کد خبر: ۱۳۲۲۵۲
زمان انتشار: ۱۵:۱۲     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
به گزارش وبلاگستان 598، محسن جمشیدی در تازه ترین یادداشت خود آورده است:

وزیر امور خارجه آمریکا برای دیدار و ملاقات با مسئولان کشور روسیه به این کشور سفر کرد. اما این سفر با حاشیه هایی هم همراه بود، که برای بعضی هایی که تب آمریکا و غرب را دارند، خوش آیند نیست، چون آمریکا ابر قدرت است و این اخبار در شان آمریکا نیست.

اولین حاشیه نرفتن مقامی رسمی از کشور روسیه برای استقبال از وزیر امور خارجه آمریکا بود. در لحظه آمدن وزیر امور خارجه آمریکا(که خود را کدخدای جهان می داند) فقط سفیر آمریکا در روسیه و چند عکاس حضور داشتند. خیلی جالبه، وزیر امور خارجه آمریکا ابر قدرت جهان!!!

دومین حاشیه معطلی چند ساعته این آقای وزیر برای ملاقات با پوتین بوده است که چند ساعتی را مجبور شد با سرباز گمنام حرف بزنه تا بعدش پوتین رو ببینه!!! این خبرها برای همین دیروزه، برای همین آمریکایی هست که می گه من قلدر جهانم، برای همین به اصطلاح ابر قدرت است؟!؟!

حالا نمی دانم که آیا خبرگزاری های به اصلاح آزاد بی بی چی، بی سی بی، سی بی بی و ... این اخبار رو گفته اند یا نه؟ اما در هر صورت شنیدن این اخبار برای آن هایی که تب ابر قدرت توخالی دارند زیاد مناسب نیست.

در هر صورت منظور من از نوشتن این مطلب این نبود که بگویم: آمریکا فلان و روسیه فلان. چون هر دو آن ها در منطقه دنبال منافع خود هستند و ما هم با کسی از این دو بلوک عقد اخوتی نبستیم. و برایمان هم فرقی نمی کند که کدام با ما هستند و کدام با مانیستند، چون ما حرف دیگری داریم، و راه دیگری را می رویم. منظور من از نوشتن این مطلب این بود که می خواستم، بگویم، مطمئن باشید که اگر این اتفاق برای یک مسئول دست چندم کشور ایران می افتاد، این خبر تیتر یک همه رسانه های آن ها بود، از همین بنگاه های خبر پراکنی اروپایی بگیر تا آمریکایی، همشون این را به عنوان نقطه ضعف نظام مطرح می کردند، و برخی هم در داخل که مثل طوطی کاری جز تکرار حرفهای آنها ندارند، همان حرف ها را می زدند، و می گفتند: ایران کشوری منزوی در جهان است.اما امروز می بینیم، که همین افرادی که تا دیروز هر حرفی علیه نظام می زدند، امروز یا حرفی نمی زنند، ویا دست به توجیه می زنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۱ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱
بایدعبرت گرفت مااکثرالعبرواقل الانتشار
پاسخ
پوریا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۲
۱
دمت گرم آقا محسن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها