کد خبر: ۱۳۲۶۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۰۷ خرداد ۱۳۹۰
آیا به همین زودی فراموش کردید نوع نگاه و رفتار ارباب و رعیتی دولت خود و حلقه تکنوکرات های دور خویش را با مردم؟ بله امروز دیگر نمیشود به مردم دروغ گفت و حقوق آنان را تضییع کرد، اما دیروز چطور؟

فرمودید: "امید صدام برای موفقیت حمله به ایران به اختلاف افکنی های گسترده رئیس جمهور وقت بود " آیا تا به حال این سؤال را از خود پرسیده اید که رفتار سیاسی شما در جریان فتنه 88 چقدر به ورشکستگان سیاسی که 30 سال از ملت تو دهنی خورده بودند و به کنجی خزیده بودند جرأت و جسارت حضور در صحنه و هتاکی به نظام را داد؟ توصيه به شورش همسر مكرمه تان در صورت راي نياوردن آقاي موسوي ، نقش ليدري مهدي و فائزه خانم در تخريب آقاي احمدي نژاد قبل از انتخابات و گروكشي هاي كور خياباني بعد از انتخابات22 خرداد88 همدلي آنها با آشوبگران را از یاد برده اید؟ (البته باید ببخشید ، یادم نبود "دانستن" از منطقه ممنوعه جنابعالی و فرزندانتان "حق مردم" نیست)

به راستی اگر نبود حمایت های شما و خانواده شما و اعوان و انصارتان و نفوذی های ایشان در جریان اصولگرایی، آیا امثال موسوی ها به این میزان ظرفیت به چالش کشیدن نظام را داشتند؟ در جریان وقف دانشگاه آزاد که برنامه های بسیاری برای وقف این سرمایه عظیم داشتید، فریب کاری و بازی با یکی از بزرگ ترین مسائل حکومتی نبود؟و سؤال دیگری که باید پاسخ داده شود این است که در ورای این جنگ زرگری که بین جناح شما و جریان انحرافی وجود دارد، ارتباط یا بهتر بگوییم اتحاد اقتصادی تنگاتنگ این دو جریان که مافیایی عظیم را تشکیل داده اند، چگونه قابل توجیه است؟

هم اکنون که رهبری عظیم الشان بنا به مصالح کشور جامعه را به آرامش فراخوندند و برای پیشبرد خیزش اسلامی منطقه ای، جبهه ی درگیری را در جای دیگری ایجاد کرده اند و فراخوان جهاد در این جبهه (یعنی مواجهه همه جانبه با جبهه کفر و استکبار) داده اند، شما مصداق خواص با بصیرت..! شده اید؟ و واقعاً چقدر زود و چقدر حساب شده و دقیق وارد عمل شدید!

مقام معظم رهبری درخطبه های نمازجمعه بعد از فتنه تاکید کردند: "نگویید مردم اعتمادشان به نظام از دست رفته و باید اعتماد را برگردانیم، مردم به نظامشان اعتماد دارند و آن را دوست می‌دارند" آقای هاشمی شما خود را "نظام" می‌دانید مردم در "شما" تردید کردند نه در "نظام".

آقای هاشمی از لعنت مردم بر مسؤلین خائن سخن گفته اید که سخن حقی است، اما بدانید خدا و رسول خدا و انبیاء الهی و ملائکه و مؤمنین همانگونه که جریان انحرافی بوجود آمده در صدر اسلام را مورد لعن و غضب قرار می دهند، جریانی را که تلاش کردند انقلاب را از مسیر اصلی و اصیل خویش که هدف بزرگ حضرت امام خمینی(ره) بود را منحرف سازند تا قیامت لعن میکنند، مگر توبه کنند و اصلاح شوند.

والعاقبه للمتقین
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۳ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
آقاي هاشمي مشكل نداره.
وقتي تمام اطرافيانش و خانواده اش با اين نظام مشكل دارن ،‌ معلومه كه ايشون هم تحت تاثير القائات اونها قرار ميگيره.
بايد دعا كنيم يه معجزه رخ بده و آقاي هاشمي از سايه ي تاريكي كه خانواده اش روش كشيدن بيرون بياد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۵۱ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
kam neveshti akhavi
booye kabab be mashaame rafsanjaani reside zogh karde
khabar nadare khar daagh mikonan
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۴ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
احسنت - آفرین خوب گفتید .
فتنه ۸۸ کار هاشمی بوده یعنی سالهاست که کار می کند خیلی دلش میخواست که فتنه پا بگیرد و به یک جایی برسد اما ملت به هاشمی تودهنی زد و بالاخره این آدم کینه ای از ملت هم انتقام خواهد گرفت .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۷ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
Jenabe hashemi
khosham miyad Ato hashun dastetune
Az avvale khordad 3 khordad ta mosharekat
Chakeretam
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۰ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
واقعا درست گفتی، اشمی خودشو و خانوادشو نظام می دونه و هرگاه مردم به این طایفه پشت کنن، آیه یاس می خونه و هرگاه مردم باهاشون باشن همه چزه روبه راهه...
این یعنی تنگ نظری از نوع رفسنجانیش
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۳ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
هاشمی حذف شده سیاسی است و تنها پایگاه مردمی اش یعنی خبرگان را هم از دست داده است.
این رفتار وی دست و پا زدن های قبل از غرق شدن است.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها