کد خبر: ۱۳۲۷۴
زمان انتشار: ۱۵:۱۹     ۰۷ خرداد ۱۳۹۰
اعضاي فراکسيون روحانيت مجلس شوراي اسلامي در واکنش به فعاليت هاي ساختار شکنانه اعضاي مجمع روحانيون مبارز در قالب تابلوهاي جديد اظهار داشتند: دادگاه ويژه روحانيت مي بايست با خلع لباس اعضاي اين مجمع فرصت جولان سياسي را از روحاني نماهاي دخيل در فتنه 88 سلب نمايد.

*خلع لباس روحاني نماهاي دخيل در جريان فتنه

در همين ارتباط ريس فراکسيون روحانيون مجلس گفت: دادگاه ويژه روحانيت با خلع لباس روحاني نماهاي دخيل در جريان فتنه از ادامه فعاليت هاي ساختار شکنانه آنان در عرصه سياسي جلوگيري کند.

حجت الاسلام والمسلمين محمد تقي رهبر نماينده مردم اصفهان در مجلس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: اعضاي مجمع روحانيون مبارز در هر قالب يا نامي بخواهند در عرصه سياسي فعاليت نمايند قطعا به دنبال ايجاد تنش و اغتشاش در جامعه مي باشند.

وي تصريح کرد: با توجه به اينکه در سال جاري همه احزاب و گروه ها در تلاش هستند تا بتوانند کرسي هاي مجلس نهم را در اختيار بگيرند کميسيون ماده 10 احزاب بايد از فعاليت گروه هاي قانون گريز که مي کوشند با نام هاي القايي و واهي ديگر به عرصه انتخابات وارد شوند جلوگيري کند.

رهبر با اشاره به اينکه فعاليت احزاب و گروه هاي سياسي به وسيله دستگاه قضايي و شوراي نگهبان رصد مي شود، گفت: دادگاه ويژه روحانيت بايد با خلع لباس روحاني نماهايي که در قالب گروه هاي سياسي به فعاليت هاي ضد نظام مي پردازند، فرصت ادامه فعاليت را از آنان سلب نمايد.

وي با بيان اينکه مجمع روحانيون مبارز در فتنه 88 مقابل نظام ايستادند،ادامه داد: دادگاه ويژه روحانيت نبايد اجازه فعاليت هاي سياسي را به روحاني نماها بدهد.

* تابلوهاي جديد، مجوز فعاليت اعضاي مجمع روحانيون مبارز نيست

در ادامه عضو فراکسيون روحانيون مجلس با غير قانوني خواندن ادامه فعاليت هاي سياسي اعضاي مجمع روحانيون مبارز گفت: اعضاي مجمع روحانيون مبارز نمي توانند از طريق تابلوهاي جديد به فعاليت سياسي بپردازند و از آنجا که با فعاليت هاي غير قانوني خود حرمت لباس روحانيت را شکسته اند بايد خلع لباس شوند.

حجت الاسلام والمسلمين مجيد ناصري نژاد نماينده مردم شادگان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به ريشه انحرافي روحانيون مبارز گفت: اين جريان مشکلات زيادي را قبل و بعد از انقلاب به بار آورده که نمونه عيني آن در فتنه سال 88 تجلي يافت.

وي تصريح کرد: بايد مجوز ادامه فعاليت اين جريان پس از فتنه 88 سلب مي شد که بنا به دلائلي اين اتفاق روي نداد؛ لذا کميسيون ماده 10 مي بايست اجازه ادامه فعاليت با تابلوهاي جديد را از اعضاي اين مجمع سلب نمايد.

اين نماينده گفت: بايد با کسانيکه از لباس مقدس روحانيت سوء استفاده مي کنند به صورت جدي برخورد شود که خلع لباس اين افراد يکي از راهکارهاي جلوگيري از سوء استفاده و جولان آنها در عرصه سياسي کشور است.

وي در ادامه با بيان اينکه اين مجمع در صورت غير فعال نشان دادن خود است تا در صورت نياز به اشکال مختلف اقدام به ساختار شکني نمايد،ادامه داد: دادگاه ويژه روحانيت مي بايست با خلع لباس اعضاي اين مجمع فرصت سوء استفاده از فضاي آزاد سياسي را از آنها گرفته و اجازه ندهد آنها بتوانند جولان سياسي دهد.

*محاکمه اعضاي مجمع روحانيون مبارز فرصت جولان سياسي را از آنها سلب مي کند

همچنين عضو ديگر فراکسيون روحانيون مجلس شوراي اسلامي نيز گفت: دادگاه ويژه روحانيت بايد اعضاي مجمع روحانيون مبارز را محاکمه نمايد و با خلع لباس آنها اجازه جولان سياسي را به روحاني نماها ندهد.

عليرضا سليمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه کميسيون ماده 10 احزاب به دليل مواضع غير اصولي و ضد نظام مجمع روحانيون مبارز مجوز اين مجمع را باطل اعلام کرد،افزود: اعضاي اين مجمع نمي توانند با تابلوي جديد وارد عرصه انتخابات شوند و با ترک لواي مجمع روحانيون مبارز به فعاليت هاي غير قانوني خود ادامه د  هند.

وي تصريح کرد: دادگاه ويژه روحانيت مي بايست با محاکمه و خلع لباس اعضاي مجمع روحانيون فرصت انجام فعاليت هاي سياسي از طريق مختلف را از روحاني نماهاي اين مجمع سلب نمايد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
خدا قوه قضاییه را نبخشد اگر هادی غفاری را خلع لباس نکند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۱ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
روحانی بودن به ریش و پشم وعبا عمامه نیست
به روحیه ی ظلم ستیزی است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها