کد خبر: ۱۳۲۱۱
زمان انتشار: ۰۲:۴۳     ۰۶ خرداد ۱۳۹۰
 ابو اسحاق الحوینی یکی از برجسته ترین چهره های وهابیت در مصر، چندی پیش اعلام کرد که می توان برای حل مشکل اقتصادی تجارت برده کنیم.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، بعد از انتشار سخنان این شخصیت وهابی، جنجال زیادی بین احزاب اسلامی و غیر اسلامی در مصر به وجود آمد.

به گزارش روزنامه الانباء چاپ کویت، الحوینی در یک سخنرانی جنجالی گفت: اگر ما مسلمانان هر چند وقت یکبار به یکی از کشورهای غیر مسلمان حمله می کردیم و علاوه بر بدست آوردن غنائم، زنان و دختران آنها را به اسرات در می آوردیم و بعنوان برده به فروش می گذاشتیم ، دیگر هیچ مشکل اقتصادی در کشورهایمان نداشتیم!

بر اساس این گزارش احزاب اسلامی با انتقاد شدید از سخنان این چهره منفور وهابی اعلام کردند که این شخص قصد بازگرداندن انسانها به دوران جاهلیت را دارد و با این سخنان سعی دارد تا چهره اسلام را خراب نماید.

الحوینی که با انتقادات شدید مواجه شد برای دفاع از خود گفت: درست است این سخنان من می باشد اما من این اظهارات را 18 سال پیش گفته ام نه الآن!

گفتنی است به اعتراف عموم علمای شیعه و سنی، هدف از تاسیس فرقه ضاله وهابیت و حمایت گسترده دولتهای غربی و استکباری از آنان، تخریب چهره اسلام و مسلمانان در جهان می باشد و اینگونه اظهارات بهترین موید این ادعا می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها