کد خبر: ۱۳۲۸۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
کارلوس کی روش در انتخاب بازیکن بازهم به سنت گذشته عمل کرده است

کارلوس کی روش در انتخاب بازیکن بازهم به سنت گذشته عمل کرده است

به گزارش 598 به نقل از سایت گل - امکان ندارد در تمام دنیا یک لیست منتخب توسط سرمربیان برای تیم ملی وجود داشته باشد که انتقادی به آن وارد نباشد ، به هرحال وقتی پای سلایق به میان می آید ، نتایج می توانند متفاوت با باورها باشند ولی جدیدترین فهرست کارلوس کی روش شگفت انگیز است...

1 - البته که قصد کی روش صعود تیم ملی ایران به جام جهانی است اما چرا برخی بازیکنان جوان و باانگیزه و با کیفیت در تیم ملی حضور ندارند و به جای آنها دعوت های کاملا سئوال برانگیزی انجام شده است. به  خصوص که بعضی از ضعیف ترین بازیکنان یکی دوماه اخیر لیگ در تیم ملی اند...

2 - سیدجلال رافخایی آقای گل لیگ برتر در فهرست جناب کی روش جایی ندارد ولی مهرداد اولادی هم تیمی او که بعد از انقراض نسل دایناسورها(!) برای ملوان گل نزده و مدتهاست که مصدوم است به تیم ملی دعوت نمی شود.

3 -  این که چطور  امید نظری از لیگ دو سوئد، برای حضور در تیم ملی واجد صلاحیت تشخیص داده می شود، عجیب نیست؟ بازیکنی که بعید می دانیم در ترکیب 12 تیم بالای جدولی لیگ برتر ایران قابلیت نیمکت نشینی را داشته باشد!

4 - سید مهدی رحمتی (بعد از عذرخواهی )در حالی به تیم ملی دعوت نمی شود که شهاب گردان و سوشا مکانی دعوت می شوند. مکانی یک نیم فصل کامل در نفت ذخیره برای حامد فلاح زاده می نشیند و گردان هم به پاس دسته گل هایش در لیگ قهرمانان آسیا و تداوم در روند 2 گل خوردن در تمام بازی های اخیرش حتما شایسته بازی در تیم ملی هستند!

5 - امیر حسین فشنگچی را کجای دلمان بگذاریم؟ بازیکنی که در سمت چپ دفاعی پرسپولیس یک اتوبان تمام عیار است و اگر مصدومیت پولادی نبود قطعا از نیمکت ذخیره ها تکان نمی خورد.

5 - فرزاد حاتمی بعد از یکی دو بازی خوب مدتهاست در استقلال نیمکت نشین شده و البته مشکل انضباطی هم دارد . در عین حال ، محمد غلامی فقط چند بار به عنوان بازیکن ذخیره و در بازی های کم اهمیت برای سپاهان گل زده و هردو نفر دعوت می شوند ولی آرش افشین با مجموعه ای از بازی های خوب برای فولاد ولی مصطفی شجاعی با 14 گل زده در لیگ برای مس نظر کی روش را جلب نمی کنند.

6- واما چند اسم. پیام صادقیان ، امین منوچهری ، علیرضا جهانبخش ، حسین ابراهیمی ، مهدی نظری ، یعقوب کریمی و...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها