کد خبر: ۱۳۲۱۰۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
سید محمدباقر خرازی دبیرکل تشکلی با نام«حزب‌الله ایران» با حضور در ساختمان وزارت کشور برای کاندیداتوری در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مستقر در ستاد انتخابات کشور، همزمان با سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان نامزدهای انتخابات آتی ریاست جمهوری، آیت الله سید محمدباقر خرازی دبیرکل تشکلی با نام«حزب‌الله ایران» با حضور در ساختمان وزارت کشور برای کاندیداتوری در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی داری مدرک کارشناسی اقتصاد و مدرسان حوزه علمیه قم است و  مراکزی نظیر مدرسه اجتهادیه محسنیه، موسسه فرهنگی هنری امام حسن عسکری (ع) و مجموعه مدارس امام هادی (ع) در سراسر کشور را تاسیس کرده و اداره می‌کند؛ وی هم اکنون در حوزه اجتهادیه محسنیه مشغول به فعالیت است.

خرازی پسر آیت‌الله سید محسن خرازی (عضو مجلس خبرگان رهبری) است. برادر صادق سفیر سابق ایران در سازمان ملل و پاریس و برادر زاده کمال خرازی معاون و وزیر سابق امور خارجه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
mahdi
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۳ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۵۸
از شما بعیده
سخنان اخیر رهبری را خوانده اید یا شنیده اید که به خدتان این جرآت را دادید در انتخابات ثبت نام کنید
پس کو نشان ولایی بودنتان
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۴ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۸
۱
ایشان در دوران جنگ نماینده ویژه امام در مناطق نفت خیز جنوب کشور بوده است
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷۹
۱۱
ایشان سابقه پاک و روشنی دارند آلوده به مسایل سیاسی و مالی نیستند اعتقاد به ولایت فقیه بصورت تعبدی دارند راست سخن می گویند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها