کد خبر: ۱۳۲۲۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
کاندیدای منتخب جبهه پایداری ‌با بیان اینکه ‌اصلاح‌طلبان با ‌بحران جدی روبه‌رو هستند گفت: اصلاح‌طلبان حضورشان عمدتاً به خاطر این است که بدنه خود را حفظ کنند.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد کامران باقری‌لنکرانی بعد از سخنرانی خود در جمع مردم خرم‌آباد در پاسخ به ‌سؤالات مردمی در خصوص یارانه‌ها گفت: یارانه‌ها باید ادامه پیدا کند اما اینکه گفته می‌شود حامل‌های انرژی را گران کنیم و بنزین را به بالای 2 هزار تومان افزایش دهیم این کار درستی نیست.

وی افزود: در حال حاضر به صلاح کشور نیست که حامل‌های انرژی را افزایش دهیم زیرا واحدهای تولیدی ما رکود کرده است و نمی‌تواند از این بیشتر در خصوص قیمت‌ حامل‌های انرژی دوام بیاورد.

لنکرانی تصریح کرد:‌ اگر مراحل بعدی یارانه‌ها باید انجام بگیرد حتماً باید با شیب ملایم‌تری باشد.

وی در ادامه به پاسخ سؤالی مبنی براینکه اگر شما رئیس جمهور بشوید در خصوص معیشت مردم چه کارهایی انجام می‌دهید، گفت: اگر رئیس جمهور بشوم در چند هفته اول توجه به معیشت 5 دهک پایین کشور انجام می‌گیرد.

لنکرنی گفت: در این چند هفته نخست برنامه داریم که صنایع تولید غذایی را فعال و آنها را به صورت هدفمند راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: هر کشوری اگر امنیت غذایی نداشته باشد آسیب‌پذیر است اما باید گفت که مسائل اقتصادی با این اقدام حل نمی‌شود بلکه باید یک برنامه ریشه‌ایی در این زمینه داشته باشیم.

این نامزد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: برای حل مشکل اقتصادی مردم سه برنامه در نظر گرفته شده است که یکی از آن برنامه‌ها تحول در نظام بانکی است.

وی دومین برنامه خود را از بین بردن زمینه‌های فساد عنوان کرد و گفت: بخشی از فسادی که دامنگیر اقتصاد کشور شده است را می‌توان از بین برد.

باقری لنکرانی سومین برنامه خود را حفظ ارزش پول ملی و بالا بردن آن عنوان کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین علل تورم و کاهش پول ملی این است که در نقدینگی ملی برنامه نداشته باشیم.

وی افزود: صحنه انتخابات اصل انتخاب فرد اصلح است.

این نامزد انتخاباتی در جواب سؤالی مبنی براینکه ‌اگر اصلاح‌طلبان به ائتلاف برسند اصولگرایان چه برنامه‌ای دارند، گفت: این توجیه ممکن بود سال 76 درست باشد اما امروز من می‌گویم این درست نیست زیرا در سال 92 اصلاح‌طلبان با یک بحران جدی روبه‌رو هستند.

لنکرانی خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان حضورشان عمدتاً به خاطر این است که آن بدنه خود را حفظ کنند.

وی با اشاره به اینکه رقابت در انتخابات 92 بین جریان‌های اصولگرایی است، گفت: جبهه پایداری در این جریان‌ها یک کاندیدا دارد و تلاش من این است که تنها یک نماینده برای گفتمان داشته باشیم.

لنکرانی تصریح کرد:‌ کابینه یازدهم باید مؤمنانه چیده شود، نباید شرکت سهامی باشد زیرا اگر این طور باشد دچار مشکل می‌شود.

این نامزد انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: در کابینه خود از نیروهای کارآمد به ویژه نیروهای استانی استفاده می‌کنم.

وی در خصوص جریان انحرافی گفت: ما باید در حال حاضر باید بیش از همه چیز به دنبال یک فضای آرام انتخاباتی باشیم زیرا مردم خودشان بصیرت دارند و تشخیص می‌دهند مسائل روز نظام را و می‌دانند که به چه کسانی رأی داد.

لنکرانی یادآور شد:‌ نباید از ابزاری که در اختیار است سوءاستفاده شود زیرا این باعث زدگی بین مردم می‌شود.

وی گفت: ما نباید در اموری که تخصص نداریم اظهارنظر کنیم.

لنکرانی افزود: این پرچمداری مرهون امام، شهدا، مؤمنین و حزب‌اللهی بوده است و باید به دست کسی سپرده شود که قدر آن را بداند زیرا این پرچم همان گفتمان است.

وی در خصوص استان لرستان گفت: استان لرستان با یک میلیون و 750 هزار نفر جمعیت با استعدادهای خدادادی متأسفانه امروز دارای رتبه بیکاری یکی دو استان اول کشور است که این شایسته این استان نیست.

وی افزود: استان لرستان 12 درصد آب‌های جاری کشور را در دل خود جای داده است که باید در این زمینه برنامه‌ریزی مدونی صورت گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها