کد خبر: ۱۳۱۵۱۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
قدوسی خبر داد؛
نماینده مشهد از نامه انتقادی بیش از 100 نماینده مجلس به هاشمی رفسنجانی خبر داد و گفت: نمایندگان نسبت به مواضع اخیر هاشمی در خصوص ولایت فقیه و اسرائیل، موضع انتقادی داشته و این نامه را امضا کردند.
598: جواد کریمی قدوسی با بیان اینکه هاشمی اخیراً در خصوص اسرائیل و ولایت فقیه مواضع عجیبی اتخاذ کرده، گفت: آقای هاشمی رفسنجانی در دیدار با وبلاگ نویسان مطالبی را ایراد کرده که نشان دهنده فاصله گرفتن وی از آرمانهای امام راحل است.

نماینده مشهد در مجلس در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز، افزود: هاشمی در این دیدار گفته که "ما با اسرائیل سر جنگ نداریم " و همچنین در خصوص ولایت فقیه اعلام داشته "ولایت منحصر به 14 نور مقدس است."

چهره شاخص فراکسیون اصولگرایان مجلس، افزود: با توجه به این مواضع هاشمی رفسنجانی بیش از 100 نماینده مجلس نامه ای امضا کرده اند، که در این نامه نسبت به این مواضع هاشمی رفسنجانی موضع انتقادی گرفته اند.

کریمی قدوسی گفت: برخلاف برخی اظهار نظرهای افراد و همچنین تحلیل رسانه ها مبنی بر اینکه نامه نمایندگان به هاشمی رفسنجانی، تهدیدی برای عدم حضور وی برای حضور در انتخابات است، این نامه چنین محتوایی ندارد بلکه صرفاً در خصوص مواضع اخیر هاشمی رفسنجانی است.

وی گفت: ما در حال جمع آوری امضا برای این نامه هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اگر ایشان گفته باشند "ولایت منحصر به 14 نور مقدس است."
بعید نیست چون در نامه ای هم که به امام ره نوشته اند معترفند دستورات امام را تعدیل می کرده اند. در واقع فرامین امام ره به سلیقه خود اجرا می کرده اند. به سخن دیگر ولایت ایشان را بطور کامل نپذیرفته یا اصلا" قبول نداشته اند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها