کد خبر: ۱۳۳۶۹۰
زمان انتشار: ۱۸:۴۵     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
در جریان سفر روحانی به زنجان صورت گرفت
تعداد زیادی از فعالان اقتصادی هنگام جلسه پرسش و پاسخ با روحانی از مجلس بیرون رفتند، به گونه‏ای که نیمی از سالن خالی از جمعیت شد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز وارد زنجان شد.

گفتنی است، حسن روحانی وقتی وارد زنجان شد با استقبال تعدادی از هواداران خود مواجه شد که در ورودی شهر به پیشواز وی آمده بودند. برخی از چهره‏هایی که به استقبال روحانی آمده بودند قبلا در کارهای اجرایی استان زنجان فعالیت داشتند.

وی پس از وارد شدن به زنجان، با جمعی از همراهان خود به مزار شهدای بالای زنجان رفته و برای شهدا فاتحه‏ای قرائت کرد.

دیدار با امام جمعه زنجان یکی از دیگر از برنامه‏های حسن روحانی در این استان بود که وی با همراهان خود در دفتر امام جمعه حاضر و به ایراد سخنانی پرداخت.

اما یکی از برنامه‏های مهم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در استان زنجان حضور در جمع فعالان اقتصادی استان بود.

آنچه که در این برنامه توجه همگان را به خود جلب کرد، ترک جلسه توسط تعداد زیادی از فعالان اقتصادی هنگام پرسش و پاسخ بود، به گونه‏ای که نیمی از سالن خالی از جمعیت شد.

البته فعالان اقتصادی استان زنجان زمانی جلسه را ترک کردند که سخنرانی روحانی تمام شده بود و قرار بود رئیس ستاد وی صحبت‏هایی را در قالب پرسش و پاسخ به سئوال‏کنندگان ارائه دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
مرد مسلمون، به خاطر خدا هم که شده یه ذره تو انتخاب تیتر بیشتر دقت کن. این تیتری که گذاشتی به مولا قسم به هیچ وجه، نماینده ای از متن نیست.
پاسخ
نظرسنجی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
شرکت در نظرسنجی

" به نظر شما برنده انتخابات ریاست جمهوری سال92 چه کسی می باشد؟ "

منتظر حضور گرمتان هستیم...

http://ns-92.blogfa.com/
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها