کد خبر: ۱۳۲۰۰۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال نفت تهران بازي تيمش با فولاد را فينال ليگ برتر دانست و گفت: ماحصل زحمات يک فصل کادر فني و بازيکنان نفت و فولاد در پايان اين ديدار مشخص مي‌شود، پس جاي هيچ اشتباهي در آن نيست.
شکست پرسپوليس در فينال جام حذفي، باخت فولاد برابر استقلال و برد مقابل سايپا در ثانيه‌هاي پاياني؛ رخ دادن تمام اين اتفاقات در هفته سي و سوم ليگ برتر به سود تيم نفت تهران بود تا شاگردان منصور ابراهيم‌زاده فرصت کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا را در آخرين بازي خانگي بدست آورند.

منصور ابراهيم‌زاده در گفتگو با مهر، در اين خصوص گفت: واقعيت اين است که اگر ما موفق نمي‌شديم سايپا را شکست دهيم، اين اتفاقات تاثيري براي ما نداشت. در اين مدت صبورانه بازي‌هاي خوبي را ارائه کرديم و طبيعتا منتظر بوديم اتفاقات مثبتي هم براي‌مان رقم بخورد.

وي با اشاره به اينکه تيم نفت تهران هم در فصل جاري عملکرد خوبي داشت، افزود: قهرماني سپاهان هم به سود ما شد و هم به سود تيم فولاد زيرا فرصت بدست آوردن سهميه آسيايي از رقابتهاي ليگ برتر را بدست آورديم.

سرمربي تيم فوتبال نفت تهران اضافه کرد: تيمي که نظم داشته باشد و کارها لازم را به راحتي انجام دهد، رسيدن به قهرماني برايش دور از دسترس نيست. بنده به عنوان يک اصفهاني خوشحال هستم که سپاهان قهرمان شد زيرا از شرايط و زير ساخت لازم براي رسيدن به اين موفقيت برخوردار بود.

وي در ادامه در خصوص ديدار حساس تيم‌هاي نفت تهران و فولاد خوزستان اظهار داشت: اين بازي را بايد فينال ليگ بناميم. زيرا ماحصل زحمات يک فصل کادر فني و بازيکنان دو تيم در پايان اين ديدار مشخص مي‌شود، پس جاي هيچ اشتباهي در آن نيست.

ابراهيم‌زاده ادامه داد: تيم فولاد از بازيکنان سرعتي بهره مي‌برد و در فاز حمله خيلي خوب و تاثير گذار هستند. آنها در بخش‌هاي مختلف هم عملکرد خوبي دارند، ضمن اينکه حسين فرکي و ساير دستيارانش آگاهانه اين تيم را هدايت مي‌کنند.

وي خاطرنشان کرد: تيم ما تا اين مرحله عملکرد خوبي داشته اما نياز به پيروزي دليلي براي اين نيست که بي‌محابا حمله کنيم، حرکت‌هاي نامعقول داشته باشيم و با بي‌نظمي کار را پيش ببريم. اگر بتوانيم برنامه و تاکتيک خود را حفظ کنيم، حتما موفق خواهيم شد.

سرمربي تيم فوتبال نفت تهران در خصوص اينکه برخي‌ها جام حذفي را قبول ندارند، اضافه کرد: ليگ تورنمت 34 هفته‌‎اي است و موفقيت ما در آن بسيار با ارزش است، برخي‌ها به جام حذفي اعتقادي ندارند و برخي ديگر به بي‌برنامگي آن معترض هستند اما وقتي که طبق آئين‌نامه قهرمان جام حذفي به آسيا مي‌رود، بايد به اين مساله احترام گذاشت.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا نفت با اين شرايط مي‌تواند، موفق شود؟ يادآور شد: اينکه نفت بعد از 3 سال حضور در ليگ برتر در آستانه حضور در ليگ قهرمانان آسيا قرار گرفته يعني توانايي‌هاي خوبي داشته اما براي موفقيت در آسيا فاکتورهاي بسياري نياز است.

ابراهيم‌زاده صحبت‌هايش را اينگونه ادامه داد: در ليگ قهرمانان آسيا تنها بحث شرکت در آسيا نيست بلکه آبروي فوتبال ايران نيز در ميان است و مسلما بايد براي آن برنامه‌‍هاي منسجم‌تري در نظر گرفت.

وي در پاسخ به اينکه کمبود اصلي تيم نفت تهران براي آسيايي شدن چيست؟، تصريح کرد: بايد خيلي مسائل تغيير کنند اما الان نمي‌توانم آنها را بيان کنم. تفکرات، برنامه‌ها و بازيکنان جزيي از آنهاست که بايد در آينده به آنها توجه کرد.

سرمربي تيم نفت تهران در پايان با بيان اينکه درست نيست در خصوص پيشنهاداتش امروز صحبت کند اما بعد از پايان ليگ در مورد آن حرف مي‌کند، در خصوص احتمال ماندن در تيم نفت در صورت آسيايي شدن آن، گفت: آسيايي شدن يکي از الويت‌هاست اما بعدا از پايان ليگ در اين خصوص صحبت خواهم کرد.

ديدار تيم‌هاي فوتبال نفت تهران و فولادخوزستان در هفته سي و سوم رقابتهاي ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور روز جمعه 20 ارديبهشت‌ماه در ورزشگاه دستگردي برگزار مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها