کد خبر: ۱۳۳۶۷۸
زمان انتشار: ۱۸:۲۴     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
به گزارش ایرنا، این سایت كه متعلق به شبكه ورزشی 'الدوری والكاس' قطر است، اضافه كرد: تیم استقلال ایران در حالی چهارشنبه شب به مصاف تیم الشباب امارات عربی متحده می رود كه این تیم توانسته به تازگی فاتح لیگ برتر فوتبال ایران شود و بازیكنان این تیم در بهترین شرایط جسمی و روحی و روانی بسر می برند.
به نوشته سایت الدوری، تیم استقلال ایران حریف بسیار قدری است و توانسته در گروهی آتشین در مرحله نخست رقابت های فوتبال جام باشگاه های آسیا با اقتدار اول شود و تیم های قدرتمندی مانند الهلال، الریان و العین امارات را پشت سر بگذارد.
این سایت پیش بینی كرده كادر فنی استقلال در دیدار چهارشنبه شب از تركیب متعارف و ایده آل همیشگی خود كه شامل رحمتی درون دروازه، منتظری، عمران زاده، صادقی و حمودی در دفاع، نكونام، جباری و حیدری در میانه میدان و مجیدی و اكبرپور در خط حمله در میدان استفاده كند.
این سایت همچنین در تشریح وضعیت تیم الشباب امارات عربی متحده اظهار امیدواری كرد، شرایط به نفع تنها نماینده امارات كه چهار غایب دارد رقم بخورد و همانطور كه این تیم به صورت غیر مترقبه و با نتایج دیگر تیم ها به مرحله بعد صعود كرد، بتواند حریف قدری همانند استقلال را از پیش روی خود بردارد و برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه به مرحله بعدی این پیكارها صعود كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها