کد خبر: ۱۳۳۲۱۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي فوتبال باز هم از سنگربان موفق استقلال دعوت نكرد تا نشان دهد همچنان خاطرش از او مكدر است.

جام ورزشي؛ در حالی که تصور می شد گرفتاری های سیدمهدی رحمتی و کارلوس کی‌روش پس از آشتی او با جواد نکونام و حضورش در برنامه 90 آرام آرام رفع شود، چنین نشد و سنگربان 31 ساله استقلال به تیم ملی دعوت نشد.


کارلوس کی‌روش اسامی 36 بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی جهت بازی دوستانه با عمان و مسابقات مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی اعلام کرد که در میان دعوت شدگان نامی از سیدمهدی رحمتی، علی کریمی و هادی عقیلی دیده نمی شود.


این در حالی است که گمانه زنی ها حکایت از دعوت مجدد سیدمهدی رحمتی به تیم ملی داشت، اما ظاهرا کارلوس کی‌روش خشمگین تر و عصبانی تر از آن است که بخواهد گذشته را به فراموشی بسپارد.
در همین راستا بد ندیدیم با برخی فدراسیون نشینان و نزدیکان تیم ملی ارتباط برقرار کنیم و دلایل این تصمیم کارلوس کی‌روش را جویا شویم که به نتایج جالبی رسیدیم. خواندن این دلایل در دو بخش خالی از لطف نیست؛


1- توجه شما را به مصاحبه اخیر کارلوس کی‌روش جلب می کنیم، آنجایی که سرمربی تیم ملی کشورمان خاطرات خود از زمان کار در تیم ملی آفریقای جنوبی و منچستریونایتد را مرور کرد و گفت: «لوکاس رادبه، کاپیتان سابق تیم ملی آفریقای جنوبی قبل از خداحافظی اش از تیم ملی نزد من آمد و اجازه خواست که البته من چنین اجازه ای ندادم. همین طور پل اسکولز، ستاره خط میانی منچستر هم وقتی می خواست از تیم ملی انگلیس خداحافظی کند، با من مشورت کرد و... اما اینجا ناگهان می شنوم که فلانی خداحافظی کرد و بهمانی کفش هایش را آویخت. من با این افراد که به تنهایی تصمیم می گیرند و مربی خود را در جریان نمی گذارند، کاری ندارم!» گرفتید یا بیشتر توضیح بدهیم؟! آقا جان، کارلوس کی‌روش دلخور است و دوست داشت رحمتی یا علی کریمی برای خداحافظی نقطه نظر او را هم جویا می شدند. آنها که از رادبه و اسکولز بالاتر نیستند، هستند؟!


2- یک منبع مطلع و موثق (خدا این منابع را از ما نگیرد!) با اشاره به برنامه تلویزیونی هفته گذشته نود و اصرار عادل فردوسی پور برای عذرخواهی سیدمهدی رحمتی از کارلوس کی‌روش، یادآور شد که اصرار مجری نود و غرور دروازه بان استقلال اجازه نداد سید دوباره به تیم ملی دعوت شود! خاطرتان باشد. دوشنبه شب هفته گذشته عادل فردوسی پور خیلی سعی کرد یک معذرت خواهی ساده از زیر زبان رحمتی بیرون بکشد، اما سنگربان استقلال به عذرخواهی از مردم بسنده کرد و گفت کاری نکرده تا از کی‌روش معذرت خواهی کند...
ظاهرا همین غرور با تمام جزییات برای کارلوس کی‌روش ترجمه شد!
رادنيوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها