کد خبر: ۱۳۲۰۰
زمان انتشار: ۱۵:۵۷     ۰۵ خرداد ۱۳۹۰
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در جریان غائله 25 بهمن ماه من تنها کسی بودم که شفاف اعلام کردم اقدامات گروه های مخالف دولت و دو کاندیدای دیگر انتخابات به واقع نوکری و حمالی آمریکاییها بود.
محسن رضایی ' که به استان لرستان سفر کرده است در گفت و گو با ایرنا در خصوص تحریم های اعمال شده علیه ایران نیز گفت: این اقدامات هیچ تاثیری در روند فعالیت های مردم و پیشرفت نظام ندارد و ما در 30 سال گذشته این موضوع را بارها ثابت کرده ایم.
و افزود: مردم ایران با کار و تلاش زیاد و جهاد در عرصه اقتصادی تمامی تحریم های دشمنان را با موفقیت پشت سرخواهند گذاشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
برادر محسن رضائی شما مرارتها ومشقات زیادی در راه حفظ این نظام متحمل شده اید دلمان میسوزد اگر از ولایت فاصله بگیرید با تامل بیشتری به گذشته خود بنگرید چرا باید جایگاه امثال شما و آقای هاشمی در جامعه تنزل یابد تامجال برای عرضه اندام امثال آقای .... فراهم شود ریاست جمهور نیز دچار خطا میشود به تبعیت از امام خامنه ای اورا یاری نمایید خواست رهبر عزیز وحدت مسئولین است . فتنه ای که پیش رو داریم بسیار سخت تر از فتنه های اخیر است .ثابت کن سرباز فداکار ولایت هستی. لباس خاکی وچفیه ات را برتن کن .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۱ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
در انتخابات سال 88 اظهارات آقای رضایی همسو و هم جهت با سایر سران فتنه بوده و امروز ایشان مدعی هستند آن دو نفر , نوکران آمریکایی بودند که البته چیز بعیدی نبود و از ابتدا کاملاٌ مشخص بود که فتنه کودتای سبز از سالها قبل برنامه ریزی شده بود . نکته مهم اینکه در سال 88 آقای رضایی کاملاٌ با آقایان موسوی و کروبی هم صدا بودند و اظهارات امروز ایشان جای بسی تعجب است .!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها