کد خبر: ۱۳۱۲۳۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۸     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: شايسته قهرماني بوديم اما به خاطر 2 اشتباه بچه گانه دروازه ما باز شد و باختيم.
عادل کلاه‌کج در خصوص شکست پرسپوليس مقابل سپاهان، اظهار داشت: متاسفانه مقابل سپاهان روز خوبي نداشتيم و با وجود تلاش‌هاي زياد روي دو اشتباه بسيار بچه‌گانه گل خورديم.

به گزارش فارس ، وي افزود: ما لايق قهرماني بوديم اما همه چيز دست به دست هم داد تا ورق برگشت و بازي به پنالتي کشيده شد. هرگز دوست نداشتيم بازي بيشتر از 120 دقيقه طول بکشد اما روي اشتباه اين اتفاق افتاد.

وي در پاسخ سؤالي که برخي‌ها مي‌گويند پرسپوليس مشکل بدني داشت، گفت: اگر اين مشکل را داشتيم پس چطور 2 گل زديم؟ ما خيلي خوب حمله کرديم و گل زديم اما راحت گل خورديم و فضا را در وسط زمين به حريف داديم. طبيعي بود که بعد از خوردن گل سپاهان که چيزي براي از دست دادن نداشت، حمله کند و ما هم عقب بکشيم. من نمي‌توانم بگويم سپاهان موقعيت‌هاي زيادي داشت چون قبول ندارم ولي مقصر خودمان بوديم؛ بد گل خورديم و باختيم.

وي خاطرنشان کرد: شرمنده هواداران شدم. وقتي وارد ورزشگاه شدم و ورزشگاه پر از تماشاگر را ديدم تا 5 دقيقه ورزشگاه دور سرم مي‌چرخيد و شرايط عجيبي داشتم. مثل بعد از سوت داور که واقعا نمي‌دانستم از کدام طرف به سمت رختکن بروم. بچه‌ها هر چه در توان داشتند گذاشتند و مي خواستند اين جام را به هواداران و مهدوي‌کيا تقديم کنند اما متاسفانه نشد و همه چيز دست به دست هم داد و ورق برگشت. باور کنيد خودمان هم شوکه هستيم چون مي‌توانستيم قهرمان جام حذفي شويم.

کلاه‌کج در پايان در پاسخ سؤالي که گفته مي شود بعضي از بازيکنان پرسپوليس کم‌کار هستند، گفت: منظورتان چه کسي است؟ همه در زمين دويدند و تلاش کردند. ما در مقابل تيمي بازي کرديم به نام سپاهان و دو گل هم از آنها پيش افتاديم. اين حرف در شرايطي بايد زده شود که ما همه چيز را به آنها واگذار کرده باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها