کد خبر: ۱۳۲۱۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
به گزارش 598 به نقل از بی باک محمد رضا باهنر در گفتگویی گفته است؛ ولایتی برای وزارت امور خارجه و دبیری شورای عالی امنیت ملی ، قالیباف برای حوزه مسکن و بهترین جا برای حداد عادل یا وزارت آموزش و پرورش یا فرهنگ و ارشاد است.
 
این بخش از گفتگوی باهنر در ادامه تقدیم می گردد.
 
اگر رئیس جمهور شوید از این کاندیدا های موجود از چند نفرشان در کابینه تان استفاده می کنید؟

ببینید ما حداقل با این 5 نفری که ائتلاف کردیم هیچ قراردادی نبستیم و هیچ قولی هم ندادیم و این طور نیست که اگر آنها به نفع من کنار بروند و من رئیس جمهور بشوم باید از اینها در کابینه ام استفاده کنم. من واقعا دنبال آدم های کارآمد هستم و در این بخش هم باز هستم. بگذارید مثالی هم بزنم حالا شاید به شما بربخورد اما مثلا از همین دولت آقای احمدی نژاد 3 – 4 نفر از وزرا را می شناسم که اینها به درد کار در وزارتخانه های من می خورند.

چرا به ما بر بخورد؟!

نه می خواهم کمی جلو تر بروم. از دولت آقای خاتمی هم بنده همین الان 3 – 4 نفر هستند که می خواهم از آنها استفاده کنم. چون بعضی ها فکر می کنند که هر کسی در دولت آقای خاتمی بوده اصلاح طلب است.

من سراغ دارم 3 – 4 نفری را که در دولت آقای خاتمی بودند و آن موقع هم ما به عملکردشان اعتراض داشتیم. مثلا آقای حسین مظفر. آقای مظفر همان موقع هم که در دولت آقای خاتمی بود ما به عملکردش اعتراض داشتیم اما می دانستیم که از روی تفکر اصلاح طلبی نبوده. بلکه از روی یکسری مصلحت اندیشی هایی بوده که آن مصلحت اندیشی ها را ما قبول نداشتیم.

بنابراین از دولت آقای خاتمی هم می توانیم وزرایی را پیدا کنیم که امروز به درد کار می خورند و هیچ مشکل اعتقادی و سیاسی ندارند. دوستانی هم که آمدند بسیاری از آنها را من معتقدم به درد می خورند. واقعا به درد . کار های اجرایی خوب و سنگین می خورند.


در حد وزارت هستند؟

بله حتما در حد وزارت هستند. نه فقط این 5 نفر، کل جامعه اصولگرایی که الان آمده اند در میانشان حتما افرادی هستند که به درد وزارت می خورند و می توانند مسئولیت های مهم را بر عهده بگیرند.

می توانید چند نفرشان را نام ببرید؟

مثلا فرض بفرمایید آقای ولایتی. آقای ولایتی برای وزارت امور خارجه و دبیری شورای عالی امنیت ملی خیلی به درد می خورند.

دیگران چطور؟

آقای قالیباف هم می توانند. مثلا در حوزه مسکن ایشان به درد می خورند.

آقای حداد چطور؟

آقای حداد معلوم نیست که افتخار بدهند اما بهترین جا برایشان یا وزارت آموزش و پرورش است یا فرهنگ و ارشاد. البته هر کدام از این عزیزان که واقعا آماده باشند و افتخار بدهند که کمک بکنند ما حتما از حضورشان استفاده می کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها