کد خبر: ۱۳۲۸۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
با حرفهای شب گذشته مدیرعامل پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی ، مشخص شد که به احتمال زیاد خورشید محمدرویانیان در این باشگاه در حال غروب کردن است .
به گزارش 598 به نقل از سایت گل -  رویانیان  که دیشب در برنامه ورزش از نگاه دو حرف می زد ، خبر از نامه ای مهم ارسالی از دفتر ریاست جهموری داد. نامه ای که تلویحی به برکناری او دلالت دارد .

به گزارش گل ،او گفت :در تاریخ 31/1/92نامه‌ای از نهاد ریاست جمهوری  برای من آمد از طرف آقای بقایی که در آن نوشته شده بود، از خدمات آقای رویانیان تقدیر و تشکر می‌کنیم . یعنی  15 روز قبل از جام حذفی با من مشکل داشتند. به همین دلیل است که برای من نامه‌نگاری می کنند و می‌نویسند که ماموریت شما تمام شده است. در 20 روز گذشته نیز هرچه پیگیری کردم نمی‌دانم ماجرا چیست. مفهوم صحبت‌هایشان را متوجه نشدم. یعنی دوست دارند من در پرسپولیس نباشم؟! هرچه پیگیری کردم هیچ‌کس جواب مرا نداد.

او درباره مفهوم این نامه نیز چنین گفته است : الان مدتی است که تکلیفم مشخص نیست. من همیشه به نظر رئیس جمهور احترام گذاشتم اما برخی اوقات برخوردهای خوبی  با من نمی‌شود . ایشان  ماموریت مرا تمدید نکرده اند که دلیلش را نمی‌دانم. من قدردان تلاش‌های احمدی‌نژاد هستم و او را بسیار قبول دارم اما دوست دارم تکلیفم را روشن کند که من هستم یا نه؟

رویانیان درباره احساس شخصی اش بعد از دریافت این نامه هم گفت : اعلام اتمام ماموریتم 15 روز قبل از جام حذفی واقعا ناراحتم کرد و از طرفی دیگر اینکه کسی پاسخگوی پیگیری‌هایم نیست. البته من بازنشسته نیستم ولی طبق قانون باید  هر سال ماموریتم تمدید شود.

اما رویانیان می رود یا نه؟ او با موضعی که نشانگر زاویه جدی او با ریاست جمهور است ، اینطور جواب می دهد که :. من مخلص همه آقایان هستم اما من به عشق هواداران کارم را دنبال می‌کنم.  نمی‌روم و آنقدر می‌مانم تا من را بردارند .

پیگیری های خبرنگار سایت گل از وزارت ورزش به عنوان رئیس مجمع پرسپولیس بی نتیجه مانده است اما گفته می شود از دفتر ریاست جمهوری دستور برکناری رویانیان ، به صورت شفاهی به وزارت رسیده است . همچنین در شایعات است که رئیس یکی از فدراسیون ها نامزد جدی جانشینی مدیرعامل پرسپولیس است که جدایی اش کوهی از مشکلات و بدهکاری ها را برای نفر بعد به جای خواهد گذاشت .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها