کد خبر: ۱۳۲۵۰۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه آلوده کردن ساحت علما به مسائل جناحی فی ‌نفسه حرام است، گفت: طرح اینگونه مسائل در واقع یک توطئه از قبل تعیین شده برای خدشه‌دار کردن ساحت علما محسوب می‌شود.

به گزارش 598، حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان عضو کمیسیون اصل 90 مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به ادعای دعوت دو تن از مراجع از هاشمی برای حضور در انتخابات و تکذیب این ادعا اظهار داشت: نسبت دروغ‌ دادن به هر فردی خلاف شرع، اتهام و گناه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ساحت علما را نباید به مسائل جناحی و اختلافی آلوده کرد، افزود: مراجع تقلید انسان‌های شامل و وافی هستند و همگان برای آنها احترامی خاص قائل هستند.

نماینده تهران با بیان اینکه انتخابات مسئله‌‌ای نیست که تقلید از مراجع دینی در آن رعایت شود، خاطرنشان کرد: بر اساس سنتی که حضرت امام (ره) بنا گذاشتند، هم فردی که می‌خواهد به عنوان کاندیدا خود را معرفی کند و هم مردمی که می‌خواهند به او رأی دهند، باید بر مبنای شناخت و علم به اینکه آن فرد دارای شرایط ویژه ریاست جمهوری است، باید در صحنه انتخابات حضور یابند. 

حسینیان تصریح کرد: طرح این مسائل و اتهامات علاوه بر اینکه فی ‌نفسه حرام است، یک بدعت جدید در حال پایه‌گذاری است و سبب می‌شود تا ناخواسته از محبوبیت علما کاسته شود.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس در پایان گفت: طرح پیام دو مرجع عالیقدر جهان شیعه برای دعوت از هاشمی در انتخابات در واقع یک توطئه از قبل تعیین شده برای خدشه‌دار کردن ساحت علما محسوب می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها