کد خبر: ۱۳۱۹۷۰
زمان انتشار: ۱۹:۲۴     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
قطعا حضور افرادی با تعهد و اخلاص و سابقه روشن و تخصص توامان از ضروریاتی است که رهبر انقلاب بارها بر آن تاکید ورزیده اند، و بار دیگر می تواند امید، سرزندگی و نشاط را در دلهای امت حزب الله و انقلابی زنده گرداند.

به گزارش 598 به نقل از ستاد مردمی حیات طیبه (دعوت از سعید جلیلی به انتخابات)، جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد جنوب تهران با صدور بیانیه ای حمایت خود را از حضور جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«نامزد انتخابات اولاً باید به خدا و به این انقلاب و به قانون اساسى و به این مردم ایمان و اعتقاد داشته باشد؛ ثانیاً داراى روحیه‌ى مقاوم باشد. این ملت اهداف بلندى دارد، کارهاى بزرگى دارد، تسلیم نیست، کسى نمیتواند با این ملت با زبان زور حرف بزند. کسانى که در رأس قوه‌ى اجرائى قرار میگیرند، باید کسانى باشند که در مقابل فشارهاى دشمنان مقاوم باشند؛ زود نترسند، زود از میدان خارج نشوند؛ این یکى از شرطهاى لازم است. ثالثاً انسانهاى با تدبیرى باشند، با حکمت باشند./ رهبر معظم انقلاب 1392/02/07»

برادر بصیر، انقلابی و متعهد؛

جناب آقای  سعید جلیلی

سلام علیکم

اکنون و با گذشت چندسال از  دهه پیشرفت و عدالت، و در برهه ای که به تعبیر رهبر انقلاب دنیا در حال یک "پیچ بزرگ تاریخی”  است، کشورمان بیش از هر زمان دیگر نیاز به مسئولینی ساده زیست، متخصص، متعهد و انقلابی دارد. به مسئولانی که رنج کشیدگان انقلاب اسلامی و چشیدگان فقر و محرومیت ها باشند. کسانی که تا آخر خط مبارزه با آنها می مانند.

برادر جلیلی!

بدون تردید مرتجعین وشکست خوردگان فتنه های اخیر در پی حضور و کسب قدرت از طریق حمایت باندهای قدرت و ثروت بوده و این نگرانی در آحاد امت حزب الله وجود دارد که گفتمان انقلاب اسلامی از این طریق دچار ارتجاع گردد.

ملت شهید پرور هیچ گاه نمی خواهد تا شکست خوردگان سیاسی و تحمیل گران داخلی، ساکتین فتنه و خواص مردود عرصه فتنه بار دیگر زمام امور اجرایی کشور را در دست گرفته و دستاورهای گفتمان انقلاب اسلامی خصوصا در سالهای اخیر را به تاراج ببرند.

برادر انقلابی!

قطعا در این عرصه، حضور افرادی با تعهد و اخلاص و سابقه روشن و تخصص توامان از ضروریاتی است که رهبر انقلاب بارها بر آن تاکید ورزیده اند.

حضور شما در این عرصه بار دیگر می تواند امید، سرزندگی و نشاط را در دلهای امت حزب الله و خصوصا دانشجویان متعهد و انقلابی زنده گرداند. انشاالله.

و لینصرن اللّه من ینصره، ان اللّه لقوى عزیز

جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب

* * *

مهدی مباشر امینی / دانشکده فنی و مهندسی

مجتبی نظری عارف / دانشکده فنی و مهندسی

رضا خادم حسینی / دانشکده فنی و مهندسی

امین معصومی / دانشکده فنی و مهندسی

مهدی مهدی پور / دانشکده فنی و مهندسی

فرشاد زمانی / دانشکده فنی و مهندسی

محمدجواد فانی صابری/ دانشکده فنی و مهندسی

هادی شاه کرم / دانشکده فنی و مهندسی

محمدمهدی میرمحکم / دانشکده فنی و مهندسی

پویا یوسفی/ دانشکده فنی و مهندسی

عباس رفیعا / دانشکده فنی و مهندسی

حسین رهنما / دانشکده فنی و مهندسی

حمید عسگری / دانشکده فنی و مهندسی

محمدحسین قائمی / دانشکده فنی و مهندسی

حسین جعفری / دانشکده فنی و مهندسی

مصطفی موحدی / دانشکده فنی و مهندسی

محمدحسین فروغی / دانشکده فنی و مهندسی

عماد اخوان / دانشکده فنی و مهندسی

محمدحسین ارجمندفر / دانشکده فنی و مهندسی

حامد خاکی وطن

محمدجواد هدایتی

محمدجواد شریف عسگری

علی شیدایی

داود خاموشی

علیرضا حشمتی

محمدعلی تقی پور

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها