کد خبر: ۱۳۲۷۲۵
زمان انتشار: ۰۹:۰۱     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
از ساعات اولیه روز شنبه، خبرو پیام هایی در شبکه های اجتماعی به نقل از صرافان تهران و بازارهای مختلف، منتشر شده بود که نشان می دهد صرافان اعلام کرده اند از خرید و فروش ارز و سکه و طلا خودداری می کنند تا مشخص شود که آیا هاشمی رفسنجانی نامزد انتخابات می شود یا خیر؟! و از این طریق جو روانی برای حضور او ایجاد کنند و نشان دهند که مافیای اقتصادی بازار از حضور او استقبال می کند...



به گزارش بولتن نیوز، به دنبال ثبت نام اکبر هاشمی رفسنجانی، به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری ، عده ای از سایت ها و شبکه های اجتماعی و رسانه های خارجی و همچنین رسانه های منتقد داخلی، اعلام کردند که نرخ دلار 50 تومان تا 100 کاهش یافته است.

این نحوه عملکرد شاخه های رسانه ای، به خوبی نشان می دهد که هاشمی رفسنجانی هنوز نیامده، عده ای سعی دارند او را ناجی اقتصاد معرفی کنند و برای او تبلیغات موثر راه بیندازند وبه مردم و رای دهندگان القا کنند که هاشمی رفسنجانی قادر است وضعیت اقتصاد کشور را بهبود ببخشد. آنها جو روانی درست کرده اند تا نشان دهند آن چه می خواهند را عملی می کنند ومی خواهند قدرت مافیای اقتصادی را با قدرت سیاسی همراه کنند....

این در حالیست که هاشمی رفسنجانی نه تنها برنامه های اقتصادی، تیم وزرا و مردان اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خود را معرفی نکرده و در برابر پرسش های اصلی از جمله هدفمندی یارانه ها، تعامل با غرب، وضعیت بازار نفت وتحریم ها و.... هیچ پاسخی ارائه نداده است.بلکه حتی در برابر پرسش خبرنگار خبرگزاری فارس که گفته است شعار شما چیست؟ پاسخ داده که فعلا اعلام نمی کنم.

 حال با توجه به این شرایط، چه عاملی می تواند روی نرخ های واقعی بازار از جمله نرخ ارز و سکه و طلا اثرگذار باشد جز همدستی و همراهی مافیای اقتصادی با جریان فتنه و ضد انقلاب؟!

وقتی هنوز هیچ برنامه ای برای طرف تقاضا و عرضه ارز و سکه وطلا اعلام نشده و هنوز برنامه ای برای تعامل با غرب اعلام نشده و هنوز سکان دولت به دست هاشمی رفسنجانی نیافتاده و هنوز مشخص نیست که ایشان در مرحله اول یا دوم انتخابات چه سرنوشتی خواهد داشت و آیا اقبال عمومی به ایشان زیاد خواهد بود یا کم،... پس بر چه اساسی، صرافی هاو معامله کنندگان عمده ارز، به وی خوش آمد می گویند؟

براین اساس، یا این خبر و این کاهش 50 تا 100 تومانی تنها یک موضوع موقتی و ساخته و پرداخته جریان رسانه ای فتنه و ضد انقلاب است و یا هماهنگی مافیای اقتصادی با آمدن هاشمی است

از همه مهمتر نشان می دهد که در طول دو سال گذشته، این مافیای اقتصادی، امکان کاهش نرخ ها را داشته و می توانست نرخ انواع ارز و طلا و سکه و همچنین اکثر کالاها را کاهش داد تا فشار بر مردم کاهش یابد اما نه تنها کاهش نداد بلکه بر عکس افزایش داده تا شرایط را بد جلوه دهد  و با سیاه نمایی اوضاع کشور ،دولت و نظام را ضعیف جلوه دهد و شرایط را برای نامزد اصلاح طلبان و جریان فتنه آماده کند .

واقعا جریان رسانه ای و فعالان سیاسی جریان فتنه، انتظار دارند که مردم اینگونه تحولات را چگونه تحلیل کنند و چه بگویند؟

وقتی با چشم خود می بینند که مافیای اقتصادی به عده ای خوش آمد می گوید و برای عده ای دیگر مشکل ساز است و در دوسال گذشته انواع کارشکنی را به کار گرفته تا  مردم رشد قیمت ها را شاهد باشند و برنج 8 هزار تومانی بخرند، انتظار دارید که باور نکنند که برخی از مخالفان و منتقدان نظام، عملا به آسیاب دشمن می ریزند و فشار بر مردم را افزایش می دهند تا به مطامع و قدرت و مسند خود برسند و جای خود را در قدرت حفظ کنند؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۵
۸۲
صرف نظر از رأی آوردن یا نیاوردن آیت الله هاشمی بدانید و آگاه باشید تنها فردی که در حال حاضر توان نجات کشور را دارد ایشان است ولا غیر
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
عجب ملت جالبی داریم
شما همه چیز را نادیده بگیر
فقط فکر این را بکن که هاشمی 80 ساله ( یا در سال آخر 84 ساله)چه طوری باید به مجمع سازمان ملل بره و سخنرانی کنه
متاسفم برای افکار فسیل شده دوستان

..
سرباز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۹۰
۳۹
بنام خدا
قاطبه ملت می دانند بسیاری سنگ اندازیها در اقتصاد نه کار آمریکا که کار نوچگان ورشکستگان سیاسی است که سالها قبل سقوط دولت مردمی را پیش بینی کردند.البته بی تدبیری و رها سازی امور در دولت دهم ظرف چند ماه اخیر بویژه در بازار ارز و طلات و خودرو علت مضاعفی بر فشار اقتصادی علیه ملت شد و معلوم شد ظرفیت آقای احمدی نژاد در مواجه با مفاسد اقصادی و حلقه های زر- زور - تزویر تعدیل و صرفا به ژست انتخاباتی تبدیل شده است.بحمدلله ملت با انتخاب شایسته خود درسهای فراموش ناشدنی با حذف هاشمی و مشایی به فتنه گران و منحرفین خواهند داد و به آقای احمدی نژاد هم خواهند فهماند که با او عهد اخوت تا قیامت نبسته اند که هر اقدام ناصوابی کرد ملت هزینه اش را بدهد.عقلانیت جمعی ملت 75 میلیونی که به رهبر جانیاز و پاکدست انقلابی خود اعتماد و اطمینان دارند بالاترین سرمایه تفهیم سره از ناسره به آقای احمدی نژاد برای عدم هزینه خود برای مشایی و هاشمی است!
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۹
۷
خیلی منطقی بود
پاسخ
حسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۸
سلام
اون مظلوم داد زد اما كسي گوش نكرد .
پاسخ
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵
۰
گوش یه فرمان مقام معظم رهبری عزیز باشید که تخریب ممنوع
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۰
۴۷
خفه شید بذارید هرچی صلاح مردم و نظامه اتفاق بیافته. هاشمی نه تنها ناجی مردمه و معیشت مردم بهتر میشه بلکه هاشمی ناجی نظام نیز هست. یار همیشگیه رهبر برای ادای دین اومده.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
اره مردم دارند رنج میکشند چه از این بهنتر که بخاطرهاشمی قیمتها بیاد پایین؟ مگه هاشمی چه بدی برای نظام داره که اینقد دارین تخریبش میکنید؟ باور کنید این مسائل فقط بخاطر جناح بازیه. من طرف هیچ جناحی نیستم فقط میخوام ازین وضعیت اقتصادی بیرون بیایم فشار رو مردم زیاده دولت وجناح طرفدارش مشخصه کاری نمیتونن بکنند پس چه کسی بهتر ازهاشمی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۱
۳
هاشمی ناجی مردمه یادمه رهبر گفت برای من هیچ کسی مثل برادرم هاشمی نخواهد بود.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
دقیقا مثل زمان بعد جنگه دوباره هاشمی دوباره سازندگی....
خوش امدی سردار سازندگی!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
تاریخ فرمایش رهبری را هم بفرمایید
والا زبیر که سیف الاسلام بود
جوان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۵
۸
رای ما هاشمی
پاسخ
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۵
از فرمان آقایون طرفدار مبنی بر خفه شدن دیگران معلومه که روش و منطقشون چیه
آدمی که به قول بعضی ناجی نظامه خودش و خوانوادش در سال 88داشتن چیکار میکردن?
بچه هاش کف خیابون به اغتشاش دامن میزدند و خودش هم داشت به ولایت فشار میاورد که حرف فتنه گران رو قبول کنه
از چند ماه پیش هم همین جناب ناجی با کلید واژه ی انتخابات آزاد داشت آب تو آسیاب دشمن میریخت
اینایی که امروز دارن تقدیسش میکنن یه روزی بهش میگفتن عالیجناب سرخ پوش
دیگه تابلو شده که هر وقت کسی با رهبر زاویه پیدا میکنه واسه بعضیها عزیز میشه
پاسخ
وحيد جعفرى
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱
۲۸
انشاا ... هاشمى شكستى بخورد كه ديگر روى برگشت به مجمع راهم نداشته باشد
پاسخ
احمدعلي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۵
۱۰
زنده بادهاشمي رفسنجاني اميدملت ايران
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۶
۷
زخمِ وطن شفای دست تو را میخواهد ...

درود بر حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی
پاسخ
احسان
LUXEMBOURG
۲۲:۲۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
3000 میلیارد چه چیزی رو به یادتون میاره که اینو گفتین
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها