کد خبر: ۱۳۲۳۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
 به گزارش 598 به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور، علیرضا زاکانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در زمان ورود به ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه نظرش درباره رنگ انتخاباتی نامزدها چیست؟، گفت: بنده چه این موضوع را قبول داشته باشم یا خیر، خودم رنگ انتخاباتی انتخاب نکرده ام.

وی درباره شعارش برای انتخابات تصریح کرد: این موضوع را در مرام‌نامه خود آورده‌ام.

زاکانی در پاسخ به پرسش دیگری درباره جدی شدن ثبت‌نام سعید جلیلی، گفت: اگر آقای جلیلی ثبت‌نام کند، بنده استقبال کرده و با وی ائتلاف می‌کنم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا حضور جلیلی را جدی می‌دانید یا خیر؟، به گفتن این جمله بسنده کرد که «نمی‌دانم».

وی در پایان تأکید کرد: جلیلی اعلام کرده که در حال فکر کردن است و از این رو آرزو می‌کنم به نتیجه برسد و این بحث مربوط به دیداری است که با وی داشتم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
صادق پور حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۱ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
شما اگر به اقای سعیدی علاقه مند هستید لطفا از او حمایت نکنید چون باعث افت محبوبیت ایشان میشوید.تازه جریان اصولگرایی طالب قدرت در مقابل نامزدی جلیلی صف ارایی میکنند.اگر اقای جلیلی در مقابل دولت خدمتگزار اعلام موضع کند اکلیف رای حامیان دولت مشخص میشود.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها