کد خبر: ۱۳۳۸۰۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
بر پایه این گزارش از هم اکنون برخی از معاندین فراری خارج از کشور جلسات هماهنگی خود را برگزار نموده و با برخی از سران فتنه در داخل کشور ارتباط هایی نیز برقرار کرده اند.
به گزارش 598 به نقل از سرویس سیاسی عصر امروز انتخابات ریاست جمهوری ایران مجامع بین المللی تحت سیطره صهیونیست ها را نیز برای مشوش کردن فضای سیاسی کشور به تحرک واداشته است.

به گزارش خبرنگار ما سازمان حقوق بشر با لابی انگلیس و کانادا قرار است از تاریخ 6 الی 24 خرداد ماه جاری اجلاس خود را با هدف قرار دادن جو فضای انتخابات در ایران برگزار نماید.

یک منبع آگاه ضمن ارایه این خبر افزود در این زمینه گروههای اپوزسیون و منافقین به همراه برخی از فتنه گران داخلی بسیج شده اند تا با ارائه آمار و اطلاعات غلط سعی نمایند قطعنامه های نمادینی بر ضد جمهوری اسلامی ایران به تصویب برسانند تا فضای انتخابات و جامعه ایران را مشوش جلوه بدهند.

بر پایه این گزارش از هم اکنون برخی از معاندین فراری خارج از کشور جلسات هماهنگی خود را برگزار نموده و با برخی از سران فتنه در داخل کشور ارتباط هایی نیز برقرار کرده اند.

کارشناسان جلسات مشاورین فراری کروبی و موسوی با منافقین را در همین راستا ارزیابی می نمایند که از جمله به ملاقات مجتبی واحدی با منافقین در هفته گذشته می توان اشاره نمود.

گفتنی است شیرین عبادی بهایی و برخی دیگر از زنان فراری در این خصوص فعالیت های خویش را گسترده کرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها