کد خبر: ۱۳۲۱۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
نامزد ریاست‌جمهوری یازدهم دلیل بیرون آمدن از دولت را اختلاف سلیقه با نزدیکان رئیس‌جمهور عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس مستقر در ستاد انتخابات کشور احمدزاده کرمانی نامزد ریاست‌جمهوری یازدهم صبح امروز پس از ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: همانگونه که ملت ایران در طول تاریخ همواره حماسه‌ساز بوده‌اند امیدواریم در این انتخابات نیز حماسه‌آفرین باشند.

احمدزاده در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینه آیا به نفع کسی کنار می‌روید، افزود: قاعدتاً کسی که در فضای انتخابات ورود می‌یابد. بر اساس مبانی تدوین شده مبادرت به حضور در فضای انتخابات می‌کند و هر کنار رفتن نیز باید قبل از ورود به عرصه انتخابات باشد.

نامزد ریاست‌جمهوری یازدهم به مسئله دفاع از فلسطین اشاره و اضافه کرد: دکترین سیاست خارجی در جمهوری اسلامی ایران یک دکترین اعتقادی است. بر اساس چارچوب‌های دکترین ما در عرصه سیاست خارجی و بین‌الملل نگاهمان دفاع از همه مستضعفین عالم است و هرکس توفیق دولت‌سازی را داشته باشد اساسی‌ترین اصول خود را سیاست خارجه حمایت لجستیکی و منطقه‌ای در خط مقاومت در منطقه که لبنان، فلسطین و سوریه است قرار دهد.

«احمدی‌نژاد را فردی مؤمن، شجاع‌، مردمی، ولایت‌مدار و استکبارستیز می‌دانم که یک فرصت مغتنم برای انقلاب به شمار می‌رود» این تعریف معاون سابق احمدی‌نژاد از وی است.

نامزد ریاست‌جمهوری یازدهم پاسخ به این سؤال را که با توجه به رابطه نزدیکی که با احمدی‌نژاد دارید وی پس از اتمام ریاست‌جمهوری به کجا می‌رود، اظهار داشت: احمدی‌نژاد پس از اتمام دولت در سنگر علم، جهاد و دانشگاه قرار دارد.

اعتقاد به جریان انحرافی سؤال یکی از خبرنگاران در نشست خبری امروز بود که احمدزاده کرمانی در پاسخ به آن گفت: در هر دولتی ممکن است جریان انحرافی شکل بگیرد. اما وجود برخی انحرافات در مسائل فکری توجیهی برای زیرسؤال بردن کلیت دولت نیست.

خبرنگاری از معاون سابق احمدی‌نژاد درباره حضور مشایی در انتخابات پرسید و اینکه با توجه به دوستی شما با مشایی آیا وی می‌آید، افزود: بنده از دوستان نزدیک مشایی نیستم بلکه از افراد نزدیک به احمدی‌نژادم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا از دولت احمدی‌نژاد بیرون آمدید، خاطرنشان کرد: به دلیل اختلاف سلایقی که با بعضی از نزدیکان رئیس‌جمهور داشتم بیرون آمدم.

احمدزاده همچنین خود را نزدیک به آرمان‌های سال 84 احمدی‌نژاد، دانست و در رابطه با مذکره‌ با جبهه پایداری گفت: مذاکره‌ای با این جبهه نداشته‌ام.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها