کد خبر: ۱۳۰۸۶۴
زمان انتشار: ۱۸:۳۵     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: برای قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی باید به بازیکنان پاداش بدهیم و شاید این پاداش،‌ مزدا 3 باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهروز منتقمی در مورد دیدار خداحافظی مهدوی‌کیا عنوان کرد: سردار رویانیان به من ابلاغ کرده‌اند که دیدار رفت و برگشتی با هامبورگ برای خداحافظی مهدوی‌کیا در نظر بگیریم. حتی اگر شد در نظر داریم هامبورگ برای یک بازی به ایران بیاید. باید شأن و منزلت مهدوی‌کیا حفظ شود. اقدامات لازم را انجام داده‌ایم و اسپانسر آن هم مشخص است.

وی در مورد اینکه آیا قرار است به بازیکنان به عنوان پاداش مزدا3 اهدا شود، خاطرنشان کرد: به هر حال بازیکنان باید پاداش بگیرند، حالا شاید مزدا3 باشد. ما برای لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کنیم. سپاهان آسیایی شده و من به آنها تبریک می‌گویم اما ما باید تلاش کنیم که به این مسابقات راه پیدا کنیم. این بازیکنان سرمایه‌های ما هستند.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه سابقه مدیر کلی استان اصفهان را دارد و این دیدار را چگونه ارزیابی می‌کند، تصریح کرد: حضور در باشگاه قاعده دیگری دارد. هر تیمی که بتواند بهتر بازی کند برنده خواهد شد. امیدوارم هواداران یک دیدار زیبا تماشا کنند و از آن لذت ببرند. پرسپولیس شرایط خوبی دارد و بازیکنان توانمندی در تیمش حضور دارند. سپاهان نیز توانسته نتایج خوبی در هفته‌های اخیر کسب کند. هر تیمی که باهوش‌تر بازی کند برنده میدان خواهد بود.

وی درباره ورزشگاه نقش جهان خاطرنشان کرد: زمانی که من در آنجا بودم هیچگونه اعتبار دولتی برای این ورزشگاه تخصیص داده نشده بود اما تلاش کردیم و این اعتبار را جذب کردیم. اقدامات لازم را در این زمینه انجام دادم و حالا باید مسئولانی که پیگیر این موضوع هستند هرچه زودتر ورزشگاه را آماده کنند. من مأموریت خود را انجام دادم و حالا در آن حال و هوا نیستم و باید هرچه زودتر  این ورزشگاه تکمیل شود و از بلاتکلیفی خارج شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها