیگ برتر که در رده‌های پایه در استقلال بازی کرده. او گل‌زن‌ترین هافبک لیگ برتر بوده و به خاطر تعداد پاس گل‌هایش تاثیر زیادی در حضور نفت تهران در رتبه پنجم لیگ برتر ان هم دو سال پشت سر هم دارد. کی روش علاقه زیادی به بازی او دارد. آمادگی بدنی بالا از ویژگی‌هایش است و البته توانایی زیادی در خوب زدن ضربات ایستگاهی دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها