کد خبر: ۱۳۳۵۳۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرمربي دورتموند، بايرن‌ را تيم بسيار خوبي دانست ولي تاکيد کرد که تيمش در ديدار پاياني ليگ قهرمانان اروپا همچون بارسلونا و يوونتوس شکست نخواهد خورد.
بوروسيادورتموند در فينال ليگ قهرمانان اروپا در حالي در ومبلي برابر بايرن‌ مونيخ صف‌آرايي مي‌کند که شاگردان يوپ هاينکس در اوج به سر مي‌برند و با اقتدار کامل بارسلونا و يوونتوس را در دور يک چهارم و نيمه‌نهايي از پيش‌رو برداشتند.

به گزارش ايسنا ، يورگن کلوپ اعتراف کرد که بايرن‌ مونيخ تيم بسيار قدرتمندي است اما گفت که اجازه نمي‌دهد تيمش همچون بارسلونا و يوونتوس بازنده باشد.

سرمربي جوان و موفق دورتموند در گفت‌وگو با مجله کيکر آلمان عنوان کرد: بايرن‌ مونيخ با اقتدار کامل بارسلونا و يوونتوس را در هم کوبيد تا جايي که بازيکنان اين دو تيم در پايان بازي راه خروج از زمين را گم کردند اما بسيار سخت است که اين اتفاق براي ما هم رخ دهد.

او افزود: به خوبي مي‌دانيم که پيشرفت قابل توجهي داشته‌ايم. ما تيم سختکوشي براي همه حريفان مشکل‌ساز هستيم. در اين فصل دو بار برابر بايرن‌مونيخ به تساوي يک بر يک دست يافتيم اما در جام حذفي با يک گل تن به شکست داديم که آن بازي روز بسيار بد ما بود. تفاوت بين ما و بايرن‌مونيخ زياد نيست به همين خاطر مي‌توانم بگويم که در ومبلي خوب ظاهر خواهيم شد.

کلوپ در مدتي که هدايت دورتموند را بر عهده گرفته عملکرد خيره‌کننده‌اي داشته است. او در دو فصل پياپي زردپوشان را قهرمان بوندسليگا کرد، اما امسال خيلي زود قافله را به باواريايي‌ها واگذار کرد. عملکرد خوب کلوپ در دورتموند باعث شده است تا شايعه پيوستن او به تيم‌هاي صاحب‌نام اروپايي به گوش رسد. او از گزينه‌هاي احتمالي جانشيني ژوزه مورينيو در رئال‌مادريد است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها