کد خبر: ۱۳۲۶۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: به منظور عملیات راه ‌سازی آزاد راه قم - کاشان به مدت 15 روز مسدود شد.

به گزارش 598 به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، مصطفی عباسی مدیر راهداری استان قم گفت: به منظور علمیات تعریض پل زیرگذر تقاطع آزادراه امیر کبیر با محور قنوات آزادراه قم -کاشان از روز گذشته به مدت 15 روز مسدود شد.

وی افزود: با توجه به اجرای عملیات راهسازی و تعریض پل زیرگذر مذکور مقرر شده است هدایت ترافیک در این محور از سمت قم به کاشان از طریق کمربندی کاشان و از داخل شهر و میدان ولی عصر(عج) و محور قدیم کاشان در کیلومتر 23 به سمت آزاد راه کاشان هدایت شود و مسیر برگشت از کاشان به قم نیز از محور آزادراه کاشان - قم انجام گیرد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به همکاری خوب و هماهنگ دستگاه‌های مسئول بالاخص پلیس راه استان در خصوص انسداد محور قم - کاشان و رعایت موارد ترافیکی توسط مسافران گفت: امیدواریم در زمان انسداد و آماده سازی باند رفت آزاد راه قم کاشان نیز این هماهنگی به خوبی انجام شود.

وی از رانندگان عبوری از محورهای یاد شده خواست که با توجه به ازدیاد حجم ترافیکی این محورها نکات ایمنی را به طور کامل رعایت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۱ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
آقایان حرامتان باشد این پولهایی که بابت عوارضی دریافت میکنید و وضع ازاد راهها اینگونه است . هیچ کجای دنیا آزاد راهش مانند این مسیر نمی باشد . باید برای رد کردن چاله های موجود در این ازاد راه یا با اتومبیل در چاله ها بیافتیم و یا اینکه لایی بکشیم و اگر تصادف شود آن موقع ما مقصر هستیم نه وزارت راه بااین آزاد راهایش د راین مسیر. خدا از شما نگذرد که اتفاق شومی برای ما افتاده است.فردایی هم است اگر اعتقاد دارید.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
این که خوبه .بزرگراه شمال که عید افتتاح شد بسته شده که دوباره تعمیر بشه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها