کد خبر: ۱۳۰۸۵۴
زمان انتشار: ۱۷:۲۴     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
به دنبال افزایش روزافزون تخریبها علیه جبهه پایداری و کاندیدای آن، فاطمه آلیا عضوشورای مرکزی جبهه پایداری در خصوص برخی تخریب ها علیه جبهه پایداری در گفتگو با بی باک اظهار داشت: آنچه که از فرمایشات مقام معظم رهبری متوجه می شویم، این است که شخصیت ها و طرفداران آنها و نامزدهای ریاست جمهوری اخلاق و تقوای سیاسی را رعایت کنند، فرمایشات مقام معظم رهبری یک حکم است و اطاعت از آن بر همگان واجب است.

وی بیان داشت: باید فضای کشور در نزدیکی انتخابات فضای باز، با نشاط ، سالم و آرام باشد و کاندیداها نباید در صحبت های خود نامزدهای دیگر را تخریب کنند.

آلیا تصریح کرد: نامزدها و طرفدارانشان باید از توانمندی ها و برنامه های خود صحبت کنند و دیگران را تخریب نکنند. بنابراین عدم پایبندی به دستور مقام معظم رهبری، یک نمره منفی در ارزیابی های مردم نسبت به آن سایت ها و گروه های تخریب کننده به وجود می آید، زیرا هر شخص و یا گروهی که فعالیت انتخاباتی می کنند در درجه اول، مردم به میزان ولایت مداری نامزد ها تامل می کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: قطعا منظور این نیست که اگر در سخنرانی ها از رقیب نام برده می شود تخریب صورت گرفته است بلکه تخریب فعل کاملا مشخص و غرض ورزی در آن نمایان می باشد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اخیرا هجمه های غیر منصفانه و غیر اخلاقی در حد تخریب بر علیه جبهه پایداری و نامزد آن انجام می گیرد، تخریب ها توسط افرادی صورت می گیرد که خود را اصولگرا می نامند کمی هم وابسته به برخی از شخصیت های انقلابی هستند و در حد برچسب های بسیار غیر اخلاقی صورت می گیرد.

وی با ابرازتاسف افزود: در برخی از محافل سیاسی رقیب، جبهه پایداری را در حد خوارج آوردند که از نظر اعتقادی یک تهمت بسیار بزرگی است، اخیرا هم جبهه پایداری بسیار شفاف همانگونه که با مردم قرار گذاشته بود و با همان سازو کارهای اعلام شده از قبل، فرد اصلح را انتخاب کرد و به مردم معرفی کرد.

آلیا در ادامه گفت: برخی ها برای رسیدن به اهداف خود برای تخریب نامزد جبهه پایداری بسیار تمرکز کرده اند.

وی در خصوص مواضع جبهه پایداری در مورد این تخریب ها بیان داشت: ورود پیدا کردن به عرصه شخصی و خصوصی زندگی نامزدها بر عهده شورای نگهبان و مراجع چهارگانه ای است که احوالات نامزدهای را بررسی می کنند و دیگران اجازه ورود به حریم خصوصی افراد را ندارند و این عمل غیر قانونی است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری پیرامون دلیل این تخریب ها گفت: دلیل تخریب ها علیه نامزد جبهه پایداری پی بردن رقبا به مقبولیت نامزد جبهه پایداری در میان مردم بعد از اعلام موجودیت است، البته دلیل این مقبولیت مردمی، صداقت و حرکت در چارچوب اهداف انقلاب، دین و شرع است، این جایگاه را برخی ها برنمی تابند به همین دلیل وارد حوزه های غیر علمی و غیر اخلاقی می شوند.

وی افزود: موضع جبهه پایداری در قبال این تخریب ها در انتخابات مجلس نهم هم دیده شد، توصیه اکید مرحوم آیت الله خوشوقت و همچنین آیت الله مصباح یزدی این بوده و هست که  این حرف های بی منطق قابل پاسخ گویی نیست.  اعضای جبهه پایداری وقت خود را صرف کارها ی مهم اختصاص دهند، کار این تخریب کنندگان همین است که وقت گروههای ارزشی را تلف کنند تا نتوانند به درستی خدمت کنند، البته مراجع قانونی باید به این نوع اتهام زنی ها رسیدگی کنند.

آلیا در پایان اظهار داشت: جبهه پایداری در برنامه ها و گردهمایی های خود از توانمندی ها و برنامه های نامزد منتخب صحبت و به مردم اطلاع رسانی می کند و شبهاتی که در بین مردم به وجود می آید را پاسخ می دهد.

وی در پایان اظهار داشت: شیوه و عمل جبهه پایداری این ابوده که باعث مقبولیت در بین مردم شده است زیرا رفتار و عمل افراد و گروه ها بیشتر از شعار در بین مردم تاثیر دارد. مردم می بینند که اعضای جبهه پایداری چگونه عمل می کنند که این به نوع خودش بالاترین نوع تبلیغات است. البته در زمان شروع تبلیغات رسمی و قانونی، قطعا لازم است که برای مردم برنامه ها را ارائه دهند زیرا لازم است مردم از برنامه جبهه پایداری برای اداره کشور آگاه شوند و جبهه پایداری این برنامه ها را به صورت علمی و منطقی تبین و تشریح و الویت ها را بیان می کند و مردم بهترین قاضی هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها