کد خبر: ۱۳۳۸۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
افراد مسلح وابسته به گروهک تروریستی ارتش آزاد سوریه، با شلیک چند گلوله خمپاره به منطقه مسکونی و علوی‌نشین حمص حمله کردند که در این حادثه چند نفر از ساکنان زخمی شدند.

به گزارش 598، به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در سوریه، وزارت آموزش و پرورش سوریه اعلام کرد که امتحانات نهایی در مقاطع و رشته‌های مختلف تحصیلی مدارس و مراکز آموزشی نقاط و شهرهای مختلف ریف دمشق در جنوب سوریه در حال برگزاری است.

در بخش دیگری از این اعلامیه آمده است: وزارت آموزش و پرورش سوریه برای تسهیل دسترسی دانش آموزان به مراکز آزمون و امتحان تسهیلاتی را برای دانش آموزانی در نظر گرفته است که محل سکونت آنها در مناطق درگیری و ملتهب این استان قرار دارد.

این اطلاعیه در پایان می‌افزاید: به همین منظور این وزارتخانه تصمیم گرفته تا امتحانات این دانش آموزان در مناطق دیگر از جمله مناطق امن برگزار شود.

حمله افراد مسلح به کلیسایی در شرق سوریه 

افراد مسلح وابسته به گروهک تروریستی جیش الحر در اقدام دیگری به کلیسایی در شهر دیرالزور در شرق سوریه حمله کردند و تندیس آن را شکستند و برخی اموال آن را نیز به سرقت بردند.

افراد مسلح چندی پیش نیز در هتک حرمت به اماکن مقدس دینی و اسلامی به آرامگاه حجر بن عدی صحابی جلیل القدر پیامبر حمله ور شده و به نبش قبر این صحابی اقدام کردند.

 

حمله افراد مسلح به منطقه علوی نشین حمص

 

افراد مسلح با شلیک چند گلوله آرپی‌جی به یک منطقه مسکونی در حمص حمله کردند که اغلب ساکنان آن علوی نشین هستند. در این حمله چند نفر زخمی شدند و خسارات مادی فراوانی به منطقه وارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها