کد خبر: ۱۳۱۵۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدیر مجموعه ورزشی آزادی از مراسم برگزاری اهدای کاپ جام حذفی تشکر کرد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از سایت ورزشگاه آزادی، توفیق کابلی در مورد فینال جام حذفی گفت:‌ حضور تماشاگران فهیم و متشخص در مسابقه فینال جام حذفی تیم‌های پرسپولیس و سپاهان مثال زدنی و جای تشکر و قدردانی دارد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از حمایت وزیر ورزش و جوانان و مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، از زحمات یگان ویژه، اصحاب رسانه، اورژانس، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و تمامی دست اندرکارانی که در برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسم تلاش کردند، اظهار داشت: تعدادی نارنجک از طرف تماشاگران به داخل زمین پرتاب شد که به نظر، جزء نکات منفی و قابل تامل این مراسم به یادماندنی بود.

کابلی با تشکر از تمامی تماشاچیان عزیز، بویژه لیدرهای باشگاه‌ها درخواست کرد، طوری برنامه ریزی کنند تا از هرگونه ناهنجاری و یا هتاکی به طرفین جلوگیری کنند و نسبت به یکدیگر از برخورد ورزشی و در شان یک ورزشکار و تماشاچی فوتبال ایرانی برخوردار شوند.

کابلی در مورد مراسم اهدای جام عنوان کرد، اظهار داشت: مراسم اهدای جام قهرمانی، نظم ویژه ای داشت و هماهنگی های صورت گرفته بسیار عالی و در سطح بالایی بود و خوشبختانه هیچگونه مشکلی نداشت.

کابلی ابراز امیدواری کرد که جشن قهرمانی باشگاه استقلال نیز به خوبی فینال جام حذفی و با هماهنگی کامل بین عوامل اجرایی برگزار شود. او درخواست کرد که تماشاگران برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم همکاری لازم را انجام دهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها