کد خبر: ۱۳۲۶۹۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۹     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
گواهی بر تحلیل شش ماه گذشته پایگاه ۵۹۸:
بنا بر تحلیلِِ حاضر، هاشمی می آید تا آنچه را که چهار سال است لجوجانه و مصرانه بر آن پای می فشارد اثبات نماید و به زعم خویش، خود و خاندانش را از این پیچ خودساخته ی تاریخیِ رهانده و به سلامت !! گذر دهد. بنابراین پرواضح است که تایید هاشمی از سوی شورای نگهبان، - حتی فارغ از این که رای بیاورد یا نه- بزرگترین ابزارِ خواهد بود بر اثبات ادعاهای جریاناتِ معاند داخلی و خارجی و متقلبانِ واقعیِ سال 88 که تا به امروز، بر کوسِ دروغین تقلب می کوبند.
سرویس سیاسی پایگاه 598 - مجتبي روحاني نژاد/ بر هیچ کس پوشیده نیست که انتخابات ریاست جمهوری 1392 را از برخی جهات می توان مهمترین انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ کشور قلمداد نمود. 

حساسیت ویژه ی مسایل داخلی و خارجی و پارامترهای استراتژیکِ مربوطه، بسیاری از موقعیت ها را در هر چهار حوزه ی (ملی، منطقه ای، بین المللی و جهانی) به نقطه ای از اشباع رسانیده که بسیاری از مؤلفه های کلان در آینده ی بسیار نزدیک تعیین تکلیف نهایی و عاقبت تحولاتِ آن یکسره می گردد.

شرایط حکومت های مستبد عربی و عبری، در سراشیبی تندی افتاده و دور تحولات به قدری تند ( اصطلاحاً over speed) شده که در بازه ای کمتر از یک ساله، عدد قابل توجهی از حکومت های چند دهه ای، سرنگون گردیده اند.

برای سیستم های سرمایه داری و نظام های سرمایه داری نیز، حساب کار از سال و ماه به هفته و روز کشیده و نفس های سیستم فرسوده ی حاکم بر روابط بین الملل، به شماره افتاده است.

در این میان، غرب به گمانِ باطلِ خویش با گل آلود نمودنِ اوضاعِ خاورمیانه و صید ماهیان ریز و درشت، اینک به شاه ماهی منطقه یعنی ایران نزدیک شده و برای رویارویی با این نهنگِ قَدَر قدرت، ابزارها را مهیاتر از پیش می سازد و رجزخوانی و طبل کوبی را ساز کرده است.

حمله به یارانِ نزدیکِ ایران، همچون سوریه و نیز شیعیان متحدالقلب ایران در منطقه، از طلایه های این جدالِ محتوم به شکستی است که زمزمه های تبلیغاتی اش را از هم اینک به راه انداخته و همراهانِ نفاق مندشان نیز در داخل، سوار بر موج این تهدیدات به خیال خامِ خویش، مردم و مسئولین را از شرایطِ پیش رو مرعوب می کنند.

 و اما متن مقاله :

چنین شرایطی که به گفته ی رهبر معظم انقلاب ما را در یک « پیچ تاریخی بزرگ» قرار داده ، انتخابات ریاست جمهوری آینده را به یکی از حساس ترین و بلکه حساس ترین انتخابات سرتاسر تاریخ کشور بدل نموده ولذا بسیار مهم است که در گذر از این پیچ و تنگه ی حیاتیِ هرمزآسا، سکانِ دستگاه های اجرایی کشور در دست چه ناوخدایی باشد تا کشور از این تنگه به سلامت گذر کند؟

حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی

وی نگارنده ی نامه ی بدون سلام 88 و پیشگویی است که آتش ها و دودهای خرداد را پیش اطلاع رسانی کرد، همسرش از طریق رسانه ها فرمان!! به شورش در خیابانها داد و فرزندانش با عملیاتِ اجرایی و خیابانی، شورش های خارج و داخل علیه نظام را مدیریت، هماهنگ و پیاده سازی کردند.

اما چندی بعد، بنا به مصلحتی، مجدداً به ریاست مجمع ابقاء شد. مصلحتی که از سوی هسته ی اصلیِ نظام و از جایگاهی فراتر از مجمع تشخیصِ مصلحت، تشخیص داده شد بود. ( حال آنکه بنا به همان مصلحت، برادر آقای هاشمی و برخی دیگر از تیم قبلی مجمع نیز در این دور کنار گذارده شدند).

از سوی دیگر، بنا به مستندات ارایه شده از سوی شخصیت هایی همچون رئیس جمهور و سردار مشفق، مدعیانِ تقلب در سایه ی تکیه به هاشمی و حمایت ها و سکوت های معنادار وی، توانستند مدعیاتِ دروغینِ خود را اقامه و جریانات خرداد 88 را برپاکنند. کما اینکه هنوز که هنوز است هاشمی از ادعای خود مبنی بر تردید در انتخابات 1388 دست برنداشته و به عنوان تکیه گاه حوادث 88 همچنان بر آنچه گفته بود پافشاری و تاکید می کند و بر خلافِ نظر رهبریِ نظام، کدِ دروغینِ تقلب را رد نمی کند.

 این مقاله بر آن است تا اصلی ترین نتیجه ی حضور هاشمی در انتخابات 1392 را واکاوی نموده و تحلیلی نو از این حضور و عواقبِ آن ارایه دهد زیرا اگرچه در خصوص آسیب های ناشی از کاندیداتوری وی در انتخابات 88 ،گمانه زنی ها و تحلیل هایی از سوی افراد و جریانات مختلف ارایه شده، اما آنچه که تا کنون از نظر همگان پوشیده مانده و در تحلیل ها از قلم افتاده، اتفاقی است بزرگ که در صورت کاندیداتوریِ هاشمی، رخ خواهد داد و از هم اینک، می بایست برای آن تدبیری اندیشیده شود.

مسئله ی مطروحه در این تحلیل، این است :

تایید هاشمی از سوی شورای نگهبان برای نامزدی ریاست جمهوری، مهر تاییدی است بر تمامی مدعیاتِ وی در خصوصِ تردید در انتخابات ریاست جمهوری 88 و این یعنی تطهیرِ تمامی کسانی که چنین ادعایی داشته و هنوز از ادعای خود مبنی بر تقلب در انتخابات و متقلب بودن منتخب مردم دست نشُسته اند :

از کسانی همچون میرحسین، کروبی، مهدی هاشمی، فائزه، گرفته .... تا مجرمان و شورشیان کف خیابان ها.

در واقع بنا بر تحلیلِِ حاضر، هاشمی می آید تا آنچه را که چهار سال است لجوجانه و مصرانه بر آن پای می فشارد اثبات نماید و به زعم خویش، خود و خاندانش را از این پیچ خودساخته ی تاریخیِ رهانده و به سلامت !! گذر دهد.

بنابراین پرواضح است که تایید هاشمی از سوی شورای نگهبان، - حتی فارغ از این که رای بیاورد یا نه- بزرگترین ابزارِ خواهد بود بر اثبات ادعاهای جریاناتِ معاند داخلی و خارجی و متقلبانِ واقعیِ سال 88 که تا به امروز، بر کوسِ دروغین تقلب می کوبند و همچنان در سایه های تاریک به کمین نشسته اند تا در لحظه ی مناسب خود را اثبات و از حبس های خودساخته خارج شوند و روز از نو....

نگارنده معتقد است که هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری 92 شرکت می کند که در دوئلِ سیاسیِ نرم ، رودرروی شورای نگهبان بایستد و با استناد به ریاست خود در مجمع، برای خود و همقطاران،از شورای نگهبان براتِ پاکیِ ستانده و به هدف چهارساله ی خویش دست یابد. در حقیقت، تایید هاشمی، تایید بر نخی خواهد بود که مهره های از هم پاشیده ی یک گردن بند را بار دیگر گرد هم آورده و به هم گره خواهد زد.

« تایید هاشمی برای ریاست جمهوری یعنی مهر تایید بر مدعیاتِ وی در سال 88 »

که البته به تبعِ آن، تمامی افراد و شاکله ی ذیل وی و عملکرد ایشان نیز تطهیر شده و حتی چه بسا که در گذرِ زمان، عملکرد میرحسین، مهدی ، فائزه ، کروبی، و ..... دیگر آتش افروزان خیابانی، نیز به مثابه مجاهدت هایی در راستای احقاقِ حق قلمداد گردد.

مشکل کجاست؟

مشکل این جاست که چنانچه شورای نگهبان، بخواهد هاشمی را رد صلاحیت کند، در مقابل حکم کاغذیِ وی که در آن عنوان ریاست مجمع تشخیص مصلحت قید شده ، چه خواهد کرد؟

آیا تمدید این برگه ، مانعی است در برابر رد صلاحیتِ وی توسط شورای نگهبان؟ 

آیا کسی که ریاست یک « مجمع مشورتی » را برعهده دارد لزوماً می بایست، صلاحیتِ ریاست جمهوری کشور را نیز داشته باشد؟

نتیجه گیری و راهکارهای پیشنهادی برای شورای نگهبان :

1-  آیا قانوناً کسی که بدون ارایه ی سند، به سلامت سیستمِ انتخابات ریاست جمهوری کشور و نتیجه ی نهایی آن تردید وارد کرده و برخلاف خواستِ رهبریِ نظام، لفظاً یا کتباً از اقدامِات شورشیان اعلام برائت ننماید، صلاحیت نامزدی در همین سیستم انتخاباتی را دارد؟

2- فراتر از مسایل قانونی، آیا اصولاً تایید چنین شخصی عاقلانه است ؟ چه تضمینی هست که در صورتِ انتخاب نشدن یا رای نیاوردن، مجدداً اقدام پیشین خود را تکرار نکند و همان مدعیاتی را که در دفاع از میرحسین بیان کرد، این بار در دفاع از خود بیان نکند؟ و چه معلوم، آتش ها و دود و بنزین های جدید را پیشگویی نکند؟

3-  آیا کسی که سمتی در یکی از دستگاه ها و نهادهای کشور ( فرضاً شهرداری یا یک مجمع خاص یا ....) داشته باشد لزوماً برای ریاست جمهوری نیز دارای صلاحیت کافی است؟ به هر حال با توجه به سابقه ی عملکردِ افراد، ممکن است فردی مناسبِ تصدی سمتی - فرضاً در شورای یک شهر - باشد اما برای وزارت مناسب تشخیص داده نشود و رای اعتماد کافی نیاورد. یا کسی ریاست یک مجمع را در اختیار داشته باشد اما تریبون نماز جمعه ی شهر محل سکونت خود را نه.

ضمن این که « ملاک، حالِ فعلیِ افراد است»، ممکن است کسی در مقطعی، رئیس جمهور نیز بوده باشد اما در زمانی دیگر، برخلاف نظر نظام، رهبر و مردم، علیه سیستم انتخابات ریاست جمهوری ،تغییر مشی سیاسی داده و به سلامت سیستم انتخاباتی کشور، ایرادِ تردید کند که قطعا در چنین شرایطی می بایست در خصوص  وی اعمال قانون شود.

چرا که تاییدِ نمودن حضور وی در سیستمِ انتخاباتیِ مورد تردیدِ خودش، به معنای تایید کردنِ تردیدی است که او وارد کرده.

دیدیم که در مقطعی از زمان، حسینعلی نامی به نیابت رهبری برگزیده شد، اما به سبب تغییر عملکرد، این صلاحیت از وی ساقط و از او واستانده شد.

لذا می توان گفت که با توجه به عملکردِ هاشمی که همچنان صلاحیت سیستم انتخاباتِ ریاست جمهوری کشور را مورد تردید می داند و هنوز از این ادعا دست نَشُسته است، می بایست صلاحیت نامزدی وی در همین سیستم انتخاباتی مورد بازنگری قرار گیرد، ولو این که بنا بر مصلحتی ریاست مجمعی را نیز به وی تفویض کرده باشند.

4- تا کنون قد و قواره ی جایگاهِ ریاست این مجمعِِ « مشورتی »، نسبت به جایگاه ریاست جمهوری کشور سنجش و مقایسه نشده است. اما اینک در این مقطع حساس، این ماموریتِ ویژه، به طور ناخواسته بر عهده ی شورای نگهبان گذارده شده تا در اقدامی تاریخی و یک بار برای همیشه معلوم نماید که آیا قواره ی این جایگاهِ مشورتی، فراتر است از ریاست اجرایی جمهوری اسلامی ایران یا خیر؟

یعنی آیا مدیر این مجمع، به صرفِ مدیریتِ این مجمع، واجدِ صلاحیت ریاست جمهوری کشور نیز هست یا نه ؟ این مهم، با توجه به استقلال رای شورای نگهبان، یک اقدامِ مناسب و موثر خواهد بود که توسط شورای نگهبان به انجام خواهد رسید.

5- شورای نگهبان با این تایید، فقط شخص هاشمی را تایید نخواهد کرد بلکه طیفِ کثیری از افرادِ ساکن در یک جریان سیاسی - امنیتی را تایید خواهد کرد که چهار سال است به انحاء مختلف در پی دریافت برات و تاییدیه ای بر عملکردِ خویش هستند.

این تاییدِ نامحتمل ( یعنی تایید صلاحیت )، حتی بسیاری از جریاناتِ جاری و آینده ی قوه قضاییه را در خصوص بسیاری متهمانِ قبلی، فعلی و بعدیِ این جریانات تحت تاثیر قرار داده و تعیین تکلیف خواهد کرد. جریانات و افرادی که در مقابل نظام، مردم و رهبری ایستاده اند و بر خلاف نظر و خواست ملت مسلمان ایران، علیه مردم و منتخب آنان اقدام و در میان جمع کثیری از هموطنان شکاف احساسی ایجاد نمودند.

6- به عنوان اصلی ترین راهکاری که می تواند این تهدید را تبدیل به فرصت نماید، پیشنهاد می گردد:

« شورای نگهبان از آقای هاشمی بخواهد تا نسبت به سیستم حاکم برانتخاباتِ ریاست جمهوری کشور و صحتِ نتایج آن در تمامی ادوار جمهوری اسلامی ایران اعتراف نماید و تمامی اقداماتی را که تا کنون از سوی افراد مختلف علیه سیستم انتخاباتی کشور صورت گرفته است رد کند . که البته در این صورت لازم است از مدعیات پیشین خود نیز دست بردارد و دل مردم و منتخب ایشان را به طریق مقتضی به دست آورد ».

تنها در چنین صورتی است که با فروریختن تکیه گاه های واهی مدعیان تقلب، گوه ی زیرینِ دیلمِ این گونه مخالفان نظام،  برداشته شده و مقابله و رسیدگی به بدرقصی های جماعتِ « خردادیانِ 88 »  تسهیل خواهد شد.

در پایان پیشنهاد اکید می گردد که شورای نگهبان از هم اکنون مسایلی از این دست را در دستور کار قرار دهد و نسبت به بررسی و اتخاذِ «پیش تدبیرِ مناسب» برای آنها اقدام نماید، چرا که نزدیک شدن به ایامِ انتخابات و نامزدیِ غافلگیرانه ی هاشمی، زمانِ اقدام مؤثر برای تمهیدِ لوازم قانونی  و واکنشِ مناسب را از اعضای این شورا بازخواهد ستاند.

 به قولِ پیشگوی دود و آتش های خرداد 88:

« سرِ چشمه شاید گرفتن به بیل             چو پر شد نشاید گرفتن به پیل»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۶۰
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۴ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱۶۰۲
۱۱۶۰۱
میترسید هاشمی رای بیاره و دوران شما تموم بشه، مردم آگاهند
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
ان شاء ا.. هیچ وقت دوران هاشمی برای این مملکت تکرار نمیشه.
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۷ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
مردم همیشه پشت سر آقاشون ایستادن.
با ولایت تا شهادت
اعتمادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۵ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
ما پیرو علی هستیم که اعتقاد داشت حتی به دشمن خود نیز نباید فحش داد.
نمیدان تعبیر سگ را برای که بکار بردید ولی....
اندکی تامل.....
علی اکبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
جدا از فتنه جدیدی که مشخصه تو سر هاشمی و دار و دسته ش هست، اتفاقا خوب شد هاشمی اومد تا مردم یه بار دیگه و البته اینبار برای همیشه مُهر عدم کفایت به پیشونی این اقا بزنن
الف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
اولاّ ادب مرد به از دولت اوست دوماّهاشمی به ادعای تقلب سال 88جز ساکتین فتنه بود حال اگر خودش رای نیاورد و مردم ایشان را چندمرتبه جواب کردن چی میشه ؟
مجید اردبیلی
-
۰۹:۰۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
خجالت هم چیز خوبیه
به جای این مطالب میتوانستید در خصوص قانون شکنی احمدی نژاد در همراهی مشایی به هنگام ثبت نام مطلب بنویسید.
آیا رییس جمهور میتواند کاندیدای خاصی را حمایت کند؟؟؟!!!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
بی صبرانه منتظر 24 خرداد هستیم تا آنچنان درسی به هاشمی بدهیم که کلا وی از صحنه سیاست ایران محو شود
امین الرعایا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
نه داداش،میترسیم ایادی ایشان دوباره در خیابان به آدمکشی بیفتند و مساجد را دوباره به اتش بکشند.
خداوند شر ایشان را از سر انقلاب کم کند.
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
حمایتت می کنیم ای یار امام .
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند
آقاي.دل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
سلام...برادر.اردبيلي.پيشنهاد.ميشه.به.همون.سايت.نفاق.و.دورويي.سابقتون.مراجعه.كنيد.و.
همكيشانتون.رو.مستفيض.كنيد....
ن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
واقعا تحلیل خنده داریه اگر شورای نگهبان طرز تکفری مثل شما داشته باشه وای به حال عاقبت این ملت عدل علی اینه؟؟؟؟؟؟
عابر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
فعلاً که با حضور ایشان در وزارت کشور و ثبت نام کردن در این رقابت ، مهر تایید به سازو کار موجود در رقابت و تایید آن زده اند.
یعنی عملاً پذیرفته اند که اشتباه کرده اند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
مردم هاشمی را ردصلاحیت می‌کنند
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
در جوانی مستی،در پیری سستی،پس خدا را کی پرستی ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۲۳۶
۴۴۷۷
آب دهنشون خشكيده از غصه.
هاشمي كاري كرد توي اين دو سه روز كه سرگيجه گرفته بودن. با اومدنش تمام معادلات رو بر هم زد.
پاسخ
اعتمادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۷ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
اسلام و مسلمین از صدر انقلاب تا همین الان که هاشمی نامی وجود دارد فتنه های بزرگتر از این را پشت سر کذاشته است. هاشمی عددی نیست تا توانایی برهم زدن معاملاتی را داشته باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
تجربه نشون داده آتیشی شدن قبل از انتخابات کار بیهوده ایه
عزیزم نه خیلی ذوق کن نه خیلی ناراحت باش
همه چیز بعد انتخابات معلوم میشه و اون چیزی که باید بشه میشه دست من و شما نیست
در ضمن آب دهن هیچ کسی نخشکیده، آب دهن کسی باید خشک بشه و به قول دوستتون مثل ... بترسه که حب میز و ریاست و دنیا داره، در ضمن اگه ایشون رای بیاره مگه قراره اینهایی که شما مورد خطاب قرار دادید چیکار کنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
بابا شما دیگه چقدر پرروئید. ملت تا حالا دو بار هاشمی رو با خاک یکسان رد اینبار هم روش
الف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
هرکسی یک ذره از سیاست بلد باشه میدونست هاشمی میاد چون حب الریاسه راس کل خطیئه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
دیگردهانشان بسته شد آبی ندارند که قورت بدهند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۳۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
خدا بهتون عقل داده گچ که تو سرتون نریخته...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
منتظر پاسخ دندان شکن حزب الله باش اکبر خان
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
اتفاقا! از قبل هم قابل آمدن هاشمی قابل پیش بینی بود
ما حتی یک لحظه هم از ندادن رای به هاشمی پشیمان نخواهیم بود حالا می بینید
saeed
-
۲۱:۴۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱۶
۱۰۲
سلام
من از همه شما عزیزان میخوام که خونسردی خودتون رو حفظ کنین و سعی کنید از عقلتون برای نیفتادن از اینطرف یا اونطرف بام خوب استفاده کنین
پاسخ
شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۲۵
۱۱۴
سلام
همین که هاشمی وارد زمین انتخابات شده نشون دهنده اینه که این آقا به انتخابات حقیقی در این مملکت اعتقاد داره، یعنی مطمئن هست که انتخابات درست برگزار می شه. اما خاصیت ویژه ی آدم های مستکبر اینه که دموکراسی را تا زمانی قبول دارند که اونها در راس امور باشند.
اما من از آقای هاشمی متشکرم که وارد انتخابات شده چون از یک طرف هماهنگی نیروهای حزب الله را باعث می شه و از یک طرف دیگه می فهمه که جاش پیش مردم کجاست، البته اگر دوباره بامبول در نیاره و پسر و دختر و ... نفرسته تو خیابون و ...
پاسخ
امین الرعایا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
تو به هاشمی نزدیکتری یا عفت؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
آره دیگه . مطمئنه که انتخابات جوری برگزار میشه که دوباره میتونه مهدی و یاسر و فائزه و کل جد و آبادشو واسه خون کردن دل امام خامنه ای بفرسته تو خیابونا .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۰
۴۰
اره همه اینو میگن !!!!!!و لی و قتی مردم مثل سال 84 یک تو دهنی محکم به حضرتشان زدند انو قت تمام حباب ها و کا سه و کو زه های خو د ش و یا رانش و طر فدارانش در هم خو اهد شکست این گو ی و این میدان
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
تودهنی به تو می زنند که هرهری مذهب هستی
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۱۸
۸۸
زمان انتخابات مشخص می شود کسی که دخترش زندانی بود برادر خانمش زندانی بوده پسرش مجرم است لیاقت کدخدای یک روستا را ندارد چه رسد ریاست جمهوری یک کشور
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۵ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۷۱
۶۱۲
بابا جقدر إز اين شيخ مي ترسيد !؟
پاسخ
امین الرعایا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
تو از سیل نمیترسی؟
از زلزله نمیترسی؟
از بی عدالتی نمیترسی؟
ترس از بلا نشانه عقلانیت است .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۷ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۳۵
۸۸
هاشمی با ثبت نامش یه شکست دیگه برای خودش در کارنامش ثبت کرد... اون پیر شده و به درد ریاست جمهوری نمیخوره
پاسخ
سعيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۲ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۲
۳۲
اكبر بازم اومده بود راي نياورد بازم اومده راي نمياره اوكي
پاسخ
سید ابراهیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷۱
۱۱۵
هاشمی سخت ترین رقیبش ارای باطله است عمرا اگه بتونه شکتش بده
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۴ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۲۱۹
۱۰۲۷
تمام نقشه های 8 ساله حجت الاسلام مصباح به لطف خداوند با پیروزی آیت الله هاشمی نقش بر آب میشود.
پاسخ
آقاي.دل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
عجله.نكن....حالا.ببين.تاييد.صلاحيت.ميشه.يانه...
توجه.شمارو.جلب.ميكنم.به.نتايج.انتخابات.اسبق.رياست.جمهوري.و.مجلس....
تازه.اگرم.تاييد.بشه.كه.اميدوارم.نشه.....بد.جورتر.از.84.شكست.خواهد.خورد...
خداوند.هميشه.در.كمينگاه.است....
سربازان.خداوند.هم.همچنين....
فقط.داش.سعيد.جليلي......
باب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
حالا دیگه هاشمی شد آیت الله و آیت الله مصباح شد حجه الاسلام. واقعا متاسفم. شما کلا خاصیتتون اینه تا دیروز هاشمی رو له میکردید حالا که هیچ امیدی ندارید دست به دامنش شدید تا جناح به حاشه رفته تون دوباره زنده بشه اما به یاری حق مردم دوباره روسیاهتون میکنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱۱
۸۵
اگه شورای نگهبان تاییدش کنه من به این شورا شک می کنم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
سعی کن در اسرع وقت به خودت شک کنی
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
ایت الله عالی ترین پست انتصابی رهبری و داره رئیس تشخیص مصلحت نظام . ایشون رئیس مجلس خبرگان بوده و الان هم عضو این مجلس می باشد .پس جز رجل عالی این مملکت و انقلاب می باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۱ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۰۵
۱۲۷
اومده تا یکبار دیگه طعم تلخ شکست رو بچشه
پاسخ
احمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
باش تا صبح دولتت بدمد رای ایران هاشمی
میلاد
POLAND
۲۳:۱۲ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱۱
۴۸
من در عجبم! مگر قانون نبود بالای ۷۵ سال برای ریاست جمهوری ممنوعه! حال چه شده برای این پیر ۷۹ ساله مجاز شده!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
برای اینکه آبروی ایشان بره ومثل کروبی عاقبت بخیر نشه
اکبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۵ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۱
۱
جوجه رو اخر پاییز میشمرن!
پاسخ
حجت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۶۹
۳۰۸
بخدا قسم از آقای هاشمی و امثال ایشون ترسی نداریم ما
جواب هاشمی و دوستانشون رو مردم بزرگ ایران در 9 دی و دیگر راهپیمایی ها دادن و خواهن داد .
شب دراز است و غلندر بیدار....

من میگم کاش شورای نگهبان به هاشمی و مشایی صلاحیت بده تا مردم جواب نفهمی و غرور و خود بزرگ بینی اونها رو بدن....
هاشمی و امثال هاشمی که چیز قابلی نیستن....
این مردم ثابت کردن هر کس با ولایت ور افتاد بر افتاد....
پاسخ
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
هر چه تهمت زدید سکوت کردند . حد اقل به سخنان رهبر عزیزمون گوش کنید . تخریب ممنوع
omid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۹۸
۸۷
رای ما دکتر جلیلی
پاسخ
اقاي.دل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
اولا.اينكه.مرحبا....
دوم.دوستان.اصلا.به.مثبت.منفي.ها.دقت.نكنن..
همين.الان.من.5تا.مثبت.دادم.هر.5تاش.ثبت.شد
خرابه.....داداش.598.درستش.كن...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۴ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۹
۴۲
راي من جليلي
مرگ بر مسبب واقعه اسلام شهر
زنده باد امام خامنه ايي
درود بر جليلي
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۰
۴
مردمانی سرافرازو آگاه و پخته شده در کوران حوادث بعدازانقلاب نشان خواهند داد چه کسانی را وارثان به حق میراث امام میدانند؟آنانی که خود را فرزند انقلاب میدانند یا آنانی که خود را مالک انقلاب؟کاش بعضی ها از سگ وفا را یاد میگرفتند.
جوجه روآخرانتخابات میشمرند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۲ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷۱
۹
خداوند همه شما طرفداران را با هاشمي جانتان محشور كند
پاسخ
فرزانه گرشاسبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۵ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۴
۲
فقط باید دعا کنیم خود خدا کمکمون کنه،همه حرف هایی که در این پست نوشته شده درسته .باید اقدام بخردانه ای از سوی شورای نگهبان در خصوص حضور امثالهم گرفته بشه.
انشاالله
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۶ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۱
۷۳
سلام بر دوستان عزیز
خدا کنه رفسنجانی رو تایید نکنن،دوباره اگه بیاد اوضاع مملکت بهم میخوره.
هیچ کسی از آقای هاشمی نمیترسه،ترس ماها از تکرار شعارهای سازندگی!؟ و اصلاحاته!؟ ترس از دوری گفتمان اصیل انقلابه،
پاسخ
شایان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
بابا شما دیگه کی هستین هاشمی مملکت رو خراب کرد؟ هیچ میدونی دلار زمان هاشمی 800 تومن بود زمان خاتمی 900؟ مردم نمیدونستن گرونی چیه من نمیدونم شما یا تو این کشور نیستین یا کمرتون از فولاده که نمیشکنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
نه اینکه الان اوضاع مملکت خوبه؟؟!!!!!!!!!!!!! همه چی آرومه......
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۱ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۲۴
۷۱
از صحبتهای هاشمی بوی خیانت بگوش میرسد تازنده هستیم نمیگذاریم لحظه ای رهبر عزیزمان احساس نگرانی کنند مرگ بر اسرائیل
پاسخ
ناشناس
SLOVAKIA
۰۰:۰۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۲
اینو حتما رو سایت بذارید
یکی به میخ می کوبی یکی به نحل جوان ...
خودت خوندی چی نوشتی؟؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱۱۵
۲۷۳
وای وای وای وای چقدر سخته قدرت رو از دست بدی اونم چی بدی به هاشمی که خوب آگاهید ریشه ی همتونو از ته میزنه.... ولی خدائیش راس میگه ترسیدین هااااااااااااا زنده باد هاشمی زنده باد هاشمی زنده باد هاشمی مرد روزهای سخت... مرد بحران.. مردی که میسازد ایران را به کوری چشماتون..راستی یخ چیز کم کم باید بارو بندیل رو ببندیناا حواستون که هست.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۵
حامی کاندیدای اصلح
http://paydar-velayat.blogfa.com/
پاسخ
هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
سلطان و فکر لشکر و سودای تاج و گنج درویش و امن خاطر و کنج قلندری
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۰۲
۳۰۸
زنده باد هاشمي
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۲۲
۱۳
مگر نمي‌گفتيد مردم بصير هستند؟!
خب هاشمي كه شخص ناشناخته‌اي براي مردم نيست شما هم كه به بصير بودن مردم ظاهراً باور داشتيد پس چرا نمي‌گذاريد مردم نظرشان را اعلام كنند؟! چرا گمان مي‌كنيد با شوراي نگهبان مي‌توانيد جلوي اظهار نظر مردم را بگيريد؟!
پاسخ
نیکی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۹
۲۰۳
این مطلب مال 7 ماه پیشه. آفرین به 598 که پیش بینی اش درست درومد. و صدافرین که حالا بازنشرش داد. حقیقتا امتحان بزرگی پیش روی شورای نگهبانه. البته هاشمی هم منتظره تا ردصلاحیت بشه تا زیرآب قانون رو بزنه و شورش راه بیندازه.
پاسخ
سيده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۲
۴
كسي كه براي امام زمان كار كنه و هدفش خدمت به امام زمان باشه از هيچي نميترسه
بعضيا چقدر سادن كه فكر ميكنن ما از اين چيزا ميترسيم
اصلا ته تهش مگه چيه؟نظام و از بين ببرن اين جلبكا
باكي نيست داداش من
يار با ماست
و تا وقتي زير سايه شيم از احدي نميترسيم
پاسخ
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
درسته
sharmandeh
UNITED STATES
۰۱:۰۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۸
((مشکل این جاست که چنانچه شورای نگهبان، بخواهد هاشمی را رد

صلاحیت کند، در مقابل حکم کاغذیِ وی که در آن عنوان ریاست

مجمع تشخیص مصلحت قید شده ، چه خواهد کرد؟

آیا تمدید این برگه ، مانعی است در برابر رد صلاحیتِ وی توسط شورای نگهبان؟ ))

رد صلاحیت هم بشه جناب شریعتمداری و حاج خانم در توهم همیشگی خود باقی خواهند ما ند

که اگه رد صلا حیت نشده بود رای می آورد این رفسنجانی باید محاکمه بشه طبق پرونده ای

که وزارت اطلاعا ت داره باید جواب تمام خیانت ها و خونهای به ناحقی که ریخته بده

حالا مجازات اخروی و قعر جهنم هم که دیگه دست کسی نیست
پاسخ
سامان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
اولا چرا از پراکسی استفاده میکنی مگه اقا- یون نگفتن حرامه ؟ چرا از خدمات انگلیس بهره می بری ؟ این اولیش که دم از اخلاص و بچه بسیجی میزنی اما عمل و رفتارت با گفتارت همخونی نداره و بعد از اینجا یه سر میری فیسبوک که خدا کنه فقط به همونجا رفتنت اکتفا کنی ! دوما چرا شماها که مخالف هستین صبر نمی کنید تا روز اعلام نتایج ؟ مگه دم از خدا و خدا پرستی نمی زنید ؟ پس چرا تخریب ؟ در کیش مسلمانان تخریب یک اصل هست ؟ من که گمان نمی کنم شاید شما مسلمان نباشید ! سوما کمی به نتایج منفی ها و مثبت ها دقت کنید میبینید که کی طرفدار بیشتری داره عزیزان اگه شما به رای جمعی اعتقاد دارید صبر کنید تا مردم نه شما 4 نفر تصمیم بگیرند اول سلام تهش هم والسلام که به این چیزا هم گیر ندین که سلام و والسلام نداشت 588 تو هم تایید کن اگه ایراد نداره به نمایش در بیاد البته تا بحال که همشو خوندم هم از موافق هم از مخالفین تایید کردی به این کارت احسنت میگم
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸
۶
معادله ای نبود داداش خودش این فکر رو میکرد هر چه دیرتر جواب بده مردم بیشتر حریص میشند نخیر اینطور هم نیست همه مردم درک دارند میفهمند حالا بذار بیاد برا بار سوم نابود میشه دیگه نامی از خاندان هاشمی نمیمونه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۹
این گو ی این میدان یک بار دیگر مردم پا سخ محکمی به جنا ب ها شمی و یا رانش و رهرو نش را خو اهند داد انگاه دیکر این اقا با ید خو د ش را با زنشسته کند و گر نه اعتبار چندانی ندارد
پاسخ
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۸
۶
نکنه لنکرانی بکشه کنار

هرچی ریشتیم پنبه میشه هاااااااااااااااااااا
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
اشتباهی منفی دادم برادر امید بدا ن اصل گفتمان انقلاب است حالا چه با صلاحدید علامه مصباح وانقلابیون اصیل پایداری کاندید ما لنکرانی بشه یا پایداری
فریادرس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۰
۳
بردزدی واختلاس ورانت واحتکاروگرانفروشی فاتحه
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۳۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۰
۱۰
حرفای منطقی طرح شد وخیلی هم عالی بود
این آقا هنگام ثبت نام گفت برای خدمت آمده البته مشخص نکرد به کجا وکی میخواد خدمت کنه لابدهمونهایی که اومدنن لحظه به لحظه اش رو به ستاد انتخابات وزات کشور برای ثبت نام گزارش میدادند(بی بی سی)وصد البته ما خوشحالیم که یک بار دیگه از ملت فهیم ایران تو دهنی خورده و رد صلاحیت میشه ایشون به امید خدا انشاءالله....سحر نزدیک است.
پاسخ
رای دهنده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۱۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۱
۶
نمی دونم شماهم از دیروز تو فکر هستین یانه، ولی معادلات جدید خیلی پیچیده شده، خدا رحم کند و از حامیان فتنه کسی روی کار نیاید!
هاشمی عجیب غریب می زند! خدا می داند در ذهنش چه می گذرد؟
تحلیل عالی ای بود، تایید او=تایید و تطهیر فتنه و بالعکس
بد فتنها ای داره شروع میشه...
خدا حتم به خیر کند این فتنه را با انصار جدیدش....
فقط دعا کنیم گفتمان انقلابی روی کار بیایید، سعید جلیلی و لنکرانی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۲۸
تایید نکردن هاشمی یعنی رفتن به سمت فتنه جدید و اب ریختن به اسیاب احمدی نژاد و مشایی که می خواهند شورای نگهبان را تحت فشار قرار دهند و رهبری را وادار به مداخله کنند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۳
۱۴
زنده باد بهار
مرگ بر فتنه گر ومنحرف
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۵۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۹
۳۱
دیروز طلوع سلسله هاشمی بود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۵
۴۷
خیلی نامردی و نامسلمونید، پیچ خود ساخته؟؟ یعنی الان هیچکی مقصر نیست و فقط هاشمی مقصره؟ یعنی تو این هشت سال احمدی نژاد هم "تمام" تقصیر از هاشمی بوده؟
دست مریزاد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۵
۱۰۳
خوشم امد از اینکه فقط شماها از اسم هاشمی هم هراس داشتید چه برسه به حضورش
پاسخ
از شهرستان مهدیشهر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۱
"در مقابل حکم کاغذیِ وی که در آن عنوان ریاست مجمع تشخیص مصلحت قید شده ، "
من با بسیاری از استدلالهای شما موافقم اما شما به حکم صادره از نائب حضرت ولیعصر(عج) می گویید حکم کاغذی . من همان حکم را طوطیای چشمانم می کنم . می دانم شماهم همینطور !در ادبیات خود دقت کنید.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۹
سلام
با توجه به مصوبه جلسه ستاد مردمی و شورای سیاست گزاری با دکتر جلیلی حامیان کرمانشاهی دکتر جلیلی فعلا از تبلیغات صرف نظر کرده و منتظر دستور دکتر سعید جلیلی(سرباز نمونه امام خامنه ای) می مانند.
www.saeed-jaalili-ker.blogfa.com
پاسخ
احمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۸
۲۱
رئیس جمهور انقلابی علاج مشکلات است


امام خامنه ای:"امروز آن کسی که بیایددر بین مردم شعار های انقلابی بدهد مردم اورا میخواهند.چون میبینند کارایی انقلاب را.کار هایی که انقلاب در این کشور کرده است،جایگاهی که در دنیا برای این ملت بوجود آورده است،روح اعتماد بنفسی که درجوانان این ملت دمیده شده است.این ها چیزهایی است که حتی در صد سال هم بدست نمی آید.مشکلات اینگونه حل می شود"

http://mostazafin.tv/latest-video/video/221_shoare-enghelabi
پاسخ
محقق سیاه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۶
۳۳
هاشمی همونیه که نیاز بود بیاد تا بیدارشن حزب الهی ها
پاسخ
سردمدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷۲
۴۶
بسم الله الرحمن الرحیم
«هاشمی» برای این طرف خیلی زیاده باید «رفسنجانی» صداش کنیم.
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۷
۲۰
آقای هاشمی منتظر ما باش
مهر داغ پشیمانی رو بر پیشانی می زنیم
پاسخ
ناشناش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷۲
۳۶
واقعااین همه مشقت و سختی در حال حاظر به مردم وارد میشه رووو نمی بینید من کاری ندارم کی میشه هر کی میشه فکر این ملت باشه فقط ذکر این نکته که 8 سال ریاست سابق به اندازه 80 سال ایران عقب انداخت
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
نه به این شدت ولی حرف شما رو قبول دارم البته در مورد مسائل دینی و عقیدتی و معیشتی مردم بیشتر ظلم شد
البته این دولت کار مثبت هم انجام داده ولی این کارها مثل یک ظرف آب زلال می مونه و کارهای منفی مثل چند قطره خون می افته توش، آب زلال رو هم نجس می کنه. البته فکر کنم کار از چند قطره خون گذشته شریان اصلی پاره شده
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱۸
۳۸
آقای هاشمی منتظر ما باش
مهر داغ پشیمانی رو بر پیشانی می زنیم
پاسخ
روح الامین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۱
۲۳
در حدیثی از یکی از ائمه داریم که اگه دیدید نسبت به کسی، همه ازش راضی هستند بدانید این فرد منافق است (چرا که نمی شود کسی موضعی داشته باشد که هم دشمن ازش راضی باشه و هم دوستان یعنی پیش دشمنا که میره نظرات اونها رو جلب می کنه و پیش خودی ها کی میرسه با نفاق نظر خودی ها رو جلب می کنه )[حال اگر منظور از اعتدال اینست که هم برای دشمنان چراغ سبز نشون بدی و هم نظر خودی هارو جلب کنی این چیزی نیست جز نفاق و دورویی] که طبیعتا هیچ کس رئیس جمهور منافق نمی خواد.
پاسخ
شفق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۹۳
۱۳
چه رویی داره این رفسنجانی
کم با خاک یکسان شده بسش نیست
روز به روز بیشتر داره به شخصیت خودش گند میزنه
بابا همین به ذره شخصیتم که هنوز ازت نگرفتن نگه دار واسه خودت
پاسخ
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۱۳
با سلام

چرا اگر مستندتی دارید به قوه قضایئه نمی دهید تا عدالت اجرا گردد.
پاسخ
فقط هاشمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۳۸
هاشمی کابوس هر شب اصول گراهای افراطی طمع ریاست باعث شده همیشه تخریبش کنن
پاسخ
حسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۴
۲۸
سلام عليكم
آراي مردم به آيت ا... نشان ميدهد مقبوليت ايشان را براي مردم . در هر صورت آيت ا... موفق هستند .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۲
۲۱۸
پسر خوب تو در مورد هاشمی اشتباه می کنی . کسی که در مجلس خبرگان اقا را رهبر کرد هاشمی بود . لطفا به شعور ملت توهین نکن
پاسخ
پوریای ولی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱
۱۱۹
بصیرت داشته باش ای هموطن
ببین هنوز 16 ساعت از کاندیداتوری هاشمی نگذشته چطور معادلات انتخابات بهم زده چه طور بازار سکه و ارز فروکش کردن
آری این معجزه نیست بلکه مردیست به نام هاشمی
قدرت در دستان اوست
در ضمن نظر سنجیها رو هم یک نگاهی بکن و ببین مردم منتظر چه کسی هستند ؟
در آخر
دوباره خطبــــه بخــوان ای مـــــــــــــــــرد
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱
۵۷
هاشمی ولله که حزب الله حقیقی و دلسوز این انقلاب و خانواده شهدا و جانبازان همراهت هستند.
از طرف:
خانواده شهید و خانواده جانباز
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
بیخودپای خانواده شهید راجلو نکش من خودم خانواده شهید هستم وهم جانباز داریم که مخالف رفسنجانی هستیم ازخودت مایه بذار
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۴
۳۸
فتنه و فتنه گر کسانی هستند که جامعه ما را به این روز اسفبار دچار کرده اند، کسانی که همیشه پشت دین پنهان شده و نون آخر دین برای آنها نان بوده وبس... بهتر نیست دوستان ارتجاعی خشکه مقدس قدری چشمهایتان را باز کنید و واقعیتهای تلخ جامعه را ببینید... فساد در تمامی ارکان دولتی، توزیع مواد مخدر و سیل عظیم جمعیت معتادین کشور که یا در عالم نعشگی بسر میبرند و یا در وهم خماری... بیکاری، فحشا که حتی تا سن 10 سالگی نیز مسری شده، فقر و بیکاری و خیل عظیمی از مفسدان اقتصادی که به دلیل حفظ آبروی نظام افشای اسامی آنها ممکن نیست... خجالت بکشید هر چند در مکتب شما کلمه ای به این نام بی مفهموم است...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱۰۶
صل علی محمد بوی خمینی آمد

یاشاسین آذربایجان یاشاسین هاشمی قهرمان
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۶۹
زنده باد هاشمی
زنده باد ای مرد
پاسخ
hamed
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۵۰
zende bad hashemi
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۶۸
زود آمدید زود رفتین .آمدن هاشمی نگرانتون کرده.شک نکنید صلاحیتش تائید می شه
پاسخ
کاوه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱۱۴
اکثر نظرات ترس از هاشمی رو نشون میده.اکثر نظرات تقلید از کسانی هست که یه عمر نتونستند از سد هاشمی عبور کنن.عقده حقارت کسانیه که هر کاری کردن نتونستن این ستون رو از بین ببرن و همیشه این حسرت خواهد بود.خامنه ای زنده باد هاشمی پاینده باد....
پاسخ
شعیب
SLOVAKIA
۱۲:۳۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۱۰۹
الهاشمی ما الهاشمی و ما ادریک ما الهاشمی،شما نادانها که تخریب کنید بهشتی زمان را بدانید که شماها را ابدا انقلاب نمیدانیم بلکه قدرت طلبهای ضد انقلاب که داعیه انقلابی گری دارید یقین دارم که شما بودید که بهشتی را کشتید و امروز هم ناجوانمردانه شما نادانها دارید ستون خیمه انقلاب را می زنید
آمریکا و ابرقدرتهای بزرگ جهان نتوانستند این انقلاب را به زمین بزنند ولی شما جاهلان متنسک و متحجر دوست نما که ادعای بصیرت و ولایت پذیری تان گوش فلک را کر کرده توانستید
از این پس به جای مرگ بر آمریکا و اسرائیل و انگلیس
صدا می زنیم مرگ بر 598
زنده باد هاشمی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
یا حضرت عزراییل اغثنا ... و ادرکنا ... و اکرمنا ... وارزقنا ... وارحمنا ...الی اکبر الکبیر (از لحاظ سنی )
آرش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱۰۶
دیگر بهتر است ساکت.هشت سال با دروغ و عوام فریبی یک آدم چاله میدونی و لمپن رو به مردم تحمیل کردید. اقتصاد کشور رو به مرز ورشکستگی رسوند. یک دوست بدرد بخور در دنیا برای ما باقی نذاشت. مملکت رو خوار ذلیل کرد. بگم بگم بگم هاش گریبان خودتونو هم گرفته وحالا از نظام گروکشی میکنه. یا باید مشایی رو تایید صلاحیت کنند ویا بگم بگم بگم ها واستعفای دسته جمعی رو به جان بخرند.هاشمی هرچقدر که بدی داشت خوبی هاش خیلی بیشتر از بدی هاش بود.ما به کوری چشم همه دشمنان داخلی وخارجی به هاشمی رای می دهیم.
پاسخ
کیان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۵۸
جناب آقای هاشمی رفسنجانی تاپای جان از شما حمایت خواهیم کرد بیاومارااز شر این گمراه شدگان اسلام نجات ده

به فضل الهی دوران چپاول بیت المال باآمدن هاشمی رو به پایان است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
خدا خیرت بده، با این نظر با مزه تون کلی ما رو خندان و شاد فرمودید!
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۲
۳
هاشمی رفتنی است
اگر شورای نگهبان صلاحیت هاشمی را تأیید کند بایستی به شورای نگهبان شک کرد
پاسخ
تبيين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
http://tabyin.ir/node/21318
http://tabyin.ir/node/21317
http://tabyin.ir/node/21316
http://tabyin.ir/node/21310
پاسخ
Hamed
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۴۷
اصولگرايان و افراطي ها بغض ملت از شما با دادن راي به هاشمي خواهد تركيد هاشمي دور اول پيروزه يا بسوزين يا با واقعيت كنار بياين زنده باد هاشمي جانم فداي هاشمي
پاسخ
ايراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۶۴
جناب اقاي هاشمي اين ادمهاي كه اينگونه نظر ميدهند اول از همه دشمن خودشان هستن دوم دشمن خانواده خود هستن سوم دشمن ايران عزيز هستن وبعد از همه دشمن اسلام و خائن به دين خدا هستن شما اينها را حساب نكن هستن فراوان كه ميدانند شما چه گوهري گران بها هستي
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۹۱
تمام حرفهایی که سال 88 بر علیه شما ها زده شد به عینه الان رو شده چرا فکر می کنید با وارونه کردن حقیقتها می تونید مردم رو گول بزنید هاشمی ملت رو اونقدر آگاه کرده که گول این بازیها رو نمی خوریم. هاشمی امیر کبیر زمانه می تونید نابودش کنید چون تا ابد در تاریخ این مملکت می مونه. زنده باد الراسخون الراسخون
پاسخ
حسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰
۰
بچه ها به راي ها هم توجه كنيد
پاسخ
منصور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۱۳۳
با ورود آبت الله هاشمی معنی سیاست مدارمعلوم شد واقعا ایشان سیاست مدار بزرگی است وتمام حرکات وحرفهاشون ازروی سیا ست وتدبیر است زنده باد هاشمی پاینده باد خاتمی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۳۸
مرگ بر شما ها که دم از ولایت می زنید اما اینقدر بی ادب و بی نزاکت هستید
پاسخ
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۹
۶۴
حضرت امام (ره) : اينها (مخالفين جمهوري اسلامي) از آقاي بهشتي مي ترسند چون قدرت او را مي دانند0
امثال شماها هم از آيت ا... هاشمي مي ترسيد چون قدرت او را مي دانيد0
با تعابير و تفاسير مختلف سعي كرديد حتي حكم مقام معظم رهبري را مخدوش كنيد0 خدا به شما انصاف بدهد0 بترسيد از فرداي قيامت
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۴
۳۲
خدا شما آدمهای افراطی را با تخریب کنندگان مزار حجر بن عدی محشور کند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۵
۱۲۴
باامدن هاشمی تمام معادلات جبهه مقابل بهم ریخت.هاشمی برنده بلامنازع انتخابات دور یازدهم
پاسخ
مجتبي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۴
از جرياناتي كه اتفاق مي افته خيلي دل گير ميشيم خصوصا رفتارهاي اين بابابزرگ و احمدي نژاد و دارو دسته اش
البته خودمون را براي روزهاي سخت آماده كرده ايم
اما تا رهبري آگاه و با تقوا داريم غمي نداريم
پاسخ
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
منظورت از بابابزرگ..آقای سی سی یو هست؟
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۳۵
۳۴
شوق ایمان که زاو جاه برد
ملک یزدان به سلامت نبرد
این همه عاشقو دلداده چو نی
پیرشیران نتواند دل عاشق ببرد
ملک ایمان است اینجا اندرخم می
چشم وابرویی نتواند دل عمار برد
سجاده ز سبز اشک میریزد چو نی
پیر مرد دیرمرد جاه وساز ودل ومی را نبرد
پاسخ
اکبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱۷
۳۲
هاشمی نمیتونه چهار قدم راه بره چجوری شهر به شهر ایران اسلامی سفر کنه و خیال کرده مردم ساده اند تو خانه تکیه بزنه و ببره نه جانم یعنی 75میلیون ایرانی کسی مثل هاشمی نداره؟مردم سکوت تو را فراموش نکردند ،آخرین خطبه تو را به یاد دارند ،کسی که صلاحیت امامت جمعه تهران ندارد چطور صلاحیت ریس جمهورشدن دارد
پاسخ
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
اینا همه به کنار..بنده خدا رو میخوان بفرستن سی سی یو....ما از آقای سی سی یو میخواییم که به سلامتی خودش رحم کنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸
۰
متاسفم واسه همتون
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۸۷
۶۹
ان شاء ا.. هیچ وقت دوران هاشمی برای این مملکت تکرار نمیشه.
پاسخ
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
اون که بله..تکرار نخواهد شد...ولی این طرفدارای احساساتیش میخوان طرف رو راهی سی سی یو کن....آهای آقای سی سی یو...به زن و بچه ات رحم و سلامتیت...جون من نیا...میری سی سی یو هاااا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۹
۰
کیسه دوزان میرسند از راه نخ سوزن به دست-کاسه لیسان ظرفهای چینی نشکن به دست

نرم و نازک چست و چابک میرسند از هر طرف- پاچه خواران دستمال یزدی روشن به دست

خاندانا عده ای فکر نجات میهن اند- روز و شب البت بلیت یکسر لندن به دست

تونلی کن افتتاح و زن کلنگی بر زمین- رأی‌ها را باید آوردن ز هر روزن به دست

پیر و پیرو پا به پا و دست در دست همند- یک به یک پرونده های خوردن و بردن به دست

"روزه بودم من،بقیه خورده اند و برده اند- کس ندارد معده پاکی بغیر از من به دست"

ناصحان ملک و ملت نیز در این بلبشو-صحبت از اخلاق دارند آب در هاون به دست

سروده محمد مهدي سيار
پاسخ
مسلمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
و اقعا شعر با حا لی بو د و دقیقا و صف انتخابات ریا ست جمهو ر ی این دو ره است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۳
۱۰۵
انشاا.. خدا این مملکت رو از شر خشک مغزهای بی خردی نجات بده نمی فهمن : اگه شما مطمئنید هاشمی همنیه که شما میگید ، پس دیگه این همه بغض برای چی ؟ چرا با وقار و متانت صبوری پیشه نمی کنین که تکلیف انتخابات روشن بشه؟ خدا روچی دیدی شاید از اونی که الان هستین وضعتون بهتر شد.
پاسخ
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
ما نگران آقای سی سی یو هستیم که نره سی سی یو..گناه داره بنده خدا.
سناتور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۰۵
۶۱۹
زنده باد هاشمی
رای ما هاشمی
پاسخ
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
میخوای به آقای سی سی یو رای بدی؟...نکن اینکارو پسر....بنده خدا 80 سالشه. نفرستینش CCU ...گناه داره به خدا.
مسلمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۷
۴۲
تو کجا ی تا ریخ نو شته که امیر کبیر بیت المال رامو رد تاخت و تاز قرار داد ه !
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۳۲
۱۱۸
اقای سی سی یو خوشامدی
پاسخ
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
خوشمان آمد....همینه. CCU ....آقای سی سی یو...ردصلاحیت میشی میری سی سی یو..آقا بهت رحم میکنه و با حکم حکومتی برت میگردونه به معرکه...میری پای صندوق ها رای نمیاری دوباره میری سی سی یو......
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
آقای هاشمی باید بجای حضور در وزارت کشور به دادگاه مراجعه می کرد تا جوابگوی اعمال خود و فرزندانش باشد...
پاسخ
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
جالب اینجاست که من از طریق سایت آقای هاشمی با این سایت آشنا شدم.
واقعا کورید یا کرید یا لالید یا اینکه خودتون رو زدید یه اون راه.
شما اونهایی هستید که قرآن بر سره نیزه را به قرآنه ناطق ترجیح میدید.
از بصیرت نگید که کورتر از شما کوری ندیدم.
حداقل اگر لال ، کور و کر هستید .... خر نباشید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
ترس از هاشمی و تخریب مجدد ایشان یعنی مخالفان او آنقدر کوچکند که برای مطرح کردن خود به صورت او چنگ می اندازند تا شاید از این راه منافعشان تأمین شود و این یعنی عظمت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی بهرمانی.
پاسخ
فقط هاشمی
GERMANY
۲۳:۱۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
"برای اعتدال علوی آمده ام"
بیانیه حضور هاشمی در انتخابات
پاسخ
علی اصغر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
هاشمی که سهله اوباما هم بیاد نمی تون مردم رو از انقلاب اسلامی و رهبری جدا کنه، خواب هاشمی نیز هرگز تعبیر نخواهد شد!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
هاشمی باید رد صلاحیت بشه
فتنه ی 88 کسی جز هاشمی رهبر نداشت
پاسخ
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
رای مشهد هاشمی . بیا ببین چه شیرینی پخش می کنند برای اومدن سلطان
پاسخ
علی اکبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
هاشمی یعنی برگشت به عقب،هاشمی یعنی قدرت طلب و کسی که به واسطه دور ماندن از قدرت همه چیزش رو شد.
پاسخ
سخا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۵
۵
درود بر جبهه پایداری
پاسخ
ايراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۳۰
۲۶۲
زنده باد هاشمي مرگ بر اعراب
پاسخ
جابر احمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
فتنه و انحراف دو لبه یک قیجی اند گر چه در ظاهر بر علیه هم صحبت می کنند و لی در باطن از یک مبدا سرچشمه می گیرند.
برادران بگوش و ببیدار باشید>
دشمن در پی شبیخون است.
هوشیار باشید.
نسخه چاپيارسال به دوستان
شریعتمداری مطرح کرد
پیام‌ حمایت احمدی‌نژاد از مشایی به اصحاب فتنه/ماجرای جلسه خصوصی خاتمی

شریعتمداری معتقد است که احمدی‌نژاد با حضور غیرقانونی در جریان ثبت‌نام مشایی و اعلام حمایت از وی، به اصحاب‌فتنه پیام خاصی را منتقل کرده است.
خبرگزاری فارس: پیام‌ حمایت احمدی‌نژاد از مشایی به اصحاب فتنه/ماجرای جلسه خصوصی خاتمی

Tweet

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، حسین شریعتمداری امروز دوشنبه 23/02/92 طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت:





1- آوردگاه «جمل» است. آتش جنگ فرو نشسته و امیر مؤمنان علیه‌السلام در حالی که چشم فتنه را کور کرده‌اند، با تأسف به کشته شدگان سپاه فریب می‌نگرند و در وصف جنگ‌افروزان فتنه‌گر که بعد از آنهمه رجزخوانی و خط و نشان کشیدن‌ها به سختی شکست خورده و به خاک مذلت افتاده‌اند می‌فرمایند؛

«و قد ارعدوا و ابرقوا و مع هذین الامرین الفشل ولسنا نرعد حتی نوقع و‌لانسیل حتی نمطر... اصحاب فتنه جمل چون رعد غریدند و مثل برق جرقه زده و از جای برآمدند اما، علی‌رغم آنهمه لاف گزاف، هنگام کارزار، ناتوان و ترسان بودند و از هم گسیخته و پراکنده شدند، ولی ما، خروش برنمی‌داریم مگر آن که دست به عمل می‌زنیم و هرگز نمی‌باریم مگر آن که سیل به راه می‌ اندازیم».

حضرت پیش از آغاز جنگ و هنگامی که پرچم را به دست فرزندش محمد حنفیه می‌سپرد، خطاب به او فرموده بود؛ «اگر کوه‌ها از جای کنده شدند، تو بر جای خویش بمان، دندان‌ها را بر هم بفشار، جمجمه‌ات را به خدا بسپار، پای بر زمین کوب و چشم به دور دست‌های سپاه دشمن بدوز، بیم به خود راه مده و بدان که پیروزی از جانب خداست».

2- بعد از ثبت‌نام آقای هاشمی رفسنجانی به عنوان نامزد انتخابات ریاست‌‌جمهوری یازدهم، که متأسفانه در قاب مشترک اصحاب فتنه و حلقه انحرافی صورت پذیرفت، رسانه‌ها و مقامات خارجی و دنباله‌های داخلی آنها در اقدامی هماهنگ و مانند دهها مورد مشابه دیگر، صدا به هلهله بلند کردند و صفحات اول روزنامه‌ها و خروجی سایت‌ها را از این توهم انباشتند که چه نشسته‌اید؟! کار نظام و انقلاب تمام شد! و حزب‌الله می‌رود که خانه‌نشینی پیشه کند! و...

این همه هیاهو در حالی است که وقتی به صحنه نگاه می‌کنی به وضوح می‌بینی که هیچ اتفاق تازه‌ای نیفتاده است. آمریکا به عنوان حامی رسماً اعلام شده ائتلاف فتنه و انحراف، همان آمریکاست که به قول هفته‌نامه «ویکلی استاندارد» تمامی رؤسای جمهور آمریکا از کارتر تا اوباما در یک نقطه با امام خمینی(ره) به اشتراک نظر رسیده‌اند و آن، این که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند». مردم، همان مردم هستند که فتنه آمریکایی- اسرائیلی88 -جنگ احزاب- را علی‌رغم آنهمه برنامه‌ریزی بیرونی و ائتلاف همه دشمنان داخلی و خارجی به دیوار بصیرت 9 دی کوبیدند. همان‌ها که بعد از آنهمه رجزخوانی مشترک دشمنان بیرونی و درونی، حماسه بی‌نظیر 22 بهمن را آفریدند. همان مردمی که با وجود تحریم انتخابات مجلس نهم از سوی مدعیان اصلاحات، به مراتب بیشتر و گسترده‌تر از انتخابات‌های قبلی پای صندوق‌های رأی آمدند و...

و اما، اصحاب فتنه و حلقه انحرافی نیز همان‌ها هستند که بودند و تاکنون هرچه کوشیده‌اند و خروشیده‌اند، راه به جایی نبرده و در نهایت اعتراف کرده‌اند که برای «هیچ» بیهوده به خود پیچیده‌اند! بنابراین چه فاکتور جدیدی به ائتلاف فتنه و انحراف اضافه شده است که تاکنون نبوده است؟! اگر پاسخ «هیچ» است- که هست- بی‌تردید این همه سر و صدای مشترک بیرونی و داخلی نیز برای هیچ است. نیست؟!

3- اکنون باید پرسید حضور آقای هاشمی رفسنجانی در قاب نامزد مشترک فتنه و انحراف چه تغییری می‌تواند در معادلات قبلی این دو جریان ایجاد کند؟ و چه ارزش افزوده‌ای برای این ائتلاف بی‌ارزش در پی خواهد داشت؟ مگر جناب هاشمی بیرون از جبهه مدعی اصلاحات طرفداران دیگری هم دارد؟ پاسخ منفی است یعنی کسانی که از آقای هاشمی طرفداری می‌کنند همان‌ها هستند که پیش‌‌از‌‌این و طی چند سال گذشته در میان طرفداران و حامیان فتنه و انحراف حضور داشته‌اند بنابراین آقای رفسنجانی جمع جدیدی را به طیف یاد شده اضافه نکرده و نمی‌کند که اینهمه هیاهو برای آن قابل اعتناء باشد. مگر مدعیان اصلاحات بارها اعلام نکرده‌اند که هاشمی رفسنجانی سردار بی سپاه است؟! و مگر کارگزاران و مدعیان اصلاحات قبل از این با یکدیگر در ائتلاف نبوده‌اند که حالا پیوند آنان، یک حرکت و اتفاق جدید تلقی شود؟! و به قول کودکانه یکی از اصحاب فتنه، نامزدی هاشمی به منزله «انفجار بمب در میان اصولگرایان»! باشد؟!... خب! با این حساب باید پرسید، آن اتفاق مهمی! که دشمنان بیرونی و ائتلاف مشترک فتنه و انحراف در بوق و کرنا کرده‌اند چیست؟!

4- حالا به این نکته می‌رسیم که وقتی نامزدی آقای رفسنجانی هیچ تغییر جدیدی در جبهه فرو ریخته و ائتلاف مشترک فتنه و انحراف پدید نمی‌آورد، اصرار فتنه‌گران برای نامزدی ایشان با چه هدف و منظوری صورت پذیرفته است؟ پاسخ به این سؤال اگرچه فصل جداگانه‌ای می‌طلبد ولی در این مختصر به دو نکته اشاره می‌کنیم.

الف: برخی از مدعیان اصلاحات و چند رسانه بیگانه طی همین 48 ساعت گذشته با صراحت اعلام کرده‌اند نباید انتظار داشت که نامزدی آقای رفسنجانی، پایگاه از دست رفته جبهه اصلاحات را به آنان بازگرداند چرا که هاشمی یک بار در همین میدان حضور داشته و نگاه مردم به ایشان با اندکی تفاوت همان نگاه به اصلاح‌طلبان است ولی نامزدی آقای رفسنجانی- به قول بی‌بی‌سی- می‌تواند پوششی برای فعالیت انتخاباتی اصلاح‌طلبان باشد و زمینه‌ای برای بازگشت آنها به درون حلقه نظام فراهم آورد. ولی از این فرصت- به گفته تحلیلگر رادیو فردا- نباید انتظار تجدید حیات اصلاح‌طلبان را داشت.

ب: و اما، اکنون به خبری اشاره می‌کنیم که می‌دانیم جناب هاشمی رفسنجانی می‌تواند با تحقیق و بررسی دقیق از صحت آن اطمینان حاصل کند. تحقیق در این زمینه برای ایشان دشوار نیست.

آقای خاتمی بعد از اصرار آقای هاشمی برای کاندیدا شدن به چند تن از افراد بسیار نزدیک خود می‌گوید؛ آقای رفسنجانی می‌داند که شورای نگهبان صلاحیت مرا رد می‌کند و قصد دارد بعد از رد صلاحیت من، بدون آن که هزینه‌ای پرداخته باشد، آرای اصلاح‌طلبان را به صندوق کاندیدای تحت فرمان خود منتقل کند. خاتمی می‌گوید؛ نامزد مورد نظر او هم رای نمی‌آورد ولی شکست وی به حساب هاشمی نوشته نمی‌شود و هاشمی می‌تواند کماکان منتقد شرایط کنونی باقی بماند بی آن که جایگاه خود را به رای مردم گذاشته باشد. در همین حال و هوا، جلسه‌ای در «...» تشکیل می‌شود. در این جلسه آقای «م» پیشنهاد می‌کند می‌توانیم با این توضیح- بخوانید ترفند و توجیه- که خرابکاری‌های احمدی‌نژاد باعث رویگردانی مردم از ایشان شده است و فرصت برای نامزدی آقای هاشمی فراهم است و... توافق هاشمی را برای کاندیداتوری جلب کنیم و تاکید می‌کند که اگرچه آقای هاشمی فاقد پایگاه مردمی است و شکست می‌خورد ولی این شکست به حساب اصلاح‌طلبان نوشته نمی‌شود، چرا که هیچکس هاشمی را اصلاح‌طلب نمی‌داند! و سابقه همراهی او با نظام را فراموش نمی‌کند. در پی همین تصمیم است که از یکسو آقای خاتمی روی نامزدی آقای هاشمی اصرار می‌ورزد و سخن «کاش هاشمی می‌آمد» او در رسانه‌های داخلی و خارجی بازتاب گسترده داده می‌شود و از سوی دیگر برخی از افراد مطرح در همین طیف ماموریت می‌یابند که تاکید ‌کنند هاشمی همان عالیجناب سرخپوش است!... و بدین ترتیب بار دیگر آقای هاشمی به عنوان «پل» در اختیار مدعیان اصلاحات قرار می‌گیرد. یعنی همان‌ها که بیشترین اهانت‌ها را علیه وی روا‌داشته بودند و هرگز از آن همه اهانت و دشمنی ابراز پشیمانی نکرده و نمی‌کنند!

پیش از این با محاسبه شرایطی که می‌دانستیم از نگاه آقای رفسنجانی پنهان نیست پیش‌بینی کرده بودیم ایشان نامزد نمی‌شود ولی فاکتورهای دیگری که به برخی از آنها اشاره شد در میدان محاسبات وی قرار گرفت و ایشان را در معرض یک شکست قطعی و غیرقابل اجتناب دیگر قرار داد.

5- در این میان پیوند حلقه انحرافی با اصحاب فتنه نیز در فریب جناب هاشمی بی‌تاثیر نبوده است. توضیح آن که حلقه انحرافی به پایان عمر خود رسیده است و با خاتمه دولت احمدی‌نژاد، باید از قطاری که بی بلیت سوار آن شده بود پیاده شود. بنابراین حلقه انحرافی برای ادامه حیات خود چاره‌ای جز پیوند با یک جریان سیاسی دیگر نداشت. اما برای ائتلاف با اصحاب فتنه مانند هر معامله دیگری پای داد و ستد در میان است. حلقه انحرافی اگرچه هویت ندارد ولی دست گشاده‌ای بر رانت قدرت و ثروت دارد. و این همان امتیازی است که به اصحاب فتنه داده است و از سوی دیگر اصحاب فتنه در مقابل برخورداری از رانت قدرت و ثروت حلقه انحرافی، این حلقه را در بازی بعدی می‌پذیرد. حضور غیرقانونی آقای احمدی‌نژاد در جریان ثبت نام مشایی و اعلام حمایت از وی که علی‌رغم اعتراض‌های فراوان صورت گرفت در همین بستر قابل ارزیابی است. آقای احمدی‌نژاد با این اقدام انتحاری خود به اصحاب‌فتنه پیام می‌دهد که برای تنش‌آفرینی و فتنه‌انگیزی آماده است و می‌توانند روی قانون‌گریزی و ساختارشکنی حلقه انحرافی حساب باز کنند. پیام‌های پنهانی رد‌و‌بدل شده بماند برای فرصتی دیگر.

6- تنها تغییر قابل توجه در صورت مسئله این روزها، حضور پرشورتر از همیشه در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم است، چرا که از یکسو مردم در مشاهده همراهی و همخوانی بیگانگان با اصحاب فتنه و انحراف، انگیزه قوی‌تری برای حضور در انتخابات یافته‌اند و از سوی دیگر حضور همه سلیقه‌ها، آرای انبوه‌تری را به صندوق‌ها سرازیر می‌کند.

و بالاخره اصحاب فتنه و انحراف می‌دانند و آزموده‌اند که اگر بار دیگر خیال فتنه و آشوب در سر داشته باشند، حزب‌الله یعنی همان مردم پاکباخته حتی به اندازه چند ساعت نیز به آنها امان نمی‌دهند و به قول مولایشان حضرت امیر علیه‌السلام، وقتی نوبت باریدن به آنها می‌رسد، سیل به راه می‌اندازند. به اعتراف واشنگتن‌پست، فدائیان رهبر ایران- حضرت آقا- از چند هزار کیلومتر فاصله بحران سوریه را مدیریت می‌کنند و در لبنان و فلسطین حضور دارند. نباید مقابله این نیروی عظیم با آشوب‌های داخلی را نادیده گرفت... یاد مرحوم حاج بخشی به‌خیر، گوش کنید! هنوز فریادش طنین‌انداز است که؛ ماشاءالله، حزب‌الله.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۲
598 سلام لطفا سیستم امتیاز دهیتون رو درست کنید من خودم می تونم به یه نظر چند امتیاز بدم
یاعلی.....
پاسخ
ربزبین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۵۸
آقای هاشمی جمله"اگر بخواهد شرایطی بوجود بیایید که بین من و رهبری حالت نزاع و اختلاف بوجود آید همه ما ضرر خواهیم کرد" دارای معانی بسیار جالبی است از جمله:
1-من از الان گفته باشم من با رهبری در مواردی دارای اختلاف هستم.
2- من از رای خودم در این اختلافات کوتاه نمی آیم.
3-این اختلافات را تا مرحله نزاع پیش میبرم.
4- رای رهبر برای من فصل الخطاب نیست.
5- براخلاف مواضع اوایل انقلا ب من به اصل ولایت فقیه معتقد نیستم. وهر جا رای من با رای ایشان اختلاف داشت حرف آخر را باید من بزنم.حتی اگر به نزاع کشیده شود!
6- آهای مردم شاهد باشید من اینها را قبلا گفته بودم.(نوار آن هم هست!!!)
7- حالا که آمدم با نظر رهبری بوده و ایشان همه این پیش شرط های مرا پذیرفته استو جای گله و شکایت باقی نمانده است.
آقای هاشمی شما در یک دوره زحمات زیادی را برای این انقلاب کشیده اید حال میخواهید ما باور کنیم که شما با رفع نقاط ضعف خویش که دردوران سازندگی داشتید و در زمان فتنه آنرا بوضوح در معرض عام وخاص قرار دادید ،به میدان آمده اید؟ آیا به اعتقاد شما قدرت اینقدر شیرین است که در سالهای آخر عمرتان(که انشاالله 120 سال باشد) دین و آخرت خود را در اختیار یک سری از اطرافیان بادمجان دور قاب چینان تان قرار دهیدتا به چوب حراج بزنند......؟
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۲
۷
باآمدن هاشمی سرنوشت سیاسی وماهیت حقیقی اش برای همه روشن میگردد.اگر ازردصلاحیت درامان ماند باید آخرین شکست انتخاباتی خویش را نظاره گر باشد.واگر پایش به گردونه کاندیداهانرسیدبایدکه خویشتنداری خویش راثابت کند.والا دنیاوآخرتش رابا تاسف بسیاراز دست خواهد دادکه از خدا میخواهیم چنین نشود
پاسخ
اريايي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
درود بر هاشمي
پاسخ
علی احمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
هاشمی دوست داریم خدا خیرتون بده شما کجا بودید وقتی که آقای هاشمی زیر شکنجه ساواک بود تا این مردم به این انقلاب برسند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اقایی جنتی همرزم امام از هاشمی و حامیان فاسدش نهراس خدا با خون شهداست بدون درنگ _
پاسخ
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
ها شمی سیاست مداراست !!!! هر کس در مقابل استکبار کر نش کنه سیا ست مداره هر کس با ج به دشمن بده سی استمداره هر کس مد یران را اقای ملت و مردم قرار بده و پو ل بیت المال برای شان ریخته و پا ش کنه سیاست مداره هر کس مردم مستضعف را زیر پا له کنه سیا ست مداره هر کس صدای مخا لف و معتر ض و منتقد را سر کو ب کنه سیا ستمداره هر کس بر ای خو د ش و اقو امش و بستگانش و مد یرانش امتیاز زدن شر کت بده و و ام ها ی کلان بدو ن باز گشت را در اختیار اشنا یان و بستگان قرار بده سیا ستمداره هر کس زمین ها ی دو لتی و املا ک عمو می را به نام خود و بستگان و و زایرن و مدیران بکنه سیا ست مداره هر کس به جا ی پا سخگو یی به مردم در کا خ ریا ست جمهو ر ی بشین و به کسی پا سخ نده سیا ست مداره هر کس فقط تهران را ایرن بداند و مردم استا نها را از امکانت محرو م کنه سیا ستمداره و خلا صه مطلب هر کس پو ل بیت المال را با امو ال شخصی خو د یکی بداند و هر تصر فی در انرا مجا ز بداند سیا ستمداره کدام شغل را ایجاد کردید اقای ها شمی کدام کار گر را بیکار نکردید کدام مستضعف را کمک و خا نه دار کردید کدام اقتصاد را جز و اردات فراوان کا لا در ست کردید کدام صادرات افزایش داد ید کدام تو لید کشاو ر ز ی را اصلا ح و افزایش دادید کدام سیمان را تو لید تا حد کفا نمو دید کدام جاده اتو بان و کا رخانه فو لا د و را ه اهن را تا حد کفا انجام داید فقط صر ف اینکه یک عده گردن کلفت سر ما یه دار با شما عجین و همراه هستند و نبظ با زار را با لا و پا یین می کنند شد اصلا ح اقتصا د و تو سعه اقتصاد ی فر یب بسا ست جنا ب رفسنجانی !
پاسخ
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
مرگ بر ضد ولایت فقیه.. امام فرمود اسرائیل باید از صفحه روزگار محو بشه...آقا فرمودند که اگر اشتباهی کنند حیفا و ... را با خاک یکسان می کنیم اما این پیرمرد شکست خورده میگه ما با اسرائیل سر جنگ نداریم... پس تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
شاخ شدن هاشمی در این دوره معلول بی سیاستی جریان اصولگرا طی بیش از یکسال گذشته است ، که خواسته و نا خواسته با تخریب همه جانبه دولت ، که برخواسته از جریان اصولگرایی بود در زمین هاشمی و به نفع ایشان بازی کردند. دیر نخواهد بود که اصولگرایان پس از شکست در انتخابات از عملکرد یکسال گذشته خود پشیمان شوند .
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
در جوانی مستی،در پیری سستی،پس خدا را کی پرستی ؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها