کد خبر: ۱۳۳۴۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدافع پرسپوليس گفت: «من قراردادم تمام شده و بازیکن آزاد هستم پیشنهاداتی هم از چند تیم دارم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ رضا نور محمدی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان فصل اخیر در مصاحبه اي به سؤالات پاسخ داد.

 

* فصلی که در پرسپولیس گذراندی چطور بود؟
- خوب طبیعتاً فصل خوبی نبود. چرا که نتوانستیم جامی برای هوادارانمان بیاوریم و در جدول هم رتبة خوبی نداشتیم برای همین نمی توان گفت که فصل خوبی را نگذارنده‌ایم.


* به نظر علتش چه بود؟
- مربیان جدید و نفرات جدید و این تغییرات کمی به پیشرفت ما نکرد و هر چه هم گذشت بدتر شد. اگر چه در نیم فصل دوم خیلی بهتر کار کردیم ولی خوب فرصتی برای رسیدن به رتبه‌های بالا جدول نداشتیم. در جام حذفی هم خوب با اینکه خوب کار کرده بودیم ولی در ضربات پنالتی که برد و باخت 50 – 50 است نتوانستیم به جام برسیم؟


* آیا ژوزه مربی بدی بود؟
- ژوزه مربی بدی نبود اگر بد بود این کارنامه را نداشت اما تیم ما نتوانست آن شرایطی که او می‌خواست فراهم کند وگرنه ژوزه مربی خوبی بود.


* به نظرت عده‌ای در کار ژوزه نگذاشتند؟
- نه این طور نبود در تیم بزرگی مثل پرسپولیس که همه می‌خواهند بازی کند و خود را نشان دهد کسی جرأت  این کارها را ندارد اما خوب ژوزه نتوانست عملکرد خوبی از خود در پرسپولیس به جا بگذارد و شاید قسمتش این بود.


* یحیی گل محمدی چطور بود ؟
- به نظر من آقای یحیی خوب بود و با توجه به شناختی که داشت چه از نظر فنی و چه از نظر احساسی با بچه‌ها رابطه خوبی داشت در جام حذفی هم خیلی خوب پیشرفتیم و در مجموع عملکرد یحیی 100 درصد مثبت بود.


* با توجه به آمادگی‌ای که داشتی چرا همیشه فیکس بازی نمی‌کردی؟
- به علت اینکه ما در طول فصل 3 -4 تا دفاع بودیم که در یک سطح بازی می‌کردیم. در نیم فصل اول چون 3 دفاعه بازی می‌کردیم برای همین به عنوان دفاع وسط بیشتر بازی می‌کردم اما در نیم فصل دوم با توجه به این که سیستم ما به 4 دفاعه تغییر کرد و در این سیستم 2 دفاع وسط بازی می‌کنند به تناوب مربی به سلیقه‌ی خودش از ما استفاده می‌کرد وگرنه من جزو بازیکنان فیکس بودم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی هم در این فصل داشتم.


* قراردادت با پرسپولیس چگونه است؟
- من قراردادم تمام شده و بازیکن آزاد هستم پیشنهاداتی هم از چند تیم دارم اما خوب اولویت من پرسپولیس است اگر چه در چند سال اخیر پرسپولیس نتوانسته تیم موفقی باشد اما امیدوارم بتوانم اگر شرایط مهیا باشد در پرسپولیس بمانم و یک فصل موفق را با پرسپولیس پشت سر بگذارم.


* اگر از پرسپولیس جدا شوی دوست داری به چه تیمی بروی؟
- اگر قسمت نشد که در پرسپولیس خدمت کنم دوست دارم به تیمی بروم که مانند پرسپولیس تیم بزرگی باشد و طرفداران پرشوری داشته باشد. چرا که بازی در این تیم‌ها لذت بیشتری دارد و این تیم‌ها پتانسیل قهرمانی را دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها