کد خبر: ۱۳۱۵۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
سخنگوی انتخاباتی حسن روحانی اخبار منتشره مبنی بر حضور هاشمی به همراه خاتمی در عرصه انتخابات را رد کرد و از حمایت هاشمی رفسنجانی از روحانی خبر داد.
محمدباقر نوبخت در حاشیه ثبت‌نام حسن روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس مستقر در ستاد انتخابات کشور خبر روز گذشته بنگاه سخن پراکنی انگلیس مبنی بر ثبت‌نام هاشمی رفسنجانی به همراه خاتمی برای انتخابات ریاست جمهوری را رد کرد.

وی افزود: در آخرین ملاقاتی که با آیت‌الله هاشمی رفنسجانی داشتم خود ایشان اعلام کردند که برای آمدن وکاندیداتوری برنامه‌ای ندارند.

سخنگوی حسن روحانی حضور این کاندیدا به منظور کمک به هاشمی رفسنجانی برای ورود به عرصه انتخابات را گمانه‌زنی دانست و گفت که واقعیت این است که امروز آقای روحانی برای نامزدی در ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

نوبخت در پایان گفت: آقای هاشمی بارها نظر مساعدشان را نسبت به آقای روحانی به ما منتقل کردند و خودشان در این عرصه حضور نمی‌یابند و قطعا در زمان مناسب در این باره اظهار نظر نیز خواهند کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
آيت الله هاشمي رفسنجاني وارد انتخابات نمي شود. در تمام انتخاباتي كه از سال 76 به اين طرف شركت كرده است آراء پاييني كسب كرده است. تنها در انتخابات مجلس خبرگان رهبري توانست آراء قابل قبولي را كسب نمايد. مشاراليه هيچ وقت خود را در محك انتخاب مردم قرار نخواهد داد. هيچ وقت اين سرمايه خويش را به باد نخواهد داد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها