کد خبر: ۱۳۳۶۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نمی‌دانم آقای هاشمی با چه تفکر و استنادی در انتخابات ریاست جمهوری نامزد شده است.

به گزارش 598، زهره طبیب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک سیاستمدار این است که از تجارب خود درس گرفته و به صورتی عمل کنند تا در طول دوران فعالیت سیاسی کمترین تصمیم‌های اشتباه را أتخاذ کند.

وی تصریح کرد: در چند دوره اخیر انتخابات مجلس و ریاست جمهوری از جمله مجلس ششم و ریاست جمهوری دوره نهم آقای هاشمی رفسنجانی کاندیدا شد که در این دوره‌ها با رأی منفی مردم روبه‌رو شد.

کسانی که هاشمی را تشویق به کاندیداتوری کردند، به دنبال منافع خود بودند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج منبی بر اینکه کاندیداتوری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: من نمی‌دانم که با چه تفکر و استنادی چنین تصمیمی را گرفته‌ است، چرا که معتقد هستم حضور در این عرصه برای آقای هاشمی موفقیتی را در پی‌نخواهد داشت.

طبیب‌زاده تأکید کرد: کسانی که آقای هاشمی را برای حضور در انتخابات تشویق و ترقیب کردند، به طور قطع دوستدار ایشان نبوده و فقط به فکر منافع شخصی خود هستند.

وی ادامه داد: با توجه به شناختی مردم از آقای هاشمی و عملکرد ایشان در حوزه‌های مختلف، به نظر می‌رسد که نتیجه انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری برای وی فرقی با انتخابات مجلس ششم و ریاست جمهوری دوره نهم نداشته باشد.

طبیب‌زاده در پایان تأکید کرد: مردم نگاهشان نسبت به افراد سیاسی تغییر چندانی نکرده است و بهتر بود آقای هاشمی از گذشته درس می‌گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها