کد خبر: ۱۳۲۲۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
اخبار رسیده حاکی از آن است که تشویق اکبر هاشمی رفسنجانی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری 92 از سوی اصلاح‌طلبان علیرغم ظرفیت منفی وی در میان مردم، امری است که آگاهانه توسط اصلاح‌طلبان دنبال می‌شود و بدین طریق، این گروه سیاسی قصد دارند هاشمی را به میدانی بفرستند که در هر دو حالت برد و باخت، ضربه‌ای برای اصلاح‌طلبان محسوب نشود.
به گزارش 598 به نقل از جهان، گفته می‌شود در جلسه روز دوشنبه اصلاح‌‌طلبان این موضوع مطرح شده است که "باید هاشمی به شدت برای کاندیداتوری ترغیب شود چرا که اگر هاشمی کاندیدا شود و پیروز شود، فضای تنفس خوبی برای اصلاح‌طلبان فراهم خواهد شد و البته اگر وی در این انتخابات شکست هم بخورد، شکست وی به حساب شکست اصلاح‌طلبان گذاشته نخواهد شد!"

از این روی اصلاح‌طلبان که زمانی در انتخابات مجلس ششم، هجمه‌های شدید به هاشمی رفسنجانی را مایه رای‌وری و حضور در قدرت می‌دانستند، امروز هم طرفدارای از هاشمی و تشویق وی به حضور را یکی از راهبردهای مناسب خود متصور هستند.

البته هاشمی رفسنجانی نیز به جهت تمایل به قدرت، سال‌هاست که به همسویی کامل با اصلاح‌طلبان به جهت هدف مشترک "کسب قدرت" رغبت نشان داده است.

با این حال اخبار رسیده و همچنین اظهارات برخی نزدیکان هاشمی از قبیل حسن روحانی و علی یونسی حاکی از آن است که هاشمی 80 ساله وارد عرصه انتخابات نخواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
وقتی اقای هاشمی ولایت فقیه را قبول ندارند یعنی التزام عملی نیز به ان ندارند همچنین یکی از مهم ترین مباحث انقلاب یعنی دشمنی با اسرائیل را زیر پا کذاشته اند بنابراین نه تنها برای ریاست جمهوری بلکه برای هیچ پست دیگری در نظام صلاحیت ندارند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها