کد خبر: ۱۳۳۷۰۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۸     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
شنيده‌ها حكايت از آن دارد كه از حول و حوش بالا(!) به سردار گفته‌اند سرمربي پرسپوليس را از بین چه کسانی انتخاب كند.

جام ورزشی؛ در حالي كه قرار بود كميته فني پرسپوليس ساعت 17 ديروز تشكيل جلسه بدهد و راي نهايي‌اش را در مورد انتخاب سرمربي به هيات مديره اعلام كند، اين اتفاق نيفتاد و ماجراي برگزاري تشكيل جلسه كميته فني منتفي شد!


ديروز در باشگاه پرسپوليس اتفاق عجيبي افتاد و محمد رويانيان در حالي كه با عصبانيت از پله‌هاي باشگاه پايين مي‌آمد از سفارش‌هايي كه براي انتخاب سرمربي به او شده بود غرولند مي‌كرد. سردار زير لب از سفارش‌ها صحبت مي‌كرد و از اين‌كه از او خواسته بودند سرمربي پرسپوليس را از بين دو گزينه خاص انتخاب كند دلخور و ناراحت بود.


شنيده‌ها حكايت از آن دارد كه از حول و حوش بالا(!) به سردار گفته‌اند از بين مايلي‌كهن و درخشان يكي را به‌عنوان سرمربي پرسپوليس انتخاب كند و همين ماجراي عجيب باعث شده بود تا سردار حسابي دلخور و ناراحت شود.


يك منبع موثق و نزديك به باشگاه پرسپوليس در اين مورد مي‌گفت: «سردار دوست ندارد مربي پرسپوليس از روي سفارش و دستور كسي انتخاب شود و به همين دليل بود كه جلسه كميته فني به هم خورد. قرار بود كه در مورد كرانچار و بعد از آن افشين پيرواني تصميم‌گيري شود و كارنامه آنها مورد بررسي قرار بگيرد ولي از آنجايي كه اين اتفاق افتاد سردار قيد جلسه را زد و باشگاه را ترك كرد. بعضي‌ها نمي‌گذارند سردار كارش را انجام دهد و به همين دليل هم او اين روزها دلخور و ناراحت است.»


قرار بر اين بود كه كارنامه درخشان و مايلي‌كهن مورد بررسي قرار بگيرد. مسئولان باشگاه پرسپوليس وقتي به سرنوشت تيم‌هاي شهرداري، پيكان، هما و داماش نگاه كردند و توجه اخراج درخشان از داماش و ليگ يكي شدن شاهين بوشهر شدند، كلي تعجب كردند. از سوي ديگر كارنامه مايلي‌كهن هم با توجه به كارنامه او در گهر و فولاد بسيار عجيب بود و البته يكي از نزديكان باشگاه در اين مورد صحبت جالبي مي‌كرد: «هنوز چند ساعت از سقوط تيم مايلي‌كهن به ليگ دسته پايين‌تر نگذشته بود كه گفتند او گزينه سرمربيگري پرسپوليس است!»


شنيدن صحبت‌هاي علي پروين در مورد گزينه‌هاي سرمربيگري پرسپوليس آن هم پس از بررسي كارنامه بعضي از آنها در يك جمع خودماني شنيدني است: «مي‌گن طرف دنبال همه كاري هست جز مربيگري. اگه من بخوام فلاني رو بذارم سرمربي كه حتي ممد حاج‌خانم هم صداشون درمياد. اينكه چرا اينا رفتن و با اين آقا مذاكره كردن رو نمي‌دونم!»


هرچند كه قرار بود گزينه نهايي براي سرمربيگري پرسپوليس امروز اعلام شود ولي با توجه به منتفي شدن جلسه كميته فني پرسپوليس، بعيد است وعده‌هاي هيات مديره براي معرفي سرمربي جديد اين تيم عملي شود.
روزنامه گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اخه یکی نیست به اینا بگه بابا درخشان و مایلی کهن تو تیم هائی که مربی بودن چه کار کردن . چرا میخواهید با احساسات 30 میلیون هوادار بازی کنید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها