کد خبر: ۱۳۲۲۷
زمان انتشار: ۲۱:۳۲     ۰۶ خرداد ۱۳۹۰

مردم و حزب الله شیراز در اعتراض به انتصاب فرهاد سجادی از عوامل نزدیک به جریان انحرافی به سرپرستی استانداری فارس، امروز در مقابل استانداری تجمع می کند.

فرهادسجادی که سابقا رئیس یکی از واحدهای دانشگاه آزاد بوده، اخیرا در بحبوحه درگیری شورای عالی انقلاب فرهنگی و متولیان دانشگاه آزاد، اظهارات جالب توجهی در حمایت از دانشگاه آزاد داشته است. 
 
حزب الله استان فارس اخطار داده است  که اگر در انتخاب استاندار نیز عوامل نفوذی قصد دخالت داشته باشند و بخواهند نیروی خود را منصوب کنند، مسلما با خشم انقلابی مردم روبرو خواهند شد. حزب الله شیراز در بیانیه خود ضمن دعوت به تجمع در مقابل استانداری در ساعت 6 عصر جمعه آورده است: امیدواریم وزیرکشور نصایح و تذکرات نماینده محترم ولی فقیه حضرت آیت الله ایمانی را ملاک تصمیم گیری خود قراردهند.
 
مردم فارس پیش از این هم نسبت به عملکرد استاندار سابق این استان اعتراضاتی داشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
بدلیل عدم استقبال و یا عدم اطلاع، تجمع به صبح روز شنبه موکول شد! البته طبق اطلاع توسط سیستم پیامک رسانی که قبلاً اخبار کنگرۀ شهدای فارس (مستقر در سپاه) را اعلام می کرد!!؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۱ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
حضور گسترده حامیان فتنه کودتای سبز ( عناصر دوم خرداد و حزب مشارکت ) در سمتهای کلیدی و مدیریتی در سازمانهای دولتی همیشه این سوال را بهمراه داشت که علی رغم برملا شدن فتنه کودتای سبز , مع الوصف در پیکره دولت آقای دکتر احمدی نژاد چه کسانی و با چه اهدافی به این عناصر منافق ( حامیان فتنه ) بها داده و سلطه آنان را بر پستهای کلیدی و مدیریتی روز به روز گسترش میدهند.
امروز کاملاٌ مبرهن است که جریان انحرافی در پیکره دولت مسبب اصلی توسعه حامیان فتنه در سمتهای مدیریتی و همچنین مسئول کنار گذاشتن و بایکوت نمودن حامیان صدیق ولایت در سازمانهای دولتی بوده و میباشد. و یکی از اهداف جریان انحرافی از انتصاب حامیان فتنه به سمتهای کلیدی و مدیریتی ایجاد نارضایتی در بین آحاد مردم بوده است .
تکلیف بر حزب الله ( حامیان صدیق ولایت ) کاملاٌ مشخص است و بایستی هرچه سریعتر عناصر جریان منحرف از پیکره دولت جدا و منزوی شوند و گرنه فتنه های آینده بسیار سخت تر و شدید تر از قبل خواهند بود.!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها