کد خبر: ۱۳۲۶۴۱
زمان انتشار: ۱۶:۵۹     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
حاشیه‌ جلسه کانون صنفی مربیان
پیشکسوت فوتبال از ارسال پیام فرگوسن به وی خبر داد.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود یاوری که به عنوان رئیس مجمع کانون مربیان انتخاب شده بود در ابتدای صحبت‌های خود درباره این کانون عنوان کرد: در ابتدا باید بگویم که اطلاعات اشتباهی درباره سن من داده شده است،‌دراینجا بزرگترهایی وجود دارند که شاید اگر بخواهم اسم آنها را بگویم دیگران ناراحت شوند.

وی در ادامه با اشاره به کناره‌گیری فرگوسن از دنیای مربیگری خاطرنشان کرد: شب گذشته پیامی از فرگوسن دریافت کردم که از من پرسید چگونه با 73 سال سن و 42 سال سابقه توانسته‌ای کار کنی که من در جواب به او گفتم پوستم از شما کلفت‌تر است، پس از این صحبت یاوری حاضرین برای او دست زدند.

وی ادامه داد:‌مربیگری از رب می‌آید و بهترین و بالاترین آموزش دهنده نزد خداوند است. باید علاوه بر سن افرادی در کانون انتخاب شوند که سابقه مربیگری بالایی داشته باشند.

*علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال که در صحبت‌هایی کوتاه نقش کانون مربیان را در تصمیم‌گیری‌ها اشاره کرد پس از صحبت‌های یاوری این جلسه را ترک کرد.

وی درباره علت ترک زودهنگام این مراسم به خبرنگار فارس گفت:  در این جلسه حاضر شدم که به آن رسمیت ببخشم و پس از آن دیگر کاری با من ندارند.

*مهدی تاج هم در این مراسم شرکت کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها