به گزارش 598، جام جم به نقل از روابط عمومی صدا و سیما نوشت: اگر تعداد
نامزدهای تائید صلاحیت شده به بیش از 5 نفر برسد این مناظرهها به صورت
جمعی و با حضور مجری برگزار خواهد شد.
طبق برنامهریزی صورت گرفته در ستاد انتخابات رسانه ملی، نامزدهای
یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امکان استفاده از شبکههای تلویزیونی و
رادیویی را برای ارایه برنامهها و تبلیغ خود دارند.
بر اساس این تصمیم، هر یک از نامزدها فرصت دارند 420 دقیقه از طریق
تلویزیون و 216 دقیقه از طریق رادیو با مردم سخن بگویند و هریک از نامزدها
فرصت دارند دو مستند 30 دقیقهای از شبکه یک برای معرفی خود پخش کنند.
حضور در بخش گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو سیما به مدت 45 دقیقه و
پاسخ به سوالات جوانان به مدت یک ساعت در شبکه سه سیما از دیگر امکانات
تبلیغی نامزدها در صدا و سیماست.
نامزدها همچنین در نشستی تخصصی در شبکه چهار سیما با کارشناسان به مدت 45 دقیقه فرصت تبلیغ برنامه ها و دفاع از آن را دارند.
پرسش و پاسخ با مخاطبان شبکه های جام جم به مدت یک ساعت نیز از فرصت هایی است که در اختیار نامزدها قرار داده می شود.
سید عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا وسیما چندی قبل درهمایش افق
رسانه اعلام کرد: بیش از دو هزار ساعت برنامه انتخاباتی تا زمان برگزاری
یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پخش خواهیم کرد.